[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:22

ja precies, je volgt gewoon je automatische handelingen dan weer.
Ook wel grappig, na ruim 4 maanden niet voor de klas te hebben gestaan gaat dat dus blijkbaar gewoon weer vanzelf :D

Anoniem

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:23

Weet je, eigenlijk doe jij wat ik ook wil doen uiteindelijk :D

Denk ik :o

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:23

Ik heb nog niet alles bij gelezen jullie gaan echt te snel om 1 dag over te slaan.

Djemo: Jammer dat je hond schijnzwanger is hopelijk gaat het snel weer beter.

Mies-Apollo, Boukje is buiten ook makkelijker dan in de bak en ik zit er al 6 jaar op en kan nog steeds niets uit mijn zak halen zonder af te stappen.

Jesser/Masaro : spannend en leuk hoor veel plezier alvast met de voorbereidingen en de dag zelf.

Saida: ik ben al een week aan het smeren met SRL gel en geef nu een homeopatisch middel bij, het wordt al minder dus hoop van het weekend toch weer op te kunnen stappen.

Jolijn/Karina : wat vervelend zeg hoop dat ze snel opknappen.

Voor de rest heb ik nog niet bij gelezen hoop dat dat vanavond nog komt.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:24

Robijntjah schreef:
Weet je, eigenlijk doe jij wat ik ook wil doen uiteindelijk :D

Denk ik :o

leuk!

wat deed je nu ook alweer, SPW?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:28

SPW 1e jaar idd!

Zit nog te twijfelen wat ik wil, voor de klas (groep 1/2) of met gehandicapte kinderen werken (autisme ed), en dat dan combineren met equitherapie!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:31

Gehandicapte kinderen lijkt me ook interessant!
Iemand bij ons op de vereniging is nu inderdaad bezig om haar werk daarin met paarden te gaan combineren.
Ze heeft af en toe een groepje op stal en dan mogen ze poetsen en erop zitten enzo, echt heel gaaf en dankbaar werk volgens mij!

Ik heb zelf ook altijd SPW-stagiaires, wel heel fijn die hulp in klas!
Jammer dat je zover weg woont, anders was je welkom! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:33

Jammer idd, had wel een stageadres kunnen gebruiken :=

Ja, iemand bij mij op stal geeft ook equi(?) therapie op haar ijslanders, echt superleuk!

Voltigeren, voeren, poetsen, uitmesten, buitenritjes! Heel gaaf om te zien altijd :+:

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:36

Ja, echt heel gaaf!

Ga je maar op kamers, kun je volgend schooljaar komen, kan wel een actief en enthousiast iemand gebruiken! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:38

Hahaha geloof niet dat mijn vriendje en paarden dat hip vinden :')

Maar lief dat je het aanbied :j

Ik ga naar Robijn, ben benieuwd :o

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:40

helaas, nou ja, je vindt wel wat anders leuks... ;)

sterkte bij robijn!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:40

Fijn dat het beter gaat El!
Karina, hm, dan wordt het lastig.. Ik zal niet gauw les gaan geven zonder diploma (ivm verzekeringen) maar kan altijd eens navraag gaan doen. Eerst dit maar even haha.
Hm, rijden wordt ook niets.. Het ging goed met Goya zn buik, maar hij was er nu al boos op, ziepte met ze staart en ik mocht het eigenlijk niet aanraken van hem..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:42

heikedenise schreef:
maar ik kan jou gevoel echt heel goed begrijpen en het geen wat ik dan nog heb is als ik foto's van andere zie hoe goed ze het doen en hoe netjes het is dat ik best wel eens jaloers daar op ben.
maar ik weet dat ook ik de top zal berijken.

Je omschrijft precies wat ik bedoel! Sommige mensen rijden hun paard in en rijden er zo mee weg. Het paard is fijn in de aanleuning en loopt alsof die niet anders gedaan heeft. Daar kan ik ook best jaloers op zijn! Hopelijk is Bonita makkelijker dan Vaidosa, dan kan ik daar in ieder geval van genieten.

