[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eskimo
Berichten: 3068
Geregistreerd: 04-04-07

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:24

Hahaah, zit ook errug lekker idd. Maar denk dat ik toch maar ga douchen. Lekker naar Fuego.

@ Spokie: Beterschap!!

zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:30

Nikitah86: Welkom! Wat gaaf dat jij Sam bijrijd Haha! Dat zou ik ook wel willen, het is zo'n gaaf peerd Vingers aflikken

Dani: Hihi, wat een grappige foto!

Cinv: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:28

Bah zeg t is hier (bij mij toch) kei hard aan het hagelen, wat weer hebben jullie ?

Barroco

Berichten: 2727
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:30

Droog en af en toe een beetje zon, maar vanmorgen was het heel erg! Toen hadden we idd ook hagel dacht ik.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:33

Hier af ent oe prachtig weer met uitbundige zon en een paar seconden later een flinke hagelbui.

zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:51

Wij hebben alleen maar zon en heel af en toe een wolk, maar ik heb er niks aan, ik heb voor morgen een deadline voor het project...

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:53

Nou Sanne, sterkte dan. Ik ga nu een poging doen tot boodschappen (moet op de fiets) en dan naar Sun. Even kijken of ik voldoende adem heb en anders moet ik de bus maar pakken.

Breghje

Berichten: 7662
Geregistreerd: 01-03-07
Woonplaats: In gedachten bij Breghje....

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:05

Hallo, vinden jullie het gezellig als ik ook mee kom kletsen? Zag al een paar bekende namen voorbij komen vanuit het Fries Paarden Forum *zwaait* maar omdat ik toch vaker hier zit nog in een topic over peesblessures kwam ik dit topic tegen met allemaal knappe knollies Ja !

Ik heet zelf Diaan, heb een Friese merrie van 8 genaamd Breghje die twee maanden nadat ik haar had gekocht in nov 06 een tussenpeesblessure kreeg. Bijna het gehele eerste jaar heb ik er dus vooral naast gelopen ipv erop, maar nu vanaf ong sep-okt vorig jaar er ook weer op. Dus er is hoop, ze is nu genezen verklaard, door de fysio erachter gekomen dat ze hypermobiel is dus daar zijn we nu mee aan de slag, spieren kweken.

Dat was het effe snel in een notendop, verder weet ik even niet zo heel veel te vertellen.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:10

net gelijk hier dus het weer, nu straalt de zon.

zasread bah, succès zeg en veel moed toegewenst

Breghje welkom Lachen

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:17

.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 12-06-08 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verwijderd op verzoek

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:36

Welkom sandra !
JA fotossssssssss, ben erg benieuwd naar je mooie paardjes.
En euh...succès met al dat gedoe hé papieren enzo...
dat is de reden da ik niet een pre merrie gekocht heb oa...ben kwpn gegaan, pertang dat was mijn droom, misschien komt het er ooit nog van..maar dan voor mijn eigen plezier hobby en niet met al dat gedoe van de vereniging !

Breghje

Berichten: 7662
Geregistreerd: 01-03-07
Woonplaats: In gedachten bij Breghje....

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:41

Ben daar ook niet zo van eerlijk gezegd. Mijn merrie heeft een veulen gehad 3 jaar geleden, dat wordt nu op de keuring voorgesteld voor ster. Omdat mijn merrie geen ster is (was de reden voor verkoop, gelukkig voor mij *LOL* wordt er nu aan alle kanten gevraagd of ik toch ook maar de keuring ga, ivm volpapier van het veulen en de leuke bloedlijn die erachter zit (Vesta stam). Snap het wel voor de fokkers, maar mij boeit dat echt allemaal niet....

Dani_
Berichten: 4087
Geregistreerd: 31-08-07
Woonplaats: Leiden

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 15:50

Welkom Sandra en Breghje! Ik ben benieuwd naar foto'ssss........
Sandra, ik heb ook een paard uit de escalera lijn!

Ze is wel papierloos maar dat boeit mij ook niets. Ze komt wel in aanmerking voor de cruzado papieren maar daar heb ik 'nog' geen zin in gehad! Lachen

PatriesjeMR2

Berichten: 836
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Meeden

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:21

Alle nieuwe .... Welkom!!!

Cinv... welcome back!! Leuk dat je er weer bent. En natuurlijk ook hartelijk gefelciterd met je verjaardag!!

Wat betreft de keuring van je paarden Sandra... ik hoop voor je dat het gaat lukken. Ik ben al bijna een half jaar aan het wachten op oa mijn fokkersnummer. Voor ATPA/APTO keuring heb je dit nodig.

