horseyfries schreef:Omdat me lijkt dat je pas kunt vergelijken als je alle twee de rassen daadwerkelijk in de sport hebt uitgebracht.....
Dat heeft er dus in mijn ogen alles mee te maken!!
Ik overtuig mensen wel dat Friezen het wel kunnen door gewoon te rijden, dat gaat tot nu toe erg goed.....
Als ik vind dat Friezen mooier zijn, dan is dat mijn mening. Mensen die zich daardoor in het harnas gejaagd voelen hebben dus blijkbaar niet veel op met de vrijheid van meningsuiting,
en laat dat nou net de categorie zijn waar ik me niets van aantrek?
Kortzichtig is als je een oordeel klaar hebt zonder enige onderbouwing......
Als je je daar niks van aantrekt, hoe kan je dan discussieren??? Dit is JUIST het probleem wat ik bedoel
Je noemt het gewoon zelf!! En vrijheid van meningsuiting tjah... volgens mij is het geven en nemen. Voor beide partijen.
En zoals ik eerder al zei, maar dat heb je waarschijnlijk niet meegenomen in je commentaar
: zo langzamerhand wil ik als van oorsprong KWPN liefhebber best eens kijken naar de Friezen. Ik ben jaren van mening geweest dat de Friezen niet in de dressuurring thuishoorden. In mijn ogen waren het gewoon karreknollen. Waren zeg ik!
Echter, nu, na een tijd bezig geweest te zijn met een Fries, ben ik van mening dat de Friezen niet onderschat moeten worden!
Wat is nou precies het probleem dat je maakt Horseyfries? Jij beweert het tegenovergestelde... jij beweert dat ik dat niet vind! Dat is dus onjuist!
En voel jij je niet in je harnas gejaagd als iemand tegen jou zegt: Hej man! Die Friezen zijn lelijk! Ze horen niet in de dressuur thuis! Alleen de KWPN-ers horen daar!
Nou ja... ik weet (bijna) zeker, dat blijkt immers uit je posts, dat je je daar wel druk om maakt...
Je kan nu wel zeggen: nee daar maak ik me niet druk om! Aan de andere kant probeer je wel hevig de Fries te promoten...
Dat zou dan dus betekenen dat jij ook niet zoveel hebt met vrijheids van meningsuiting?