[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:24

Waauw, dat zijn zeker mooie paarden op die site! Als ik tijd heb ga ik er echt een keer voor zitten Haha!
Nou, vandaag dus naar het strand geweest en een mini-meeting gehad, was wel grappig want in het HAW Bailando topic zag ik dat Patries dit weekend in egmond was, en ik zou zaterdagochtend naar het strand gaan (en ik ga dus altijd naar Egmond!).
Dus we hadden afgesproken en was leuk, even staan kletsen ik was natuurlijk op Furia, Patries heeft nog wat foto's gemaakt en toen weer verder gereden, echt leuk was dat, toch weer een gezicht erbij Haha!

En het strand... was heerrlijk! Ik ga dus met een vriendin&haar tinker meestal, voor de tinker was het nu de derde keer en voor Furia de tweede keer op het strand.
Vorig keer hadden we alleen gestapt en een klein beetje gedraafd, nu gingen we ook een galop proberen.
En de paarden waren braaf!! Echt super, zat een goede rem op, kon gewoon nog zelf schakelen tussen handgalop, rengalop en draf Haha!
Zo trots op hem, hij deed het echt onwijs goed! Ze bleven ook lekker rustig, ook gewoon nog ontspannen stappen, echt top.
Vorige keer wilden ze de zee niet in, ook niet afgedwongen, alleen pootje gebaad. Nu gingen we de zandbank op en daarna kwam een diep stuk water.
We hebben ze eerst 5 minuten moeten aanmoedigen maar daarna gingen ze erin! En het water kwam tot de buiken, zo gaaf, zo diep was ik nog nooit geweest!
Toen een flink stuk dus zo diep in het water gestapt, toen weer zandbank en toen weer water Haha!
Toen voelde ik opeens mn voeten nat worden en de tinker voor me toch ook een stukje dieper dan het vorige stukje water.
Nu zaten we dus tot ruim onze enkels in het water Haha!
En ze vonden het lekker, haha, Furia tilde zijn benen heel hoog op, op een gegeven moment draafde ie aan (sukkeltje), snel weer terug genomen,
maar als je een goede passage wilt voelen moet je zo diep in het water zijn Haha!

Toen ook weer lekker gegaloppeerd en gedraafd, echt genoten.
De heenweg waren we stappend door het dorp gegaan en de terugweg een stukje door het duin, ook zowat alleen maar gestapt gezien mijn wedstrijd van morgen Lachen

Zometeen ga ik naar de rijvereniging, zijn dus wat Z-starters en onofficiele kurs op muziek.

CharmarWelkom! Leuke Lusitano&mooie foto's in je profiel Ja
Ilona: Haha, ja we zien het wel weer Haha! Wil eigenlijk de jury vragen of ze vooral veel op mn protocol willen schrijven, maar moet nog even verzinnen hoe ik dat ga doen..
Michelle: Balen zeg, gelukkig is ze er wel eerlijk genoeg in dan! Zal een oog open houden of ik nog leuke spaanse kanjers zie Knipoog
Ben benieuwd of die merrie wat wordt, veel plezier morgen iig!
Anita: Gefeliciteerd! Super!
Malin: Wat een verhaal, interessant, goed teken dat je meeste voorgevoelens kloppen!
Hopelijk gata het nu wat beter met Suevje..
Djemo: cool, veel plezier met het vrijgezellenfeest!
Sanne: Haha, ik vind chaps juist veel minder fijn rijden Bloos Had ze nu wel aan naar het strand, maar met dressuur.. Kan ik niet zonder mn laarzen Haha!
Flamon: Dankje! Cool roze, haha!
Yenneke: Gaaaaf, stoer hoor, ben benieuwd naar de foto's (en hoe vond je m zitten Haha! ??)

Nou ik ga dr vandoor, bye Doei!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:30

Strand klikt super madelief!!!
Leuk dat ze zo braaf waren!

Heb je nou morgen wedstrijd? Succes als het zo is!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:39

Heeej leuk joh Yen! Ben heeeel benieuwd naar de foto's!

Madelief lekker hoor, ik ga 3 mei weer! Echt heerlijk, naar het strand!

Mies heb ff gekeken, wat een leukie! Sux6 morgen, ik hoop dat het wat is!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:39

zo mies veel plezier morgen en foto`s maken he

yeahhhhhhhhhh de buiten rit gaat morgen lekker door
1 meisje gaat niet mee, haar paard heeft een grote bult onder de singel en zonder zadel lijkt ons niet zo een goed plan
maar er is een ander voor in de plaats gekomen dus ook weer leuk
wou jammer genoeg nog iemand mee we hebben geen plek meer dus wel sneu voor haar maar volgende keer kan ze mss ook mee
en vandaag was tsjillert een maya de bij`tje hihihi knalgeel met zwart en je hebt een bij hihihi ze zeiden al pas maar op dat hij niet gaat vliegen hihihihi gelukkig bleef meneer met zijn 4 beentjes op de grond Haha! Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:03

Afbeelding
ja het is me gelukt om deze foto te plaatsen gaaf he en nu niet zeggen dat ene fries niet kan springen Haha! Clown

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:09

Goedeavond allemaal! Meld mij maar weer eens. Zit de laatste tijd 's avonds weinig achter de pc.
Heb heel wat mooie foto's van Bunschoten langs zien komen. Heb duidelijk wat gemist. Volgende keer toch maar in mijn agenda zetten.

In ieder geval een fijn nieuwtje: mag eindelijk legaal mijn trailer zonder e-rijbewijs trekken. Het heeft even geduurd (RDW had betaling niet doorgekregen.... duhhh) maar ik heb het aangepaste kenteken terug. Volgende keer doe ik wat Patries heeft gedaan: in Veendam langsgaan. Mijn ouders wonen daar tenslotte in de buurt. Maar laat de volgende keer maar heel lang duren Knipoog Ik kan in ieder geval lekker met Frío op pad! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:19

Afbeelding
hier nog een foto van het roze setje wat ik maar weer heb doorverkocht Clown het was wel een mooi setje maar tja roze bij een stoere man neeeeeeeeee
hij is van mijn telefoon vandaar niet zo scherp

hihihi celine zit hier trouwens zonder haar beugels waren aan het oefenen voor de zitcompetie die ze 8 mei rijdt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:21

Even een voorproefje!

Afbeelding

Hij heeft dus al dmv het werken aan de dubbele longe geleerd nageeflijk te lopen. Nu met mij erop hoef ik dit dus alleen nog maar te onderhouden. Nu natuurlijk nog niet de focus daarop, maar focus op balans. Ik hoef alleen maar te zitten en te sturen en zorgen dat hij in balans blijft lopen met mij erop. M'n instructeur zorgt ervoor dat hij in stap/draf gaat en dat hij blijft lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:22

Roze staat die Tsjillert zo slecht nog niet Peet! Vork

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:26

Yenneke: goed bezig!!
Peet: nee das wel erg roze voor zo'n vent.
Madelief: lekker he zo'n strandrit, hou het er wel in dat je kunt schakelen. Ik heb de ervaring dat het eruit gaat als ze eenmaal met een grote groep ineens gaan racen. En ja dat passagegevoel kan ik met je delen, heeeerlijk. Maja bij ons ging het iets minder: m'n mede-erg-diep-de-zee-in-rijder had een e-pony die dus zeker met z'n buik door het water ging. Daarbij struikelde hij en de amazone verloor haar evenwicht.......... juist ja: plons koppie onder en dat half oktober.
Wat betreft die andalusier-ruin daar zie ik vanaf, ze gaven al aan weinig van de prijs af te willen doen. Oke dan niet, kijken we verder.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:29

Yenneke schreef:

nee ben het met je eens maar straks heet hij echt gerag joling of gordon nee dank je past niet bij hem Clown hij is daar te stoer voor
vanmiddag een buitenritje gemaakt ziet hij twee andere paarden lopen langs en begint toch te hinneke zo van he jullie zijn leuk
lopen we verder gilt hij nog steeds en kijken naar die twee andere hihihi
en dan roze nee niet op mijn kerel Duivel

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:36

peetisgreat schreef:
Yenneke schreef:

nee ben het met je eens maar straks heet hij echt gerag joling of gordon nee dank je past niet bij hem Clown hij is daar te stoer voor
vanmiddag een buitenritje gemaakt ziet hij twee andere paarden lopen langs en begint toch te hinneke zo van he jullie zijn leuk
lopen we verder gilt hij nog steeds en kijken naar die twee andere hihihi
en dan roze nee niet op mijn kerel Duivel

Whahaha, dat is dus een reden dat ik ook geen roze op Frío leg Haha! Hij mist al genoeg (als ruin zijnde), hoef ik hem niet in te wrijven Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:38

yenneke leuk die foto van je
zag er wel rustig uit ging het lekker ????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:47

Hij was super rustig! Op het eind wel moe, want toen viel hij steeds na 2 rondjes alweer terug in stap. Zo met 1x in de week vind ik wel dat we het mooi rustig opbouwen voor hem.

En hij zat heerlijk! Het voelde heel vertrouwd. Hij heeft hele mooie stille gangen dus hij zat als een huis!

