[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:08

Knappe hond(maar hij moet nog ff oefenen met fotograferen want deze is wazig :P )

Heb vanochtend gezellig een date gehad met Karina en Veludo....en ik was wederom verbaasd hoe een paard op deze leeftijd nog zo kan groeien :wow: Ik denk echt dat je hem door zijn achterstand van "tweeling zijn" moet zien als een 3/4 jarige...het begint al echt een barokkie te worden nu!
En wat loopt ie al goed en lekker ruim :9
En hij heeft een hele stoere spaanse pas 8-)
Heb hem nog even uitgestapt :+:

Daarna doorgereden naar kennis die 2 grote(1.60) tinkers wil verkopen,en daar moest ik even foto's van maken voor op marktplaats...
Toen daar vandaan weer naar Moreno en héérlijk gereden! hij maakt het je momenteel wel heel duidelijk als iets hem niet zint,want dan staakt en bokt hij :D Dus ander meisje ging er heel even op toen ik naar de wc moest,en die wist niet wat ze mee maakte :o Tsja,kwestie van naar voren rijden en wat losser laten,als je vast gaat houden en druk zet,dan maakt ie je wel even héél duidelijk dat dat niet dé manier is :') _O-
Maar ik heb dus echt heerlijk gereden,hij gebruikt zijn rug beter waardoor ik ook beter door kan zitten,en dat komt dan weer ten goede voor het wijken/schouder binnenwaarts enz,want dan kan ik beter mijn hulpen geven als met lichtrijden vind ik...
Zo,heerlijk die rose wolk van barokke liefhebbers :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:27

hij heeft de camera net en is dus ook druk aan het oefenen! 8-)

ik ga nu gauw naar m'n eten!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:40

Denise -> Het is helemaal niet nodig om jaloers te zijn, joh!
Jij hebt toch ook een geweldig leuk paard om te rijden en te verzorgen?
En blijkbaar heb jij dit nodig gehad om zekerder te worden, anders was hij nooit op je pad gekomen! ;)

Ellis -> Wat een mooi blij koppie heeft die hond!
Is het een Tervurense herder?
Op de 2e foto mag de sluitertijd iets sneller! ;)

Gabriella -> Hihi! Ik herken dat wel!
Als Rints niet aan mijn been is en ik geef haar na een paar schopjes een hardere schop of een tik dan bokt ze ook uit nijd! :D
Ik moet altijd zo lachen als ze dat doet! :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:03

saida, jeps is tervurense herder... ;)
en vooral erg harig!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:05

De foto's :D

Veludo zijn harige hoofd met bedroom-eyes.....
Afbeelding

Eerste spaanse (portugese?) pas-pogingen...
Afbeelding

In stap al een hoop lol :+
Afbeelding

Losdraven, zit hier beetje tussen verlichte zit en gewoon in nog
Afbeelding

Spontaan aangeboden galopje van 't huis, wat zoals je aan mijn hoofd wel kunt zien onwijs lekker aanvoelde
Afbeelding

Ah jammer, vlecht zakt uit z'n manen
Afbeelding

WHOA! Beetje erg enthousiast weggereden, Veludo zet de turbo aan en ik doe halfslachtige pogingen terug te schakelen zonder aan zijn hoofd te zitten haha, niet echt mijn mooiste zitfoto :o . Maar wat een power in 't beest!
Afbeelding

Weer even beetje serieus
Afbeelding

Alles weer onder controle :D
Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:09

Leuke foto's!
Zo te zien hebben jullie er plezier in! *D

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:29

Jeeee jullie gaan zo vreselijk hard hier!

@ Naatje, droes, is altijd even schrikken, heel af en toe kwam het wel eens voor dat een paardje bij Jaq, mijn instructrice kwam en dat ie besmet was. Tja. soms komen ze bij een grote handelsstal vandaan en kun je dat niet voorkomen.. Ik heb wel begrepen dat de paarden die wat ouder zijn, dit makkelijker verwerken als hele jonge of hele oude paarden. En meestal kregen de anderen het niet. Wel moet je rekening houden dat je goed je handen wast, en alle spullen die je voor het paard gebruikt apart houdt. Goed ontsmetten, en inderdaad erop letten dat niet iedereen hem zomaar even aait, want die wassen niet altijd netjes hun handen.

