soeske schreef:Zo, nou, Goya ging niet helemaal goed vandaag.. Meneer schrok van van alles en nog wat, dingen die er niet waren dus.. Echt balen, want had zin om te rijden, maar heb hem (nadat hij eindelijk door de enge hoek ging) weer in zijn stal gezet. Was er eigenlijk wel klaar mee haha..
Frío het tegenovergestelde. Althans, in het begin. Begon lekker ontspannen. Zelfs de grote deur achterin die openstond was niet eng ondanks het donker was en er mensen achter langs liepen die hij niet kon zien. Hij liep er lekker langs maar ineens stond ik bijna bij B. Werd al boos tot mijn instructrice opmerkte dat er een kat door de deur over de bakrand was gesprongen. Op mijn verzoek heeft mijn instructrice toen de bakdeur dicht gedaan, scheelde ook in de afleidende geluiden. Het was hard werken, maar uiteindelijk liep meneer aan het einde van de les erg lekker.
Suelza schreef:soeske schreef:Thnx

Jaa, hij doet het echt goed.
Elise, ben erg benieuwd naar de antwoorden op jou kritische vragen!
Benieuwd?
BENIEUWD?!?!?Nou...
Het was zéér interessant om te horen
dat ik er een dag té vroeg was
Ahum.... Elise is back in tha house, whahaha... Typische E-Actie, jullie hebben mij wel gemist zeker

Briljant!
Maar je hebt in ieder geval iets om je voor vanavond op te verheugen
Nouvel schreef:mijn kleine zwarte man is ziek, heeft koorts en waarschijnlijk worminfectie...
AB gehad en bloed geprikt, nu maar afwachten...

Balen Ellis, hopelijk herstelt hij snel!
Hier geen bijzonderheden. Gisteren zoals boven te lezen les. Ging uiteindelijk goed. Eindigde met mooie en ontspannen stukken. Lekker dus. Wel voor moeten werken.
Later nog even staan kijken bij 1 van de paarden die mijn instructrice met iemand zadelmak maakt. Eigenlijk al meer aan het inrijden. Heel leuke merrie die alles superrelaxt oppakt. Gisteren voor de eerste keer zonder te longeren aan de slag, geen enkel probleem. Gaat iemand in de toekomst een heel fijn paard aan krijgen. Daarna naar huis.
Ow ja, vanochtend flink gebaald. Wil van mijn kabeltv af, maar blijkt dat je dan bij UPC ook je internet kwijt raakt. Dus hoor graag tips qua providers, dan moet ook maar een andere internetaansluiting!