labe schreef:Ik zit hier met mijn mond open van verbazing.....
Er zijn hier een heleboel goede argumenten genoemd waarom een hengst geruind moet worden, maar ik vind dat TS zich hier en daar en ook in andere topics nogal eens tegenspreekt, maar dat terzijde......
De kern van het onderwerp: waarom een hengst, en met name de Iberier, casteren als er niet mee gefokt word? Kijk nog eens op het lusitanoforum dat je bij tijd en wijle bezoekt en lees dan nog eens de eventuele redenen waar al die hengsteneigenaren en eigenaressen mee worstelen: het gemis aan sociaal kontakt, that's all. Het valt me tegen dat je hier een vraag stelt terwijl je in een ander forum het antwoord weet: lusitano's worden ook in Nederland nauwelijks gecastreerd......
Wat mij een betreft een topic die nergens toe leid, behalve om ons domme hollanders duidelijk te maken dat wij er niets van snappen en dat het in Portugal zo goed geregeld is.
Ik weet niet wat andere topics of mijn persoon er mee te maken hebben.
Ik stel de vraag op dit forum omdat het lusitano forum niet automatisch de PRE groep erbij heeft en ook niet alle bokkers, of wel?
De discussie hoeft nergens toe te leiden, ik heb geen punt om duidelijk te maken, nl. Ik ben aan het onderzoeken.
Niet elke discussie hoeft een gevecht om het gelijk te zijn!