Oh wat ben ik trots! Lovers Lovers Lovers

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 19:50

daar mag je ook terecht trots op zijn meid van genieten hoor
Haha!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 21:45

yenneke: erin houden hoor die zachte (en dus waarschijnlijk ruime) gangen: in het begin niet te snel in de verzameling gaan rijden

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 22:38

Mies : wat gaaf. een super leuke date lees ik Tong uitsteken Knipoog
haha

Sanne:
ik ehb 22 juni pas weer een wedstrijdje Lachen vind het wel laat maarja. mag volgend jaar waarschijnlijk officieel gaan starten dus een startkaart Haha! en heb in september weer wedstrijd als het goed is Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 22:39

oww nog iets vergeten Tong uitsteken weten jullie een goede fotograaf rondom eindhoven. want wil misschien in de mei vakantie mijn 2 friesjes en 1 welchje op de foto laten zetten Haha!

Yennke: wat een superr nieuws';) !!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 23:30

charmar schreef:
hey thnx allemaal voor't welkom en wat een tempo hiero zeg hihi, leuk.

Daniëlle: Nog gefeliciteerd, leuk feestje gehad? Go jij! Go jij!

Jolynn: Heyyy wat leuk om Xantha hier ook te zien, die ontwikkelingen (foto's) in je profiel zijn echt leuk om zo te volgen, wat een knappe dame is't toch he.
Hopelijk volgende keer weer's op een barok event dat ik d'r in't eggi mag ontmoeten.

Nou we doen mee met de keuring in September!!

Madelief, heerlijk zo'n strandritje, ben jaloers Bloos

Dinkey-girl, klinkt wel positief.
Je kent je paard goed, Steffi is een fijn mens, ze is bij ons op stal ook al voor verschillende parrden geweest, ik vind haar super!!

peetisgreat, een fries KAN heel goed springen Tong uitsteken

Yenneke , ziet er weer super relaxed uit, wat zijn het toch een keole kikkers,de Lusitano's Clown

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 00:56

Prinslover ... ik heb djemo steeds zonder sporen gereden hij was niet echt voor waarts daarom nu geprobeert met sporen en dat gaat heel goed nu is hij wat meer voorwaarts

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 08:59

zo straks lekker weg naar stal en dan klaar maken voor een leuke buitenrit
zal kijken of ik foto`s kan maken ga nu de tas inpakken en aankleden tot laterrrrrrrrrrrrrrr
iedereen veel plezier met de dingen die je gaat doen Haha! vandaag Clown

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:40

Peet, je zal het wel niet meer lezen, maar veel plezier vandaag.
En ik heb ook gewoon een roze dekje op Sun. Maar hij is zo macho, dat hij niet bang is voor homo te worden uitgemaakt. Hij is een echte metroruin.

Yen, wat ontzettend gaaf!!! Wat moet jij je blij voelen. En hij loopt echt netjes op de foto.

Madleif wat gaaf zo'n buitenrit. Ik zou ook wel eens naar het strand willen

Mies, klinkt echt goed die merrie. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt vandaag.

Malin, dat klinkt best heftig zeg van Suevo. Hopen maar dat die foto positief uitpakt.

Ik heb gisteren weer onderlinge gehad met Sun. En het ging echt 1000x beter dan de vorige keer. We hadden zelfs een winstpunt, 181 ptn. En mijn doel was alleen maar om meer dan 148 ptn (wat ik de vorige keer had) te halen. En mijn figuren te rijden, maar bovenal dat hij zou luisteren. En het is allemaal gelukt. EN hij mziet er zo schattig uit met die knotjes.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:45

Yen stoere foto! Kwijl

De rest ook allemaal leuke foto's!

Aniet lekker hoor, fijn dat het zo goed ging! Gefeliciteerd met je winspunt Go jij! Go jij! Ja dat hoop ik ook, heb hem gisteren gemaild naar haar met nog een aantal vragen van dingen die ik weer vergeten was of nog na wilde vragen. Dus nou maar even wachten tot ze tijd heeft.

Jolyn ja ik vond haar ook heel erg fijn werken. En ik had er zelf een goed gevoel over, ze is super aardig en legt alles goed uit. Dankje voor het compliment, zo had ik het nog niet eens bekeken hehe Haha!
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 20-04-08 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:56

zohe, wat gaat t snel... Ik heb wel bijgelezen maar kan niet alles bij houden dus ff ego bericht.
Heb vrijdag een lammetje (ziek) meegenomen van stage, met fles opvoeden, maar hij gaat t niet redden, komt allemaal vocht in zijn buikje waarschijnlijk dus die moet een spuitje hebben.. Erg jammer, hij stond gister nog lekker buiten maar hij kan nu niet eens meer staan. Ademd ook erg moeilijk..

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 11:06

Soeske, wat zielig.

Hier wat foto's van gisteren. Helaas ben ik geen fotografisch talent en had ik niet de goede camera bij me. En had ik mijn camera in de auto bij het land laten liggen, dus geen foto's van de wedstrijd.

Hier heeft hij echt zijn schattige Sun koppie op staan.
Afbeelding

Afbeelding

Ondertussen moest hij wel zijn merries in de gaten houden, die in het land stonden.
Afbeelding