Ooh Jolijn, die 1e is echt heel mooi, wat een gaaf bit! En idd, die donkere manen vind ik ook zo mooi!! 'gelukkig' heeft de mijne dat ook, 'helaas' gaan ze dat verliezen ja!!
Jaa, mijn houding is het nieuwe aandachtspuntje weer even, ik ga zooo in haar op als ik aan het rijden ben, ik vergeet mezelf gewoon! Maar ga t toch plaatsen, Chim begint wat te ontspannen en weet al enigzins waar ze haar hoofdhouding moet hebben! Natuurlijk nog niet geweldig, maar het begint er op te lijken!
Sjolvir
Geplaatst: 30-09-12 22:38
Ach... als ze dan van die prachtig bijna reflecterend witte manen krijgen zijn ze ook weer schitterend!
Waar je galajurk van jaren geleden nog niet goed voor is, al dat bloed zweet en tranen met naaiwerk toen, toch nog voor meer dan 1 x goed geweest. Wel gevalletje jammer dat ik er in de eerste 10 meter richting het bos, heuveltje op al een gat in trapte, oeps!!!
Maar Kelly die foto's van jou verklaren wel dat je gisteren er niet was, hoorde van Richard dat je al andere shoot had en zo te zien was die shoot echt wel heel gaaf! Ben benieuwd naar de rest van de foto's.
Twee weken later dan mijn vorige fotopost, en Figo is nog steeds dol op de gracht. Hij krijgt nu echt z'n wintervachtje, en wordt dus wat donkerder. Hij ziet er beter en beter uit, en heeft de afgelopen twee weken alvast wat meer halsbespiering gekregen!
Nog geen echt charmante foto's dus, maar ik heb al een fotograaf gecontacteerd voor wanneer meneer er weer helemaal bovenop is!
Oh, die met Toobs is anders ook goed gelukt hoor! Mooie kleur jurk! En Jolijn, die laatste van Mo is wel echt heel gaaf hoor!
Hihi, en Figo lijkt niet meer weg te slaan uit zijn greppel! Gelukkig is die niet heel diep
madelief88
Geplaatst: 01-10-12 16:47
Wat worden er weer prachtige foto's geplaatst!! Even de laatste blz's beetje kort bijreageren (kijk wel elke dag, maar niet altijd tijd helaas)...
Allemaal prachtige fotomeetingsplaatjes, dat elfje! Zo he, wat een outfit! Knappe Tweety en knappe Llevado, allebei práchtig!
Toobsje ook op fotomeeting geweest (toch?!), ben benieuwd naar meer foto's! Die rolfoto is echt geniaal!!
Modesta ziet er ook goed uit
Plaatje van Chimanga ziet er lekker ontspannen uit inderdaad!
WOW, die plaat van Femke, van Kelly en Adorno, hele gave sfeer, gaaaaf zeg!! Beetje jammer van de spanning bij je nek/hoofd, maar volgens mij kwam dat omdat je bijna wegwaaide of niet?
Figo ziet er goed uit!! Ik vind hem echt leuk, hij heeft wat
Furia heeft tegenwoordig sportcoupe:
Meer foto's zijn in het topic in mijn onderschrift te vinden
Echt prachtig die foto's van de meeting!! Toobs kan zo heerlijk dromerig kijken ben stiekem een beetje (boel) verlieft op je paard
Figo die is goed vooruit gegaan zeg! Hij word mooi
Die sportcoupe staat erg goed bij Furia, ik vind dat je dr ook netjes rijd, ziet er lekker ontspannen uit!
Belisar is vorige week afgespeend. Nu staat Vem een paar weken bij een vriendin op stal & ik woon bij haar tot die tijd. Ongeveer 4 weken, we kunnen lekker hier het bos in & ze doet het zo ontzettend goed!! Ik ben van de week met dr gaan springen, voor het eerst Ze deed het opzich aardig goed, alleen de achterkant vergat ze soms Ik ben me er dan ook van bewust dat ik (helaas) geen springpaard heb . Maar ben daarom niet minder blij met dr, zou er voor geen goud willen missen