Is ik weer! Gezelig, weer een nieuwe topic. Mooi in elkaar gezet, heb weer mooie foto's bewonderd en erg leuke teksten gelezen. Mijn complimenten!
Debby: Wat een leuke foto's. Vooral die glimlach
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*werd niet gewaardeerd als ik dat zei
*
wil gewoon even leuke plaatjes delen*

maar dat duurt nog wel tot de zomer , ook al is hij niet barok ik ben helemaal
heel gaaf
En dus ook druk bezig met de paarden van Callista. Hoe lang blijf je nog bij Callista?

Dan ziet er maar een beetje gek uit, als wij maar lol hebben
(en trouwens, of Fuur zag het er toch ook niet eens zo gek uit?)
In het verleden kreeg ik die ook nog weleens van Igneo. Die was ook altijd erg onhandig met zijn hoofd. Die stootte hij ook regelmatig tegen andere dingen.

Wat gaat dat snel! Ik ben echt heel benieuwd hoe hij het volgend weekend live onder het zadel doet
Heb er echt onwijs veel zin in! 
Sodemieters, wat loopt Shannon lekker en ze ziet er goed uit 

Hij krijgt lekker de tijd.
En je vriend + z'n knappe tink staan er ook leuk op!
oei en Goya ging niet zo lekker.. Ach goed dat je 't dan toch nog even goed kan afsluiten, dan maar eens een minder dagje, hopelijk volgende keer weer beter

ach ja je hebt alsnog wat geleerd, beter even checken voor je van huis vertrekt
ga je toch nog kijken vanavond dan? Oh en klopt dat van Panacur??? Gelukkig hebben we die hier ook, hier zijn 3 soorten te krijgen, panacur, eqvalan normaal en eqvalan duo, hier zeggen ze dat die duo enkel voor in de herfst is, weet je daar toevallig ook wat van?
en oh wat ziet ze er goed uit zeg! Echt een flinke bonk paard!
en Aaaaaah balen van jullie bank zeg! Die pupsels zijn me ook een stel terminatoren, alles wat kapot kan moet kapot he..
soeske schreef:Zo, nou, Goya ging niet helemaal goed vandaag.. Meneer schrok van van alles en nog wat, dingen die er niet waren dus.. Echt balen, want had zin om te rijden, maar heb hem (nadat hij eindelijk door de enge hoek ging) weer in zijn stal gezet. Was er eigenlijk wel klaar mee haha..
Suelza schreef:soeske schreef:ThnxJaa, hij doet het echt goed.
Elise, ben erg benieuwd naar de antwoorden op jou kritische vragen!
Benieuwd?
BENIEUWD?!?!?Nou...
Het was zéér interessant om te horen dat ik er een dag té vroeg was![]()
Ahum.... Elise is back in tha house, whahaha... Typische E-Actie, jullie hebben mij wel gemist zeker
Nouvel schreef:mijn kleine zwarte man is ziek, heeft koorts en waarschijnlijk worminfectie...![]()
AB gehad en bloed geprikt, nu maar afwachten...

Adorno ziet er goed uit!
Ja voorpluk laten zitten, die had je toch niet geknipt??
Oh, fijn, een longeerkraal! Ben jaloers op het weer
Balen dat zn bobbel wat groter is..
Hee, jouw profiel lijkt vet op mijn profiel! Ik vind knutselen ook altijd leuk, maar je moet wel veel vrije tijd hebben. Geniet van het shoppen!
Hij wordt zeker heel breed!