Nou, ik ben al een tijdje een stille meelezer hier (of mee-kijker naar de fotos ) Nu wil ik toch wel eens mijn merrie showen Dit is Anouk (Tsjerk328xOuke313):
Misschien een idee als iedereen commentaar geeft met een foto erbij, zou jammer zijn als het topic gesloten wordt, ik geniet elke dag weer van alle foto's
Met mama, stris en het hondje voor Paleis Soestdijk!
Leuk zo'n familiefoto! Ooit wil ik dat ook nog is!
liesd
Geplaatst: 18-11-13 21:29
Knappe familiefoto! Mooie Fries, die Anouk! Goya is stoer zeg! Jennifer, wat een mooie paarden, vooral fan van Capote Evy, goed gedaan weer! Oh Toobs, leuk!
Ik maak morgen of woensdag een topic van Figo, heb de foto's van de shoot van oktober binnen. Hier al een voorsmaakje!
lekker duidelijke foto.. haha, maar in ieder geval redelijk gereden vandaag met hilde, best veel ontspanning maar ik had haar niet lekker bijelkaar gereden, nouja, kunnen we in ieder geval ergens naar toe werken.
Wat een gave foto's weer, wel jammer dat het beetje stil ligt, ik houd van de foto's van al die knappe paarden hier hihi
eefiepeefie, wat een leuke familiefoto inderdaad! Prachtig paard! En wat is figo opgeknapt, echt een heel knap dier!
Ik heb het rijden met Amber terug opgepakt. Wegens verschillende omstandigheden heeft het maanden op een laag pitje gestaan, maar wat miste ik het zeg. Onlangs is de zadelmaker en tandarts geweest en echt het rijden gaat zo fijn nu. De punten waren we zo'n tijd tegen aan liepen zijn gewoon weg nu, dat tijdje stilstaan heeft haar niet verkeerd gedaan. Het rijden is nu echt genieten, de spanning waar we eerder regelmatig tegen aanliepen is gewoon bijna weg. Ik merk het alleen al aan het poepen onder het rijden haha, eerder soms wel acht keer, nu 1, hoogstens 2 keer.
Moe maar voldaan ;P Omdat conditie weg is word ze vrij snel zat, want zo dik zit ze niet in haar vacht. :p
En een wat oudere foto, van afgelopen zomer, bruintje haha :p
Super leuk filmpje! Maar idd, ook heel onpraktisch ja... bak of stal uitmesten met dat dier erbij lijkt vrijwel onmogelijk??
Wij zijn lekker dressuurmatig aan het trainen doordeweeks, en aan het oefenen met buiten rijden in het weekeind... Nu dat beide al wat beter gaat, kan ik haar buiten ook al wat ronder vragen!
Wat komen er een paar leuke friesjes voorbij! Wat blijven dat toch een prachtpaarden Ik kijk nog steeds vol bewondering naar de foto's van Figo. Ik vind ze echt prachtig! Haha leuk paard Nombrado, lijkt me alleen wel erg lastig als je hele kruiwagen vol zit!
Bij deze nog een foto van Jerez. In voorbereiding op de kerst zullen we maar zeggen