En de hoedjes maken het natuurlijk helemaal af (alweer 2 jaar geleden deze foto)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xIndyraah schreef:Hier in begint het goede weer eindelijk! Wat foto's van de kleinste aant werk aan de longe
[ [url=m/t4lZOX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0cEWSW.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de oudste vorige week en vandaag nog eens onder het zadel genomen!
[ [url=m/pwxEB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1JxKto.jpg]Afbeelding[/url] ]
kusvoorjou schreef:Ik ga zaterdag voor het aller eerst met me bijna 4 jarige een onderlinge dressuur proef rijden.. f3 :p gewoon voor de ervaring.. eens kijken hoe ze het allemaal vind!
Captain schreef:Dinsdag heb ik echt heerlijk met Menno 'getraind'. Heb hem los gelongeerd gewoon in de grote bak zonder iets af te zetten oid. Hij bleef heel netjes op de cirkel, af en toe even naar de waterbak, wat drinken en weer terug zo van 'waarrrr waren we gebleven?'. Daarna wat vrijheidsdressuur en toen mocht hij weer terug naar de wei. Maar, dat wilde hij niet.Hij kwam echt niet mee. Dus nog even gekroeld en wilde hij nog even rollen en toen pas mee.
Draak!
Vandaag ga ik denk ik weer lekker rijden, eerst met hoofdstel en daarna poosje met neckrope.
Hij wordt trouwens maandag alweer 21 jaar!Taart maken en ik zal foto's maken met feesthoedjes enzo haha. Volgende week vrijdag hebben we ook weer een fotoshoot!
[ Afbeelding ]
Shivatjuh01 schreef:[ Afbeelding ]
Hier ook maar weer eens een fotootje plaatsen van ons laatste buitenritje afgelopen zondag
Captain schreef:Heeft een van jullie weleens een paardentaart gemaakt?
Bamii schreef:Ik had een wat geweekte biks / slobber in een kleine taartvormgedaan, en die dan in de vriezer hard laten worden. Dan heb je eigenlijk een soort koekbodem in die kan je dan versieren met appel(moes) wortels etc![]()
[ Afbeelding ]
En de hoedjes maken het natuurlijk helemaal af (alweer 2 jaar geleden deze foto)
[ Afbeelding ]
Bamii schreef:Ik had een wat geweekte biks / slobber in een kleine taartvormgedaan, en die dan in de vriezer hard laten worden. Dan heb je eigenlijk een soort koekbodem in die kan je dan versieren met appel(moes) wortels etc![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
KittyDylan schreef:(Zo even bijlezen!!)
Vandaag heerlijk een buitenrit gemaakt en daarna ± drie kwartier in de wei gezeten met de paarden. Heerlijk!!
[ [url=m/qXeA8m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TAqQKY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6ynxg3.jpg]Afbeelding[/url] ]
gett schreef:Op het moment erg druk met werk, vandaar dat ik hier in stilte heb meegelezen en niet heb gereageerd![]()
Het gaat snel hier, allemaal beeldschone zwartjes. Ik lees goede wedstrijdpunten en heerlijke buitenritten.
Paardentaart heb ik nog nooit genaakt, maar alleen slobber is al een feest of een appeltje
Hen geen last van een sloom paard, die van mij is juist het tegenovergesteldeal een paar x Door de bak gevlogen tutje..
Ze is dus erg voorwaarts.
Zijn over gegaan naar een andere instructrice vanwege weinig tijd van de vorige en 8 mei zal onze eerste onderlinge wedstrijd zijn!
Kortom hier gaat het goed
[ [url=m/f8PgUt.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hier samen met mijn verzorgpaard
[ [url=m/h0rmmn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kris_P schreef:Hier gaat het nu eigenlijk heel goed met Lieuwkje.
Ze is nu al weer 6 weken bij ons!
Ze doet het super braaf en voelt zich gelukkig echt thuis.
[ [url=m/xf2Rid.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
Foto in de rijbak (toen was ze nog best schoon)
[ [url=m/a13LWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
En toen voelde ik het gisteren kriebelen hoorIk was Lieuwkje aan het longeren en ze deed het heel braaf, ik dacht ik doe eens gek.
Ik pakte mijn cap, halstertouw en een krukje. Ik ben er gewoon opgaan zitten![]()
In het begin vond ze het maar raar en eng, maar op het einde vond ze het super fijn en liep ze heel ontspannen.
[ [url=m/Hyn9u8.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
kusvoorjou schreef:[ [url=m/lYy3nC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren lukte het uploaden niet.. vandaar nu de foto van gisteren van de onderlinge wedstrijd
xIndyraah schreef:Shivatjuh01 schreef:[ Afbeelding ]
Hier ook maar weer eens een fotootje plaatsen van ons laatste buitenritje afgelopen zondag
Dit is zo'n leuke foto! Van waar ben je ergens? Lijkt me heel ferm om buiten te wandelen!