[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 20:16

El, fijn dat er geen ontstekingen zijn!
Denise, sterkte!

Miichelle90

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 21:57

Ellis, zal wel een hele geruststelling zijn dat er geen ontstekingen zijn! En wat een super braaf paard dat ze alles zo toelaat! Ze zullen wel hele andere type paarden gewend zijn.. Dat zal vast ook wel een hele geruststelling zijn.

Denise, auww!! Sterkte!! Waarom kreeg je geen plaatselijke verdoving?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:25

ellis: Gelukkig goede berichten over fifi!

Denise: sterkte! Ik moet er niet aan denken als ik je zo hoor!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:32

ellis: Gelukkig goede berichten over fifi!

Denise: sterkte! Ik moet er niet aan denken als ik je zo hoor!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 08:46

Goede berichten dus El, fijn om te horen dat er geen ontstekingen zijn. Wanneer is het nou 'safe' ? dus dat het niet meer kan gaan ontsteken o.i.d. en dat ze ook met recht kunnen zeggen dat het veilig is? of kunnen ze daar niets van zeggen is het afwachten straks?

Heb gister heerlijk op het strand gereden, zaalig met dit weer zeg, lekker door het water en in de zon *D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:15

Ooh, Beda, wat moet dat genieten zijn geweest!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 09:33

Beda, ben jaloers! :D Genieten hoor..

Denise, jeetje, zonder verdoving :oo . Hoe kan dat nou := ? Hopelijk ben je vrij snel pijnvrij, klinkt echt als horror.

Ellis, jeej! Wat een goed bericht zeg *\o/* .

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:00

soeske schreef:
Ooh, Beda, wat moet dat genieten zijn geweest!

Oh dat was het ook, ik besef elke x weer dat ik wel heel veel geluk heb dat ik zo dicht bij het strand woon;)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 11:57

Wow Cloor! Gaaf. Binnenkort maar eens afspreken om met Frío die kant op te komen.

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 12:32

gaaf beda hier nog een die stik jaloers is, helemaal met dit weer

de gynocoloog zei dat de ingreep sneller klaar was dan dat de verdoving ingewerkt was.
hij was ook idd zo klaar maar de pijn was een hel

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:09

Hoi allemaal! Jee weer een hoop gebeurd hier, allereerst een hele dikke knuffel voor Ellis en haar spookje, wat een verschrikkelijk drama zeg ;( gelukkig gaat het redelijk met haar, heel veel sterkte voor jullie allebei, wat moet dat een hel zijn geweest...

En Denise pfff het is dus achter de rug, wat raar zeg dat hij dan niet even gewacht had tot de verdoving wel ingewerkt was!! Jij ook sterkte, hoe voel je je nu?

Ga verder ff bijlezen, wij zijn een paar dagen op familiebezoek geweest in Tunis, hier alles goed verder en met de paardjes ook. Wel is het enorm rotweer hier al een paar dagen, grijze lucht en harde wind :(

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:12

Heey

Ellis: Jeetje wat een nachtmerrie zeg. Wat een goed nieuws dat de koorts zakt en dat ze al wat wil eten :D.
Heel veel sterkte en heel veel beterschap voor Fifi :(:).

Denise: Beterschap :(:). Gaat het nu weer wat beter?

Mies: Gefeliciteerd :D.

Beda: Ooh, lekker zeg :D. Ook ik ben jaloers.

Met Shaddy gaat het super *\o/* . Ze is eindelijk van de diarree af, ze is weer lekker vrolijk en actief. Ook eet ze de kilo's die eraf waren er weer goed bij :P.

Heb gister heel eventjes gereden. het was niet de bedoeling maar kon het toch niet laten. heb alleen met halster gereden en daar 2 touwen aangeknoopt. Ze was echt ontzettend braaf <3. Heb echt even genoten <3.
Ze is ook helemaal niet stijf meer.

We hebben ook een passend masker gevonden en hij werkt super *\o/* . Ze schud bijna niet meer met haar hoofd, ze kan weer normaal eten en ze is veel rustiger in haar lijf. *\o/*

Afbeelding
Ik weet dat het stom is om er zonder cap op te kruipen. Normaal gesproken heb ik ook altijd een cap op.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:21

Angela ach arme Shaddy, hoe gaat het nu met haar? Oh heb al je updates gelezen, gelukkig dat het weer goed gaat! Wat een leuke foto's, haha lekker tankje heb je onder je kont :D

Michelle oh jemig zeg, dat klinkt niet lekker die buikpijn.. Hier ook af en toe harde buiken, als ik effe ga liggen gaat het meestal wel weer maar er wordt wel gelijk flink gekunfu-ed daarbinnen dan :') Gaat het nu wat beter ondertussen? En heb je al nieuws over Maheeba? Oeh spannend binnenkort dus al die echo, hihi leuk is dat he! Whaha en net een koe, ja ik hoor hier ook steeds van vriendinnen over dat melkverlies, heb het zelf nog niet gehad (gelukkig hihi) := Nog wat nieuws verder? Hier weinig, vanochtend die suikertest gedaan, best vroeg want las dat ze dat in nl pas na 24 weken ofzo doen, getver dat suikerdrankje was geen pretje :') en daarna dus nog 2 uur wachten op de volgende x bloedprikken, yuck!