Petra: haha, jij hebt een cavia paradijs!

Jolijn: Ik gok op stijfheid, ik zou veel met haar gaan stappen als ik jou was, zodat het bloed de afvalstoffen af kan voeren..

Suzanne: Wat gaaf, in een onderzeeboot!!
Haha, houden de logees bram lekker in beweging :P hoef jij dat niet meer te doen ;)
Mmm, vervelend dat Goya nog steeds last heeft van zijn buik, heb je nog geen idee wat de oorzaak is?

Nathalia: Gedver, dat is niet fijn! Hopelijk blijft Betunero droes vrij!

Ellis: Ik zal voor je duimen ;)

Karina: Leuk zo'n date :D Ik ben benieuwd naar de foto's!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:46

oeh! Was net mijn agenda kwijt, kon hem niet vinden, maar gelukkig had ik hem al in mijn tas gedaan voor morgen... Ik kan echt niet zonder mijn agenda!!!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:50

[quote="zasreadJe omschrijft precies wat ik bedoel! Sommige mensen rijden hun paard in en rijden er zo mee weg. Het paard is fijn in de aanleuning en loopt alsof die niet anders gedaan heeft. Daar kan ik ook best jaloers op zijn! Hopelijk is Bonita makkelijker dan Vaidosa, dan kan ik daar in ieder geval van genieten.[/quote]

idd wat je zegt dan kijk je hier op bokt en zie je mensen die net een 3 jarige in aan het rijden zijn en die loopt gewoon al ''goed''
maar ook mij gaat het lukken en ik hoop dat voor je dat bonita idd makkelijker is

Jolijn - veel plezier bij robijn

Suzanne - he bah goya nog steeds last van zijn buik :(:)
jammer dat je niet heb kunnen rijden

Naat - verstandig dat je betunero's luikje dicht heb gedaan en idd iedere dag goed temparaturen beter voorzorg dan nazorg

Ellis - ook ik duim voor je

Karin - ben benieuwd naar de foto's
en zo te lezen een gezellig middag gehad

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:05

zasread schreef:
heikedenise schreef:
maar ik kan jou gevoel echt heel goed begrijpen en het geen wat ik dan nog heb is als ik foto's van andere zie hoe goed ze het doen en hoe netjes het is dat ik best wel eens jaloers daar op ben.
maar ik weet dat ook ik de top zal berijken.

Je omschrijft precies wat ik bedoel! Sommige mensen rijden hun paard in en rijden er zo mee weg. Het paard is fijn in de aanleuning en loopt alsof die niet anders gedaan heeft. Daar kan ik ook best jaloers op zijn! Hopelijk is Bonita makkelijker dan Vaidosa, dan kan ik daar in ieder geval van genieten.

:o . Ja, ik ben zo'n voorbeeld - voor alsnog - geloof ik! Ik ben dan ook wel vreselijk trots op hem, dat ie het zo goed oppakt. Nooit gedacht. Ik zag hem spetteren de 1e keer... dat ik dacht, is dit wel zo'n goed idee := . Maar hij blijkt zó lief tot nog toe. En bovendien ook zo braaf te rijden. Ben ik héél blij mee. Zou voor mij ook zeker 'deprimerend' zijn een heel lastig om positief te blijven als je al enige tijd héél hard aan het trainen bent voor een beetje ontspanning en nagevelijkheid. Uiteraard heb je paarden die stukken moeilijker zijn, moeilijk te ontspannen te krijgen... dat is minder. Maar je hebt ook mensen - jullie trouwens niet!! - die zijn/haar paard niet goed aanrijden, waardoor je paard dus ook niet 'doet wat jij vraagt'. Nouja, kortom, ik ben heel dankbaar voor Chico, en ben heel trots op hem, en ook wel op mezelf. Want het paard kan nog zo lief en braaf zijn, als je het zelf niet correct doet, zal je paard het ook niet doen natuurlijk.. Ik ben me wel bewust van mij geluksvogelpositie :D .

Ellis; Goed nieuws joepie! *\o/* houden zo.

Nathalia; He, get! Kijk maar uit, ik vind droes niks := .