@Karina mooie fotos van Veludo! Mooi om zo te zien!

@Nouvel, fijn dat je weer vooruit gaat met je been, je bent toch ook al aardig een poosje uit de roulatie geweest. Gelukkig krijgen we straks weer beter weer, en kan je er extra van genieten! Mooie hond hebben jullie!

@ Hee Soeske, hoe is t met jullie? Wat is er met Goya dat ie last heeft van zijn buik??

@Heikedenise.. Ik herken dat wel hoor, Querido is ook niet altijd de meest gemakkelijke, hij heeft ons aardig in het bootje genomen met zijn fratsen om het galopperen. daar waar de meeste paarden gemakkelijk galopperen, maakt hij het me ook wel eens lastig. Nu word ik er niet meer boos om.. Hij is af en toe ook gewoon een kliertje, ondanks dat ie hartstikke lief is. Als ik buiten met hem ga rijden, zit ie zich ook over alles druk te maken, en vergeet dan wel eens dat ik er op zit.. Tenzij we uit de buurt zijn, of ergens anders, dan is hij al gauw onder de indruk en gaat ie ineens op mij vertrouwen. Daarom ook dat ie ergens anders makkelijker te rijden is dan thuis. Keer een minishowtje bij mijn instructrice.. speelde een bandje bij de buren, allemaal mensen, en hij vond het prachtig! Keek nieuwschierig over de heg, naar al die mensen, galoppeerde keurig netjes onder mij.. en gedroeg zich beeldig..
Hij is gewoon hartstikke intelligent, en raakt snel verveeld.. en dat moet ik opvangen..Was voor mij ook een puzzel om dat door te krijgen.. en nu.. tja... gaat niet altijd zoals ik het wil, maar ik maakt me er niet meer zo druk om..Ik geniet nu meer, en ben blij voor wat we samen doen...

@ Ilona, hahaha. maakt niets uit hoor! We willen nog wel foto's maken bij de paarden, maar dan een paar dagen later..Dan maakt het niet meer uit als ze een beetje gaan kwijlen, en proeven van mijn jurk..(hoop niet dat ze hem dan Al te lekker vinden) we hebben dit al met de fotograaf besproken..
Ik ga trouwens in Bunschoten mee doen met de parade en fiesta.

@ Saida, ben echt ontzettend blij dat we onze trailer hebben, klinkt verwend, en zo was het niet, maar ik vond dat we echt wel er een moesten hebben. Ook als er wat zou gebeuren en dat je met spoed weg zou moeten, heb je er een.. We kunnen overal met Querido naar toe, en dat is gewoon lekker..

Nou ik wens iedereen nog een hele fijne avond!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:52

Ellis: Gelukkig dat het alweer wat beter gaat! Als Fifi maar weer thuis is he ;). Geloof idd wel dat je dan nog het meest moet gaan uitkijken dat je niet te veel gaat doen... Leuke foto's ook van de hond :). De tweede is wel wat wazig :), de eerste heeft zo te zien een korte scherpte diepte zodat de hond wel scherp is maar de achtergrond niet :). Misschien is het voor hem ook wel leuk om een fotocursus te gaan volgen, ik heb dat gedaan bij K&O Katwijk en heb echt super veel geleerd :). Ik hoop in september verder te kunnen gaan met de vervolgcursus :P. De man waar ik les van krijg wil dat in iedergeval wel, maar is nog in overleg met K&O of dat ook echt kan :).
Sanne: Ik kan vaak een beetje te goed zonder mn agenda :=. Ben m 9 van de 10 keer kwijt of ik kijk er niet in... En het is nog wel zo'n leuke die je zelf kan maken met je eigen foto's!
Karina: Leuke foto's!

Ik heb mezelf weer naar de sportschool gekregen vandaag :). Had de auto vandaag dus dat was wel fijn, het sporten zelf vindt ik niet zo erg, maar naar de sportschool toe fietsen vind ik vreselijk... Morgen weer lekker naar Atlas toe, dan ga ik weer met hem lessen :D. Even kijken hoe die het dan doet... Maar nu eerst weer even lekker zonnebanken en gaan nadenken over welke foto's ik wil gaan maken... Ik moet voor dinsdag een soort portfolio gaan maken met foto's waarin ik laat zien wat ik allemaal geleerd heb in de lessen. En als het even kan moet die ene 'wereld'-foto er ook tussen zitten :D.

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:27

WAUW wat een foto's :D

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:28

HIER DE FOTO SESSIE VAN MIJN DOCHTER PATRICIA
Afbeelding
Afbeelding
ik reageer straks nog wel even bij krijg zo iemand voor mijn pc *D

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 20:33

Nouvel schreef:
:j

en zo kijkt 'ie als 'ie zichzelf zielig vindt... :D

Afbeelding

Tervuerenaar? (Of iets dergelijks)
Wij hebben Groenendaeler. Echt supermooie honden. :j

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 21:55

Nathaly, leuk dat je ook weer ff komt! Alles gaat goed hier, met pieken en dalen. Toen ik Goya kreeg (zo`n 3 jaar geleden) reageerde hij altijd erg raar als ik hem aan de zijkant benaderde (weet ff niet meer welke) Dat is na verloop van tijd over gegaan, tot september vorig jaar. We waren toen bij Balingehof en Goya werd ziek. Diarree, pijnlijke buik en wilde niet meer eten. Niets voor hem natuurlijk. Hij wilde alleen nog maar gras eten. DA geweest, heeft hem gespoeld en bloed genomen, niets aan de hand. Het ging beter, Goya wat meer op het land maar ben toen vrij snel weer naar huis gegaan. Vanaf toen ging het wel weer beter, alleen met rijden (been aanleggen) niet. Het is voornamelijk zijn rechterkant, als ik er al naar kijk vindt hij het vervelend, aanraken al helemaal..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:42

zow ben ik ook weer eens ff. heb alles net bij kunnen lezen, wel een hoop hoor; reageren doen we dus maar niet.

gister des nog lekker gereden, hij gaat elke keer beter en voorwaartser lopen, zelfs de galop ging nu al vrij goed. daarna natuurlijk nog ff zadelloos en nog eens ter bevestiging erop gestaan. overigens heb ik gemerkt dat die megalange manen een nadeeltje kunnen hebben: hij schrok, eigenlijk onvoorstelbaar he, van (n)iets en versprong opzij, ik kreeg daardoor een zwieper van z'n manen in m'n gezicht haha. sinds enkele dagen krijgen ze bij ons voordroog wat meer neigt naar kuil wat "stevig voert". wordt dus rantsoeneren want de meesten schijten er flink op los. helaas des ook.
weekendje met jasmijn gaat niet door, de meubelen die ik dan tegelijkertijd zou halen, zijn nog niet binnen. wordt waarschijnlijk over 2 weekjes. wel balen maarja.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:57

Leuke fotos trouwen Karina, gaat al goed he!
Frank, fijn dat het goed ging!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:21

djemo schreef:
tsjillert peet dat is gaag !!!
wormen bhaaaaaaaa.
zasreadbaal ook heel erg ;(
Robijntjah balen gat hij kreupel is ,hoop dat het snel weer beter gaat :j
strandrit op de veluwe ?wanner

gisteren les gehad met djemo ik vondt het niet echt goed gaan hij loopt steeds met zijn hoofd naar buiten toe wordt er niet goed van .

he doos hij zoekt zijn vriendje tsjillert snap dat nou hahahahhahahahahahhahaha het wordt tijd om heirheen te komen dame met die zwarte vent

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 23:28

en wat een gave foto`s heb ik weer gezien van een mooie ter.herder en paricia had de foto`s al gezien van celine heel erg mooi
en wat gaaf die met dat paarden oog heel super mooi

en jasmijn wat is bandito toch lief he hahahahhahha mondje dicht he ;)

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:22

Sjonge ik ben 2 dagen niet op bokt geweest en mag meteen 6 paginas bij lezen.puf puf puf. Ik kan helaas niet op iedereen regearen
:o
Amanda: Wat een leuke rij fotos van Nino! Echt een schatje! Ik las dat Nino pas 4 jaar is…dacht dat hij 7 ofzo was. Dan loopt hij wel al lekker hoor!

