Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bonita_Bon schreef:Gaan we straks ook voor de zwarte fjord, de donkerbruine haflinger, de palomino Merens en de witte fries. Raskenmerken, boeiuh! Hardstikke leuk om te zien, iets anders hoor, maar er zijn niet voor niets verschillende rassen.... Want nu fokken we de kleur wit erin, straks willen we ook smallere hoeven, daarna een minder weke rug. Oh en natuurlijk iets minder behang, laten we ook voor een schuiner kruis gaan en stippen, stippen willen we ook.. etc
Iedereen is vrij om te kruizen wat ie wil maar laten we het resultaat van paarden die gekruist worden met de fries geen friezen gaan noemen, maar leuke kruisingen
hestejente schreef:Chaos, cremello is een dubbele verdunning op vos. Als je een valkveulen wil zou je beter een perlinohengst kiezen.
Zijn er echt mensen die denken dat de donkerste kleur dominant is
Nomanji schreef:Lieke_14 schreef:Ik zie wel eens kruisingen die helemaal wit zijn, maar die zijn het dan toch net niet, geen behang aan de benen en net iets andere bouw weet je wel.. Nero is gewoon super.
Misschien is er nog hoop, ooit in de toekomst, ze zijn nu tenslotte ook bezig met Bonte Friezen geloof ik?
Volgens mij heb ik dat geschreven, is dit een quote ofzo, of herhaal je nu gewoon wat ik zei?
Als je hele topic had gelezen had je gezien dat dit stukje over de Barock-Pinto gaat.![]()
Kruizing Fries + Bont paard. Overigens ook erg mooi, maar mist vaak ook de sokjes heb ik gezien.
laureanne59 schreef: