Duke zijn beentje geschoren gisteren en wat is dat lelijk zeg. Maarja het is voor zijn eigen bestwil.
Wonde opnieuw behandeld en hopelijk komen we er nu eindelijk vanaf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JewEmm schreef:Haha heerlijk! Koudbloeden hebben gewoon een pk of wat meer he
Ik ben nog druk bezig met bewerken, maar zodra ze af zijn en ik toestemming heb van de eigenaren, dan zal ik hier een topic openen et de foto's van de shire foto meeting van 2 weken terug. Was weer heerlijk! En voor iedereen die de GGN ontvangt: ook deze keer komt er weer een verslag van de dag in de GGN!
Okee... Hier alvast eentje dan van Drumhorse Dido van pluche_pluus. (Vind je vast niet erg toch, jouw mooie power paard hier evn showen![]()
)
[ Afbeelding ]
Daphara schreef:Blij ei Pleun in de wei met mijn bijrijpaard Winnie.
Foto’s zijn uit een filmpje geknipt, daarom soms niet erg scherp.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Captain schreef:Daphara schreef:Blij ei Pleun in de wei met mijn bijrijpaard Winnie.
Foto’s zijn uit een filmpje geknipt, daarom soms niet erg scherp.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik kan ze niet zien?
_mexx_lady_ schreef:Man ik wil ook zo een reus op stal!
Gefeliciteerd! Lekker op naar het M!
En mooie foto captain!
Mijn schoonvader rijdt zelf paard en is het type slank-supergevormd-top bloedlijn dressuuurpaard met veel te veel bloed en spoken in iedere hoek.
Heeft me aangeraden dat ik zo een reus niet moet kopen. Heb je niks aan, loopt niet en is lomp.
Ik heb mezelf dus voorgenomen dat ik hopelijk een leuk sportief gerichte reus vind en dan echt kei hard trainen om dhr uit de ring te rijden![]()
Jammer genoeg wel een meerjaren project