Zasread
: Oeh spoelworm das niet best. Maar aan de andere kant weet je dan wel waardoor het komt…..Leuke buitenrit fotos!

Naatje: Succes met je bosritten. Hoop dat het de volgende keer wat beter gaat. Super dat de les zo goed ging en travers met lange teugel….knap hoor!

Jesser: Oeh spannend ondertrouw!

Djemo: succes met je hond!

Karina: leuke fotos maar die bak ziet er wel loei en loei zwaar uit zeg! Heb je daar geen last van?

Frankie: hahaha wat een giller een zwiep van de manen…..daar kun je trots op wezen!

Dinsdag dus uiteten geweest bij Linke loetje met oud collega's was super gezellie en errug laat geworden, volgende dag moest ik half 8 werken oef....Mijn pappie heeft Bandito genknuft en geborsteld.

Woensdag mijn vader les gegeven op Bandito ging niet zo vondt ik.....maar dat kwam door de situatie ik was moe en het was super druk in de bak...bleh. Daarna heb ikzelf nog even op Bandito en dat ging redelijk.

Vandaag SUPER getraind op Bandito, er was gewoon niemand op stal.... nou dat gebeurd niet vaak. Dus eerst Dito van top tot hoef schoongemaakt staart goed uitgekamt en mooie hengstenvlecht gemaakt en daarna super getraind ALLEEN in de binnenbak. Wat een rust wat een stilte en wat heb ik goed kunnen oefenen. Bandito volgende de oefeningen ook super geconcentreed op. Echt goed gewerkt!

Morgen komt mn nicht langs die wil al heel lang op Bandito rijden. Dus mag ze morgen rijden. Maar als het mooi weer wordt huren we er een paard bij en gaan we lekker het bos in.

Fijne avond allemaal en tot morgen. Mijn voornemen is echt om jullie bij te houden hoor!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:32

:+: MIJN KANJER DJEMO :+:
Afbeelding

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 00:46

oh wat heerlijk om hem weer ff te zien zeg super

geef djemo een dikke knuf van ons en marielle hij mist zijn vriendje hoor

dat rare beest hahahahahhahahahahahhahahahahha :D ;) :+

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 08:52

esther: Wat beweging kan nooit kwaad... enig idee waarom atlas eigenlijk altijd zo aan het sukkelen is?

sanne: Uitgebreid verslag vanmiddag van de poep en wormen he ;) Paar foto's erbij :P

nathalia: Hopelijk slaat het niet over! Stond betunero in de buurt van de besmette paarden?

karina: He vervelend een nieuwe deken kopen :P
Leuke foto's! Zitten paar hele gave drafmomenten tussen

hosante: Iets uit mn zak halen mag ik nu gelukkig wel...ze weet dat daar altijd het snoep zit dus meestal kijkt ze wel even of dat er ook echt uitkomt ;)

ilona: Geluksvogel positie? Je krijgt gewoon wat je verdient! En als jij op een goede manier te werk gaat heeft dat een positieve invloed en effect op je paardje!

saida: Dat is niet echt ideaal nee, kan me voorstellen dat je een trailer wilt!

denise: Zeker kom jij er wel! Maar ik denk *heike van de foto te zien* dat het mijn zijn bouw voor hem ook wel wat moeilijker is om netjes laag over de rug te lopen! Blijven oefenen trainen en lessen en het komt helemala goed! Je hebt niet voor niks al zo'n super stijging van punten in je proeven!

ellis: Oww die hond moet maar is met joris (hond) gaan praten...die kan ook zo vreselijk zielig kijken!

gabriella: Leuke dag gehad dus! Stiekem is het toch wel leuk om te zien dat andere niet zomaar met je paard kunnen rijden ;)

