)Heb vanochtend gezellig een date gehad met Karina en Veludo....en ik was wederom verbaasd hoe een paard op deze leeftijd nog zo kan groeien
Ik denk echt dat je hem door zijn achterstand van "tweeling zijn" moet zien als een 3/4 jarige...het begint al echt een barokkie te worden nu!En wat loopt ie al goed en lekker ruim
En hij heeft een hele stoere spaanse pas
Heb hem nog even uitgestapt
Daarna doorgereden naar kennis die 2 grote(1.60) tinkers wil verkopen,en daar moest ik even foto's van maken voor op marktplaats...
Toen daar vandaan weer naar Moreno en héérlijk gereden! hij maakt het je momenteel wel heel duidelijk als iets hem niet zint,want dan staakt en bokt hij
Dus ander meisje ging er heel even op toen ik naar de wc moest,en die wist niet wat ze mee maakte
Tsja,kwestie van naar voren rijden en wat losser laten,als je vast gaat houden en druk zet,dan maakt ie je wel even héél duidelijk dat dat niet dé manier is
Maar ik heb dus echt heerlijk gereden,hij gebruikt zijn rug beter waardoor ik ook beter door kan zitten,en dat komt dan weer ten goede voor het wijken/schouder binnenwaarts enz,want dan kan ik beter mijn hulpen geven als met lichtrijden vind ik...
Zo,heerlijk die rose wolk van barokke liefhebbers

. De tweede is wel wat wazig
. Ben m 9 van de 10 keer kwijt of ik kijk er niet in... En het is nog wel zo'n leuke die je zelf kan maken met je eigen foto's!

Heel onrustig met zn hoofd, laat reageren, bokken(!!) naar een tik met de zweep... Pff, dat was even een tegenvaller hoor, precies als je dan ook nog je camera hebt meegenomen...