Ook wel grappig, na ruim 4 maanden niet voor de klas te hebben gestaan gaat dat dus blijkbaar gewoon weer vanzelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
heikedenise schreef:maar ik kan jou gevoel echt heel goed begrijpen en het geen wat ik dan nog heb is als ik foto's van andere zie hoe goed ze het doen en hoe netjes het is dat ik best wel eens jaloers daar op ben.
maar ik weet dat ook ik de top zal berijken.
zasread schreef:heikedenise schreef:maar ik kan jou gevoel echt heel goed begrijpen en het geen wat ik dan nog heb is als ik foto's van andere zie hoe goed ze het doen en hoe netjes het is dat ik best wel eens jaloers daar op ben.
maar ik weet dat ook ik de top zal berijken.
Je omschrijft precies wat ik bedoel! Sommige mensen rijden hun paard in en rijden er zo mee weg. Het paard is fijn in de aanleuning en loopt alsof die niet anders gedaan heeft. Daar kan ik ook best jaloers op zijn! Hopelijk is Bonita makkelijker dan Vaidosa, dan kan ik daar in ieder geval van genieten.
Prinslover schreef:In dat geval verwacht ik morgen toch wel een filmpje te zien van jou en Chico!Als het goed is ging vriendje mee. Dus misschien kan ik die de camera wel even in de handen drukken
.