Gister wilde ik eerst gaan longeren..maar ben er toch maar opgestapt! Mevrouw had wel heel wat meer energie dan ik ;) Die wil maar blijven galopperen als het zou kunnen! het nieuwe zand voor de bak is er! dus ik kan eindelijk *sinds begin december ongeveer* weer 20-40 rijden!!! Vandaag eerst maar even longeren. En maandag komt het staal dus dan is het echt bijna binnenbak af!
En ook eindelijk mn armband ophalen vandaag!!! Vanavond komt hij dan ook meteen op de foto!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:16

Ellis -> Een kennis van ons had er één, maar heeft die pas in moeten laten slapen, het beestje was oud en kon niet meer.
Ik vind honden met lange haren wel vaak mooi om te zien, maar zou er zelf niet eentje willen hebben.
Geef mij maar een kortharige! ;)

Karina -> Wat een bonk wordt Veludo al, zeg!
En het plezier straalt van de foto's af, echt leuk om te zien!

Nathaly -> Voor mij is een trailer meer omdat ik dan meer vrijheid heb om er met Rints op uit te trekken voor een strand- of bosrit, of om af te spreken met anderen, of voor een clinic, dat soort dingen.
Er staan bij ons een aantal trailers en als er nood is dan mogen we die zo pakken, geen probleem.
We zoeken gewoon rustig verder, er komt er vast wel één op mijn pad die voldoet aan mijn eisen en binnen m'n budget is. :Y)

Marielle -> De foto's zijn leuk geworden!
Hoe vond Patricia het zelf?

Frank -> Jij en Des gaan ook steeds een stapje verder, en het gaat goed lees ik!
Weekendje met Jasmijn? Volgens mij mis ik iets....... :?

Michelle -> Zo dat schiet al op zeg met de binnenbak!
Ben benieuwd naar je mooie armband!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:19

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:30

Saida - ik heb idd een geweldig paard met een super karakter
het is ook echt mijn maatje alleen tijdens het rijden moet ik nu nog de knopjes vinden maar die komen er vast wel ;)
ik weet ook echt wel zeker dat ik hem nodig had want hij is echt mijn alles (samen met vriendlief dan :P )

Karina - super leuke foto's en er zitten echt hele gave drafpassen tussen

Jesser - ik kan er ook niet boos om worden want ik weet dat hij zijn best doet maar hij vindt het ook heel moeilijk
ooit komt het helemaal goed, maar voor nu trainen we lekker zo door

Esther - lekker naar de sportschool geweest en veel lesplezier met atlas vandaag

Marielle - leuke foto's van je dochter en ook die van djemo en wat een lekker kontje :9

Frank - fijn om te lezen dat jullie steeds maar weer voorruit gaan
en die manen in je gezicht zal best wel pijnlijk zijn geweest want sommige manen kunnen echt stug zijn

Banditto - ook jij weer super getraind me bandito zo te lezen
ik denk toch dat je maar op wedstrijd moet hoor als ik het zo lees haha ;) :P

Mies - je hebt helemaal gelijk heike heeft een hele ''aparte'' bouw hij is heel hoog 1.74 en heel lang en slank dus hij heeft idd moeite om netjes laag en ontspannen over zijn rug te lopen.
dus wat je zeg ik blijf les nemen en blijf gewoon keihard door trainen,
volgende week heb ik weer wedstrijd dus kijken hoe me punten dan zijn
en toch nog even gereden lekker hoor
en bijna je binnenbak ''klaar'' super hoor *\o/*

gisteren stond heike al lekker buiten met zijn vriendje hij was lekker aan het rennen en gek doen.
naar 1 1/2 uur hem er maar uitgehaald en lekker gepoets en verwend hij was weer in een kroel bui dus lekker even geknuffeld :+:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:51