In ieder geval.. van al die nieuwen... graagh nog wel even foto's plaatsen zodat we weten welke kanjers van jullie zijn Tong uitsteken

Zag overigens ook nog een fotogeniek ezeltje... briljante foto Haha!

verder gaat het hier zo snel dat ik vast eea vergeten ben... sorry Bloos

Nikitah86

Berichten: 796
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Medemblik

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 16:46

Jeetje wat kletsen jullie snel, daar kunnen wij in het verzorgerstopic nog van leren!!
Thanks voor de complimentjes over Sam en de welkom berichtjes!

Furia schreef:
Hai bijrijdster van Sam Haha! Haha!! Welkom hier! Mag ik vragen hoe je heet, praat wat makkelijker Knipoog.

Hallo!! Ik heet Nikki :-D
Over dat baantje: wat voor soort baantje zoek je? (bijbaantje, vaste baan, werk/denkniveau?) Ik heb als Juridisch secretaresse gewerkt, betaalde erg leuk voor een bijbaantje maar had daar wel het voordeel dat ik wat juridische kennis had.. aan de andere kant is dat niet noodzakelijk natuurlijk!

@t Regine: wat een mooi paard en wat ziet dat er mooi uit zoals jullie bezig zijn.. Ik hoop ook ooit dat soort foto's te kunnen plaatsen maar eerst maar aan de basis werken Knipoog

cruesli schreef:
@Nikitah86: Welkom, wat een geluk dat jij op die knappe Sam mag rijden Lachen

Jups en niet zo'n beetje geluk ook! Ik vind hem echt megamooi en aangezien het ook wel erg klikt heb ik hierbij het ideale bijrijdpaardje :-D

@t Spokie: Beterschap!

Wat een leuke foto's komen hier langs, als ik dat zie gaat het bij mij ook wel wat kriebelen hoor!! Alleen weet ik nu al dat ik geen tijd heb om 2 paarden te doenen heb ik het voorlopig (en waarschijnlijk nog wel langer dan voorlopig) nog veel te goed naar mijn zin met Sam!

Nu ga ik weer aan het werk, het schijnt dat ze me daarvoor betalen Knipoog

zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:30

Welkom Sandra en Breghje! Wij houden hier trouwens erg veel van foto's Knipoog

cojolly

Berichten: 1537
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Haarlem

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:15

Welkom alle nieuwe
Cinv gefeliciteerd met je verjaardag

Buitenzinnig

Berichten: 5094
Geregistreerd: 07-02-06
Woonplaats: Workum

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:27

zo, ben ook weer ff thuis, maandag weer, weer erg leuk gehad Lachen

jus

Berichten: 1170
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Alfaz del Pi / Spanje

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:40

DinkeyGirl schreef:
Jus ik heb bijna 2 jaar in Albir gewoond, wat leuk dat jij uit Alfaz komt! Waar staan je paarden?



Hoi mijn paarden staan bij Antonio naast de trinquet waar jou paardje vandaan komt.

Prinslover

Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-04

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:58

Zoo mensen wat gaan we hard Bloos! Echt niet bij te houden haha. Haha! Ik begin maar vanaf waar ik kan terug scrollen.....

Cin: Heee daar ben je weer! Haha! Fijn dat het zo goed gaat met die kanjers van je Ja Invierno is zooo sexy! Lovers Wanneer plaats je weer foto's! Knipoog EN NOG GEFELICITEERD NATUURLIJK! Haha!

Es: Super dat de tips hebben geholpen! Haha! Goed laten weten dat jij de baas bent en er is niks aan de hand Lachen

Patries: Wacht je nu nog op dat nummer? Duurt ook ontzettend lang zeg... Ik ben het even kwijt hoor, maar is Balaindo nog hengst dan?

Jasmijn: Super dat je zo snel al kan gaan kijken!! Haha! Haha! Neem je camera mee! Ben heel benieuwd of het wat word Haha!

Sanne: Wow! Wat lees ik nu zeg !!!!!! Misschien je eigen knappe spaanse man / vrouw Haha! Haha! Super hoor!!! Ik kan ook niet wachten tot het voor mij zover is.. maar dat zal nog wel even wachten worden helaas...

Saida: Jammer dat het even wat minder gaat met Cipke en Grytsje.. Het is ook niet niks zo'n bevalling en dat die wondjes er nog bij..... Hopen dat het wel snel weer verbetert! Ja En hoe was het vandaag op Gemelo Haha!

Nikki: Welkom hier, ik ben ook al jaloers op jou Bloos Die knappe Sam wil iedereen wel verzorgen haha! Haha! Super dat het zo goed klikt tussen jullie!

Heidi: Heeeeeeeeeeeerlijk zeg zo'n buitenrit! Daar was je toen al gek op met Roos weetje nog. Ging ik op Nadya! Ik hoorde trouwens van Benthe dat Nadya niet zo goed meer gaat.. Arm paard Ach gut

Spokie: Beterschap! Hoe ging het rijden met Sun?