Peet: Jeetje, jou caafs treffen het maar!

Marielle: He ;( geen pups dus.. :(:) k.lote zeg.....

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:34

Michelle -> Buitenrijden is hier de verkaveling in en door dorpjes rijden.
We zitten wel in de buurt van het IJsselmeer, maar om op een strandje te komen moet je met je paard de dijk aflopen en die is behoorlijk steil.
Bij de manege waar ik eerst kwam was vlakbij een aangeplant recreatiegebied waar we konden rijden.
Dat was niet supergroot, maar leuk genoeg voor een buitenritje.
Daarom ben ik ook op zoek naar een trailer zodat ik straks lekker weg kan naar het bos ofzo, en kan afspreken met andere mensen en clinics bezoeken met m'n zwarte monster. ;)

Prinslover schreef:
Als het goed is ging vriendje mee ;) . Dus misschien kan ik die de camera wel even in de handen drukken _O- .
In dat geval verwacht ik morgen toch wel een filmpje te zien van jou en Chico!

Natalia -> Droes? Getver!
Hopen dat jouw paard het niet krijgt!
Gaat de stal dan niet in quarantaine? Vaak doen ze dat om verdere besmetting zoveel mogelijk te voorkomen.......

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:36

Iloon - je mag daar ook zeker heel dankbaar en trots op zijn, en ik heb gewoon een ''moeilijk'' paard met rijden en ik moet ook constant allert zijn. en soms is het idd lastig om positief te blijven maar het lukt me nu al steeds meer. En ik weet waarvoor ik het doe en ik weet ook dat ik er wel kom het kost me heel veel tijd en moeite maar ooit zal ik winstpunten rijden en ik zal mijn doel berijken

het is ook niet dat ik niet blij ben voor jou en andere enzo want om die verhalen te lezen (bijv van jou en mies en bandito en saida enz.) vindt ik gewoon super leuk en ik ben ook superblij voor jullie. Maar toch had ik dat zelf ook gehad en ben ik best wel eens jaloers op jullie. gelukkig ben ik al meer zekerder als een paar maanden terug maar ik kan je vertellen ik was heel onzeker (soms nog wel eens hoor)

maar ook ik heb een toppaard en wij komen er ook wel

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:44

Jullie komen er zeker Denise! En of het lang of kort duurt, dat moet je dan voor lief nemen. Je hebt eenmaal een moeilijker paard, en daar doe je niks aan.. Maar gelukkig lees ik steeds betere verhalen!! Dus gaat goed komen met jullie!! En ik ben jaloers op jou, omdat jij al met je lekkereding in de Loonse en drunese duinen bent geweest :D .

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:48

Denise, ik herken het wel hoor!
Ik heb ook een heel moeilijk paard, en dan is het wel eens frustrerend inderdaad als je ziet hoe snel en makkelijk het bij sommige anderen gaat, al doe je nog zo je best...
maar, volhouden hoor, eens komt het goed! ;) :(:)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:52

Sanne en Denise, tja, kheb geen idee wat het is. Het ging op een gegeven moment erg goed, had hem op Pavo voer staan en alles ging goed. Tot gister/vandaag eigenlijk. Hij reageerde gister al wat vreemd en vandaag al helemaal..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:54

suus, hmm, balen zeg...

vriendje ging even oefenen met fotograveren op ons knappe fotomodel afgelopen weekend... :+:
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:56

Knappe sjef!! :D

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:58

Iloon - of het lang of kort duurt maak idd niet uit als het maar goed gebeurt en ik weet dat ik nu goede instructie heb,
en ook jij rijd binnekort in de bosen met jou kanjer :D

Ellis - het is idd soms frustrerend maar ik hou vol wat dat betreft ben ik echt een doorzetter en geef niet snel op
wat een mooi beesie op de foto

Suus - balen zeg hopelijk is het snel over

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 17:59

:j

en zo kijkt 'ie als 'ie zichzelf zielig vindt... :D

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 18:00

Precies Denies..

:D _O- Die sjef joh... hahahaha