of deze viewtopic.php?f=22&t=106047&st=0&sk=t&sd=a&hilit=witte+fries

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cyntje schreef:Zou wel gaaf zijn zeg... een mooie witte fries met lange witte manen en sokken... droomt weg ....
areke schreef:deze soms? viewtopic.php?f=22&t=66339&hilit=witte+fries
of deze viewtopic.php?f=22&t=106047&st=0&sk=t&sd=a&hilit=witte+friesen er zijn er nog wel meer volgens mij
shamal schreef:Een tiental jaar geleden is bij dhr Krist in Boornbergum een spierwitte fries geboren. Beide ouders friezen met papieren. Het bestaat dus wel degelijk maar vraag me niet hoe het kan, speling der natuur.
Het veulen is voor veel geld verkocht naar circus Boltini.
Ook twee vossen,(friezen) zijn een aantal jaren geleden voor veel geld verkocht op de veilnig in Joure.
Als dit beestje op marktplaats dus een echte fries zou zijn denk ik niet dat ie voor een prikkie op marktplaats beland.
Sisco4life schreef:er bestaan wel albino paarden hoor! er is zelfs een ras van de Cremello. Ik denk dat er tussen alle rassen wel een albino zit, dat is gewoon een gebrek aan pigment en dat kan iedereen overkomen.
Lijkt wel een beetje op een fries:
de cremello:
mawaikee schreef:
Cremello is geen ras, maar een zeldzame kleur!!!
Siebjelover schreef:Ik reed op een paard wat 90 procent fries was en 10 procent tinker. Die was ook helemaal wit!!
Oei, hoezo penny op die foto
KsVrPy schreef:Siebjelover schreef:Ik reed op een paard wat 90 procent fries was en 10 procent tinker. Die was ook helemaal wit!!
Oei, hoezo penny op die foto
en dat zwarte plekje op zn neus en in zn neus dan?? toch echt zwart![]()