Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilindra schreef:Wij gaan zowiezo met Lisa voor het sterpredikaat, de competitie en bestgaand.
Als bestgaand gesplits wordt in 2 groepen nemen we Ustinov waarschijnlijk ook mee, ligt een beetje aan het progamma.
We hebben een blauwe Korando met een blauwe Ifor Williams en een foto van Lisa en mij staat in m'n profiel.
Ben benieuwd wie we allemaal gaan tegenkomen
), maar daar heeft ze niet echt de bouw voor.
)                                                         
 ik had toch maar besloten om zelf niet mee te doen was toch wel een heel stuk rijden en aangezien Moreno vaak op de terugweg van de club of van een concours zich nog wel eens druk kan maken en kan gaan schommelen in de trailer ( zo van zijn we nog niet thuis!!!) heb ik hem deze reis maar bespaard gelaten. 

Sfieke schreef:Heej allemaal,
Ik ga waarschijnlijk ook een Gelders paard aanschaffen en wel een merrieveulen van Elegant x Zichem, weten jullie mij wat meer te vertellen over Elegant? En dan bijv karakter en prestaties in de sport (met name dressuur) ik had al eerder begrepen dat Elegant een heel veelzijdige hengst is.
Groetjes Sophie

Zelf heb ik ook een Gelders paard. 
 Ik heb hem verkocht aan een hengestenhouder in Gelderse paarden. Daar hebben ze geprobeerd hem te heropvoeden voor onder het zadel wat niet gelukt is, maar hij bleek wel supergeschikt voor aangespannen werk. Hij heeft zelfs nog in het kerstnummer van de Hoefslag gestaan  
 . Na 8 maanden op de trainings/handelsstal heeft ie een nieuw baasje gevonden waar ie alleen maar voor de kar hoeft.
 Monday schreef:Over Zichem ben ik minder enthousiast. Die wil nog wel een lastig karakter doorgeven.

Gelukkig is ze een donkere vos (als wordt ze in de zon weer wat lichter) zonder bles  

met haar. Vooral doordat ze zo'n sprekend hoofd heeft vind ik haar zo gaaf.
 Was zeker ook weer niet de bedoeling 
                                                         DaphneL schreef:Voor zover ik weet is mijn merrie grotendeels Gelders, op papier is ze een TP (vooruit, ze kan in het tuig, dat is waar), maar daar heeft ze niet echt de bouw voor.
Ze is (voor zover ik weet van de fokster) alleen als 2 jarige naar de keuring geweest.
Voor kenners, haar papieren, zou ze als GP op papier komen?