Knappe Chico, hij wordt echt stoer, binkieee!

Xantha mooie dame, hihi en leuk een keer springen!

Mies gefeli nog *\o/*

Ellis och arme, die foto's ;( krijg er ook helemaal de rillingen van, wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest haar zo aan te treffen!

Saida goed joh! Haha wil jij niet hierheen komen anders om ze hier te bekappen ;) ben benieuwd hoe het bevalt zo met Rints! Klinkt wel alsof jullie een leuke tijd hebben zo :)

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:21

martine lekker op familiebezoek geweest dus, alleen balen dat het weer zo grijs is bij jullie
hier is het zalig, ondanks de pijn lig ik wel te genieten van het zonnetje

angela fijn dat shaddy weer opknapt en super dat je een masker hebt gevonden wat past
en ook even lekker gereden heerlijk hoor geniet ervan.

met mij gaat het ''goed'' ik voel alles nog wel maar de pijnstillers helpen goed
mijn instructrise heeft heike vandaag gereden het ging echt heerlijk

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:23

Denise ja tis me wat, Nederland is het tropisch he? Geniet maar lekker, gelukkig helpen je pijnstillers goed! Hoe lang zal het ongeveer duren voor je er weer helemaal tegenaan kan?

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:28

over een week mag ik weer paardrijden en over een paar dagen weer auto rijden.
dus gaat allemaal heel snel :D

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:30

Aaah gelukkig :D hihi een weekje gedwongen rustig aan doen is af en toe ook best nog wel lekker, hoop dat je er niet te veel last van hebt en veel beterschap!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:45

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:00

angela zal even in je topic reageren

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:08

goeiemorgen

leuke foto's!

cloor lekker naar strand geweest, heerlijk hoor, het is er nu prachtig weer voor!

Over Fifi geen nieuws na woensdagavond, morgen gaan we weer kijken...
ze gaan daar nu de weekenddiensten in vanwege pasen, en zondag zouden die het verband weer gaan verschonen en dan zou ik weer gebeld worden, dus dat wachten we maar af...

He ik baal wel hoor, we zouden Fifi dit weekend meenemen naar de achterhoek en dan zou ze op stal komen waar Ferro in de opfok staat, was helemaal van plan om te proberen foto's te maken waar ik ze samen vast had, had al 2 dezelfde halsters gekocht...
echt jammer dat ze nu niet mee kan...
maar goed, het is niet anders, er komt vast wel een volgende keer!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:16

Angela, Maheeba gaat 1 mei naar het land!! Dus nog een weekje in die warme stal & dan kan ze lekker buitenspelen! Gister heeft ze eerst op het land gestaan en daarna nog aardig lang in de paddock. Ze was vreselijk lui!! hihi Het is zo'n schatje..

Ellis, Duurt dan lang he het wachten tot zondag

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:21

lekker weer de wei in, zeker met dit weer!

ja duurt nog even tot zondag, maar ik ga er maar vanuit 'geen bericht-goed bericht', als er echt iets met 'r is zullen ze vast wel bellen...

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:28

Ja met dit weer horen ze niet op stal te staan ;) Maar gelukkig komen ze nu wel elke dag al 2 uurtjes sowieso op het land. Dus hebben ze al frisse neus kunnen halen..

Ja inderdaad, als er iets zou zijn zullen ze wel bellen. Ze gaan heus geen belangrijke dingen achter houden en pas na een paar dagen melden.. (lijkt mij)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 09:39

Denise, ik had het niet gedaan hoor zonder verdoving. Jij hebt echt lef! Gelukkig duurt de pijn "maar een week". Kan je daarna weer gewoon echt genieten. Fijn dat heike toch nog gereden kan worden zo!

Martine, lekker binkie he, mijn Chicky? Ben echt gek op hem! Hier is 't weer idd súper lekker weer, echt heel warm gewoon. En dat in april. Naja, hebben wij ook eens de tropische temperaturen hihi.

Angela, wat goed nieuws over Shaddy! Ze ziet er ook goed uit, lieve foto's zo samen :+: .

Ellis, ahh balen zeg.. ;( . Maarja, er komt vast een tijd dat je dat alsnog kan doen. Geen nieuws zal wel goed nieuws zijn?

Chico z'n voeten en tanden zijn gisteren weer onderhanden genomen! Hij was er niet blij mee hihi :') . Maar hij kan er voorlopig weer tegenaan.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:33

Hoi, ik kom ook weer even langs!

Even globaal wat ik me nog een beetje kan herinneren.
Van Ellis/Fifi had ik al gelezen op FB, echt erg... Ben heel blij positieve berichten te horen!
Denise voel jij je al weer beter?

En wat gelezen over Shaddy's lichtallergie volgens mij, fijn dat het beter gaat met een masker op!
En nog een zwangere, Michelle, gefeliciteerd!
Martine, gek zeg dat het bij jullie rotweer is en hier zo warm!

Ik ben al lekker aan het genieten van het mooie weer, vandaag lunchafspraak staan had me al lekker zomers gekleed maar toen ik de gordijnen opentrok geen blauwe lucht... Veel bewolking, beetje jammer! Dus denk dat ik me zo weer ga omkleden :+

Nog een ruime week en dan lekker naar de Veluwe! Weersverwachting is redelijk goed voor die week dus gaat helemaal top worden, zin in!