Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rea schreef:Ik hoorde al meermaals dat je echt wel een inlandse connectie nodig hebt, om enerzijds goede paarden te vinden en anderzijds zaken te kunnen doen zonder risico op afgezet/bedrogen te worden.
rider schreef:ElCid, bedankt voor de hulp, maar ik ben bang dat ik het niet ga redden als ik donderdag en vrijdag paarden ga kijken en zondag terug moet zijn. In twee dagen terug rijden met de trailer lijkt me erg heftig voor het paardje.
.
Lusitana schreef:rea schreef:Ik hoorde al meermaals dat je echt wel een inlandse connectie nodig hebt, om enerzijds goede paarden te vinden en anderzijds zaken te kunnen doen zonder risico op afgezet/bedrogen te worden.
Prijzen gaan sowieso accuut omhoog als je uit het buitenland komt.
En dat kan wel gewoon het dubbele zijn, of driedubbele...
Lusitana schreef:rea schreef:Ik hoorde al meermaals dat je echt wel een inlandse connectie nodig hebt, om enerzijds goede paarden te vinden en anderzijds zaken te kunnen doen zonder risico op afgezet/bedrogen te worden.
Prijzen gaan sowieso accuut omhoog als je uit het buitenland komt.
En dat kan wel gewoon het dubbele zijn, of driedubbele...
Jessix schreef:Oh nou gelukkig ken ik eigenlijk alleen maar hele eerlijke Portugese zakenmensen die gewoon hun paard naar waarde te koop aanbieden.Ook binnen de Lusitano vereniging zijn er eigenlijk alleen maar positieve aankoop verhalen en adressenbestand vol met fijne fokkers en/of handelsstallen.
Lusitana schreef:Ja precies, het is best ingewikkeld hoor, paarden kopen op zich, waar dan ook.