Sandra: Welkom hier!! Ik ben echt heeeeeeeel erg benieuwd naar je mooie anda hengst en merrie!! Ja Wanneer komen er foto's Bloos

Jus: Hey jij woont hier ook al niet om de hoek Clown Leuk dat je een anda te koop heb staan. Heb je geen leuke foto? Haha!

En aan alle andere nieuwkomers ook hartelijk welkom! Haha! We gaan het hier nog érug druk krijgen! haha. Gezellige boel hoor!

Zo hehe. Vanavond na mn werk (21.00) nog even amanda doen. Hoop dat het niet te druk is en ik er lekker weer op kan stappen. Ik heb t wel erg druk hoor met stage, school, werk, vriend en paard...... Zie me familie bijna niet eens meer... Volgens mij is het dik 4 weken terug dat ik me zus gesproken heb IRL... Bloos! Dus ik heb besloten daar in het weekend maar wat meer tijd voor vrij te maken Clown . Verder hier alles zn gangetje. Ik zal zo nog even een paar foto's plaatsen van Manda die Heidi heeft gemaakt Haha! (Voor degene die ze nog niet hebben gezien.. )

Prinslover

Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-04

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:15

Afbeelding

Afbeelding
Hier een paar foto's van mij en amanda Haha! Ze was lekker heet, dus ontspanning zat er niet echt bij Bloos Toch zijn er wel een leuke plaatjes.. Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Goed werkend achter beentje:
Afbeelding

Afbeelding

Samen met een stalgenootje:
Afbeelding

Stukje wijken:
Afbeelding

En nog een actie foto:
Afbeelding

PatriesjeMR2

Berichten: 836
Geregistreerd: 24-08-04
Woonplaats: Meeden

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:24

Yep... wacht nog op de Carte de Titularidad en het fokkernummer. En ja Bailando is nog hengst en dat was ik van plan zo te houden ook Tong uitsteken

Overigens nog leuk om te vertellen mischien.
Ik had Bailando afgelopen weekend even vastgezet aan een stal(met hengstige merrie) aangezien de poetsplaats bezet was. Hij moet toch ook aan merries gaan wennen.

Nou meneer werdt er danig opgewonden van(merrie vondt het ook heel gezellig overigens). Beetje brullen, piaffe enzo... Na 5 minuutjes heb ik hem losgemaakt en met weggewandeld. Zonder tegensputteren... was errug trots(en hoop stiekum dat hij zo makkelijk blijft). Lovers

Ensueño heeft me overigens vanavond in mijn vinger gebeten Nagelbijten / Gniffelen
Niet expres ofzo... en ook niet hard. Hij vindt het altijd leuk om aan mijn vingers te sabbelen.. maar nu pakte hij dus een vinger iets te stevig vast. Ikke auw geroepen en daarop Ensueño overstuur. Hij wilde me geeneens meer een knuffel geven Bloos

Leuke foto's van jou en Amanda overigens!!

jus

Berichten: 1170
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Alfaz del Pi / Spanje

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:29

Dit is Gallo.

Afbeelding


http://www.lgpreancce.com/genealogia/arbol.aspx?codigo=190101002409803


Vorige eigenaar had hem gekocht als bruin maar is schimmel geworden op zijn afstamming staat ook nog bruin.

Ik heb nog 2 paarden een kwpn en een kruising lusitanoxquarter-horse en heb geen tijd voor 3 paarden,heb totaal geen haast met verkopen zoek het juiste maatje voor hem.

Vind het harstikke leuk dat jullie gek zijn op Spaanse paarden en volg veel topics hierover op bokt.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:32

*kruipt uit leeshoekje*

Welkom nieuwelingen!
Ik wil graag foto's zien van jullie paarden!
edit: Gallo is mooi!!!

Ik rij trouwens ook een Escalera op mijn werk, en die heeft ook puntoortjes, kijk Lovers
Afbeelding
Dit is Lustroso, die rijd ik in Bunschoten voor op zaterdag bij de verkoopspaarden.

Ha Cin Haha! Nog eens gefeliciteerd hè!
Ik heb de eer gehad maandag Invierno nog eens te zien, en Aquaatje ook natuurlijk, en hij is nog steeds een lekker stuk!

*kruipt terug in leeshoekje*

Prinslover

Berichten: 4644
Geregistreerd: 20-12-04

Re: De Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:37

Wauw, wat een gaaf paard Jus!! Lovers Ik kan daar echt zoooo verliefd op worden Bloos

Lobke: Gaaaaaaaaaf paard zeg, idd van die schattige punt oortjes! Heb je niet meer foto's Bloos