Djemo: Leuke foto's van je dochter en natuurlijk ook van Djemo :).
Frank: Fijn dat het zo lekker gaat met het rijden Des!
Banditto: Heerlijk he zo een bak voor jezelf alleen :). Ik probeer dat altijd een beetje te plannen met Atlas. Als ik alleen rij kan ik gewoon veel meer kijken hoe hij het beste loopt in plaats van andere ontwijken.
Mies_Apollo: Atlas is natuurlijk al een wat ouder paard en daarbij is hij tot ie iets van 10 jaar was mishandeld. De vorige eigenaar keek gewoon niet naar m om... Hij werd niet gevoerd en verzorgd enz. Als ie kreupel was belde ze geen dierenarts. De huidige eigenaar heeft m eerst een tijdje verzorgt en al snel overgekocht. Maar waarschijnlijk dat het verleden van Atlas toch nog zijn sporen heeft nagelaten.... Fijn trouwens dat de binnebak nu dan eindelijk bijna af is :). Dan kan je weer echt aan het werk!
Borderjay: Dat paardje op de foto is idd wel leuk :).

Net weer even gewerkt, zometeen naar school... We gaan een rollenspel doen, en dat slaat echt nergens op! We moeten aan de hand van een uitspraak de rechtzaak gaan naspelen, echt heel onzinnig :=. Gelukkig hoef ik alleen mee te kijken dit keer.... En vanavond lekker naar Atlas :).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 10:41

Gab: Zo, wat een lekker paarden dagje he! Ben wel heel benieuwd naar morrie hoor! :9 Misschien wel een meeting met jou en ka eind juni? 8-)

Karina: Leuke foto's van jou en Veludo! Leuk ook die spaanse pas hihi. Hij tilt al lekker zn voetje op!
Jullie zijn een leuk stel samen! Ik denk dat de zomer Veludo er ook weer goed doet uitzien. Een lekker kort glimmend vachtje zou niet verkeerd staan :D . Zn nek begint al lekker te komen, kontje mag nog meer, maar komt goed..!

Nathaly: Misschien wel een goed idee dat daarna te doen haha. Je weet hoe dat gaat met paarden :D . Die maken altijd alles vies _O- . Maar zou wel heel mooi zijn, bruidsfoto's met je paard. Heeft heidi ook zulke droomplaatjes van :+: (machonito op bokt).

Esther: Lekker met At bezig geweest, en sporten. Je gaat lekker ;) haha. Spannend van je foto's, heb je al ideeën?

Marielle: Je dochter staat er leuk op hoor! Alles goed gegaan dus?

Frank: Hahaha _O- dat verhaal over die manen. Doet me denken aan Chico... Die was nét bij mij op stal, en toen nog niks gewend. Ik had hem meteen ingevlochten. Nou alles goed in wel, meneer staat op stal wat hooi te eten, en ik kijk eens naar hem.. En hij schudt zich uit, en krijgt daar toch een paar zweepslagen van zn eigen manen!! Hij sprong zowat een meter in de lucht _O- zo erg schrok hij van zn eigen manen dos :D :D .

Banditto: Tis hier mooi weer, bij jullie ook? Veel plezier buiten met je nichtje ;)

Mies: Zoo dat is lekker zeker, weer rijden in normale afmetingen ;) . Shannon die ging er weer tegenaan lees ik al haha. Ben heel benieuwd hoe het er nu uit ziet 8-) . Nog maar 1 weekje wachten! :):)
Thanks trouwens voor je compliment :o

Denise: Lekker staan knuffen met Heike dus, gek peerd ;)

Gister weer op Chico geklommen. Ik longeerde hem tot gister nog altijd voor het rijden. Dit keer meteen opgestapt. Hij was daarom wat fris, en wat lastiger met rijden.. :(:) Heel onrustig met zn hoofd, laat reageren, bokken(!!) naar een tik met de zweep... Pff, dat was even een tegenvaller hoor, precies als je dan ook nog je camera hebt meegenomen... :o Maar uiteraard snap ik ook wel dat het losrijden weer een nieuw onderdeel is wat we samen moeten leren. Er staat 1 filmpje van het eind op waar ik hem naar hals strekken toe rijd, is maar een paar sec. maar voor t idee zal ik die later nog plaatsen. :) Er staan nog een paar filmpjes op, maar die geven eigenlijk niet goed weer hoe Chick normaal loopt.. dus ik ga nog een keer een 2e poging doen met de film :+ .