Nou, vandaag dus naar het strand geweest en een mini-meeting gehad, was wel grappig want in het HAW Bailando topic zag ik dat Patries dit weekend in egmond was, en ik zou zaterdagochtend naar het strand gaan (en ik ga dus altijd naar Egmond!).
Dus we hadden afgesproken en was leuk, even staan kletsen ik was natuurlijk op Furia, Patries heeft nog wat foto's gemaakt en toen weer verder gereden, echt leuk was dat, toch weer een gezicht erbij

En het strand... was heerrlijk! Ik ga dus met een vriendin&haar tinker meestal, voor de tinker was het nu de derde keer en voor Furia de tweede keer op het strand.
Vorig keer hadden we alleen gestapt en een klein beetje gedraafd, nu gingen we ook een galop proberen.
En de paarden waren braaf!! Echt super, zat een goede rem op, kon gewoon nog zelf schakelen tussen handgalop, rengalop en draf

Zo trots op hem, hij deed het echt onwijs goed! Ze bleven ook lekker rustig, ook gewoon nog ontspannen stappen, echt top.
Vorige keer wilden ze de zee niet in, ook niet afgedwongen, alleen pootje gebaad. Nu gingen we de zandbank op en daarna kwam een diep stuk water.
We hebben ze eerst 5 minuten moeten aanmoedigen maar daarna gingen ze erin! En het water kwam tot de buiken, zo gaaf, zo diep was ik nog nooit geweest!
Toen een flink stuk dus zo diep in het water gestapt, toen weer zandbank en toen weer water

Toen voelde ik opeens mn voeten nat worden en de tinker voor me toch ook een stukje dieper dan het vorige stukje water.
Nu zaten we dus tot ruim onze enkels in het water

En ze vonden het lekker, haha, Furia tilde zijn benen heel hoog op, op een gegeven moment draafde ie aan (sukkeltje), snel weer terug genomen,
maar als je een goede passage wilt voelen moet je zo diep in het water zijn

Toen ook weer lekker gegaloppeerd en gedraafd, echt genoten.
De heenweg waren we stappend door het dorp gegaan en de terugweg een stukje door het duin, ook zowat alleen maar gestapt gezien mijn wedstrijd van morgen

Zometeen ga ik naar de rijvereniging, zijn dus wat Z-starters en onofficiele kurs op muziek.
CharmarWelkom! Leuke Lusitano&mooie foto's in je profiel

Ilona: Haha, ja we zien het wel weer

Michelle: Balen zeg, gelukkig is ze er wel eerlijk genoeg in dan! Zal een oog open houden of ik nog leuke spaanse kanjers zie

Ben benieuwd of die merrie wat wordt, veel plezier morgen iig!
Anita: Gefeliciteerd! Super!
Malin: Wat een verhaal, interessant, goed teken dat je meeste voorgevoelens kloppen!
Hopelijk gata het nu wat beter met Suevje..
Djemo: cool, veel plezier met het vrijgezellenfeest!
Sanne: Haha, ik vind chaps juist veel minder fijn rijden

Flamon: Dankje! Cool roze, haha!
Yenneke: Gaaaaf, stoer hoor, ben benieuwd naar de foto's (en hoe vond je m zitten

Nou ik ga dr vandoor, bye