Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Anke_ schreef:Friezen.messageboard.nl
heyitsme schreef:je kan beter wat meer informatie geven over de paarden, zou handiger zijn met taxerenleieve koppies en een dikke staart bepalen als het goed is niet de prijs, maar vind wel dat t leuke beesies zijn
rij je er ook op ??
Sfieke schreef:@Lucy: waarom zou Douwe het dubbele opbrengen van een "normale" Fries?
Karoliefje schreef:Zeer weinig! ze is een ster merrie 2 van haar veulens zijn ook ster
dus ze kan nog peferend worden(weet niet precies hoe je het schrijft)
Karoliefje schreef:Hoeveel schat je dan?
Maarja je gaat toch op uiterlijk af! het is jou mening,
Marijkeeee schreef:Nu mogen jullie die van mij doen:
Naam: Fild Fanke
afstamming: Nean
Predicaat: stb preferent
leefdtijd: 22 jaar
Stokmaat: 1.60 meter
Ze is nu drachtig van haar 18 de veulen, ze ziet er nog heel goed uit en heeft vol papier. Heb jammer genoeg geen foto op de computer staan.
Stond vroeger voor de koest en werd onder het zadel gereden, nu soms door een meisje van 10 en me moeder van 62 jaar
Naam: Geeske fan de Rypsterpleats
Afstamming: Heinse x Nean
Predicaat: stb (was kreupel op de keuring maar wouden haar toch voor haar model stamboek maken) we gaan volgend jaar weer.
Leefdtijd: 3 jaar
Stokmaat: 1.64 meter
Ze is beleerd en word nu getraind op L1 gebied. NIet voor de kar, omdat we er niet meer een hebben met rem.
Ze houd er ook wel van om een sprongetje te maken van ongeveer 80 cm. Mijn moeder heeft ook wel eens op haar gezetten, ze is echt zeer lief.
Hier is ze net onder het zadel, kortom weinig bespiering en haar manen zijn nu ook langer, maar ze heeft wel een hele dikke staart
Ze heeft een fijne galop
Van wat dichtbij niet zo mooi