Campeonato 2013 PRE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 00:12

Iedereen gefeliciteerd!

Zijn de uitslagen ook ergens te bekijken?
Ik ben zaterdag en zondag geweest tot het einde met de prijsuitreikingen maar op het bord hingen toen nog niet de uitslagen van de functionaliteit.

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 09:32

Het was weer een erg geslaagd weekend met héél veel mooie paarden.
Cyrina, het was zonde van Cantaor, maar de rest van de paarden heeft dit weer goed gemaakt!

Ik deed dus mee met mijn oudere merrie van 17 jaar, Hera VI. De oudste deelneemster aan de keuring volgens mij... Helaas heeft ze in het weekend niet goed haar ruwvoer gegeten en was ze dus ingevallen bij de flanken. Erg zonde, want ik had haar (voor haar doen) er erg goed voorstaan!
Het voorbrengen ging wel goed, alleen de galop kwam er niet uit. Het werd 2 rondjes een gespannen hupsgalop.
Het opstellen ging wel netjes, ze bleef mooi staan. Ze deed af en toe een stapje naar mij toe (help baas! Er staat een enge man naar me te kijken!), maar op mijn aanwijzen deed ze dat stapje dan ook weer netjes terug.
We hebben de 6de plaats van de 6 gehaald met 71 punten voor morfologie en 19 voor beweging. Ze stond slechts op 0.25 van de nummer 5 en slechts 1.5 punt op de nummers 3 vandaan, ik mag dus niet klagen met mijn oude bessie!
Het belangrijkste voor mij is dat Hera ook in dit weekend toch weer een fantastisch, gehoorzaam, volgzaam en lief paard is gebleken. Ze is nog nooit op een keuring geweest, dus alles was nieuw en spannend maar ze zal altijd luisteren en mij volgen! Het is zo'n schatje... <3
Inmiddels staat ze weer lekker haar buikje rond te eten aan grasjes en slobber en mits ze er volgend jaar weer goed bij staat, gaat ze gewoon weer mee. Ondertussen gaan we werken aan de kracht in haar achterhand, zodat de galop ook beter wordt.

Jolet

Re: Campeonato 2013 PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 10:06

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 12:20

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Volgend jaar ben ik er weer bij, het was een super weekend. :D

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 23:06

Het was een leuk weekend. Mee geholpen met een hengst voorbrengen. Die had goud voor hinniken en voorbeen hengelen. 3 dagen suizende oren gehad :roll: . We waren super tevreden met een 4de plek.
Volgend jaar met mijn eigen gefokte Biola II en misschien met ons gefokte Jyphi en weer met Jaranero.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 16:31

Een kennis van mij is zaterdag geweest en heeft een hoop mooie foto's gemaakt en die in een filmpje gezet. Niet alleen de paarden, maar ook de mensen staan er heel mooi op. Ook een aantal van jullie, de gezichten en gebaren laten zoveel zien...;
http://www.youtube.com/watch?v=9X_f3aCZx10

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:48

Ik zag het filmpje al op je FB, echt heel mooi gedaan!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 11:17

PhiaBink schreef:
Het was een leuk weekend. Mee geholpen met een hengst voorbrengen. Die had goud voor hinniken en voorbeen hengelen. 3 dagen suizende oren gehad :roll: . We waren super tevreden met een 4de plek.
Volgend jaar met mijn eigen gefokte Biola II en misschien met ons gefokte Jyphi en weer met Jaranero.

_O- _O- _O-

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-13 10:23