Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

* Woogy schreef:tsja, mensen willen alleen maar zuiver gefokt zien. en nou moet ik zeggen. de meeste mensen die friezen fokken zijn best apart(wil niemand beledigen) maar ze hebben echt een air zo van "friezen zijn de beste"...maar ja ieder z'n ding
Ze zei dat ik waarschijnlijk meer kan doen met mijn kruising als met een fries. Wat ze daar precies mee bedoelde ( kan me er wel iest bij voorstellen) heb ik niet gevraagd maar dat was wel grappig om te horen van iemand die friezen fokt.
En die lijkt nu indd wel erg op een 'gewone' fries. Mijn paardje staat op de vorige pagina en is zeker wel uniek
Of ken jij er 1 die er op lijkt?
.

hoewel ik dan wel andalusiers mooi vind.. vond deze kruisingen wel ergg mooi, ook die haf x fries was erg appart, ben benieuwd wat er zou komen van een fjord x fries..
horseyfries schreef:Begrijp je dit zelf? Als "het" dezelfde ouders heeft is "het" ineen keer niet meer uniek??

Alleen denk ik dat je het gevoel bij de fokkers even overslaat. Dat wat jij noemt is puur ratio.
Ik heb overigens een Gelderse merrie die dus bij het KWPN is ingeschreven.