[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 00:38

:wave:
Is ik weer! Gezelig, weer een nieuwe topic. Mooi in elkaar gezet, heb weer mooie foto's bewonderd en erg leuke teksten gelezen. Mijn complimenten!

Debby: Wat een leuke foto's. Vooral die glimlach _O-

shoes

Re: BPL5 In volle vaart kletsen we verder over het barokke paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 00:40

Jasmijn: Bandito is echt een stuk lichter geworden, gaat hard!

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 00:42

Shanna: Goed bezig! Mooi zo in de zon.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:07

He bah, Nouvel, Ik hoop dat ie snel opknapt.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:16

Goedemorgen allemaal!!
Wat gaan jullie hard!!

Jasmijn, wat leuk dat je vriend ook zo lekker aan het rijden is!
Lijkt me zo leuk om samen met mijn partner een buitenritje te maken.

Shanna, je hebt weer een paard om te rijden?
Eigen paardje?, heb ik even gemist denk ik.

Ellis, ach is hij toch ziek geworden, ik las al zo iets op je hyves.
Maar hij is ook al weer aan het opknappen zie ik, gelukkig.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 09:59

martine: jeeeh wat is mabrouk bijgekomen! Hij ziet dr wel heel knap uit nu! :~
alleen jammer van die pantoffels! dat kan echt niet :=

femke: Leuk is dat, als hond meeloopt! ik deed dat ook altijd, kreeg soms langs de weg wel reacties over dat het levensgevaarlijk zou zijn! Ah dan had ik een mooi vloerkleed ;) *werd niet gewaardeerd als ik dat zei :P*

madelief: Voorjaar in zn bol zeker? Ah beter een blij actief paard dan een dooie toch!
Bevalt de nieuwe stal?

denise: Ookal zo'n hete brok onder je! Gelukkig nog lekker af kunnen sluiten

Ilona: Misschien had die even een dipje? Was het beter? Is chico weer zoveel breder geworden?

suus: Ziet er goed uit!

Elise: goede actie! Blijven dan nog in spanning hoe het vandaag zal zijn. Ben wel benieuwd!

Debby: mooie plaatjes van Xantha! Echt ze lijkt alleen maar mooier te worden! vooral in de zomer moet je veel spammen!

jasmijn: aha over die foto had ilona het dus! ziet er goed uit! :D
Jaaa ik heb ook zin in vakantie!

Shanna: mooie foto's van sam! ziet er goed uit, vind jullie een mooie combinatie! hoe groot is die eigenlijk?

ellis: ow dat klinkt minder! sterkte voor hem!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:10

En even een foto spam van mij in een nieuw bericht ;)

Zondag gaan we ons L2 debuut maken en een vriendin wilde graag nog mee naar de nieuwe stal en foto's maken. Kon ik meteen weer even zien waar ik op moet letten ;) wil gewoon even leuke plaatjes delen*

Zijn er veel, maar ik kon niet kiezen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

<3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nog even in detail hoe shannon een noodstop maakt:
1) je ziet iets engs en gaat vol in de ankers, vanuit draf en tsjah als je de voorkant stilzet moet de achterkant maar omhoog?
Afbeelding
2) Afbeelding
3) uit een onhandige positie weer herstellen
Afbeelding
4) nog een hupje om het af te maken
Afbeelding

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:21

Haha Mies die laatste paar foto's... Maffe Shanon! Die andere zien er wel heel netjes uit!! Kwam je instructrice trouwens nog tegen afgelopen weekend. Was bij een wedstrijd van een vriendin kijken en daar was zij om iemand voor te lezen..
En jij hebt dezelfde peesjes als die ik heb (BR toch?)

Ik ga zo naar Epple Jack!!! Lekker shoppen!! Iemand nog iets nodig haha...

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:22

Hoi meiden , jullie gaan weer hard , mooie intro en mooie fotos.
Helaas heb ik uren te kort in een dag maar lees wel (snel) mee en ga dan ook weer af en toe een reactie geven !
Hier alles goed , ben grondwerk aan het doen met mijn nieuwe aanwinst , heb zo zin om er op te gaan zitten :D maar dat duurt nog wel tot de zomer , ook al is hij niet barok ik ben helemaal <3
Volgende keer wat plaatjes zit op mijn oude pc en daar staat niks in.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:56

ziet er goed uit mies, ze wordt steeds breder <3 heel gaaf
succes met je bebuut

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:03

Xantha schreef:
Shanna, je hebt weer een paard om te rijden?
Eigen paardje?, heb ik even gemist denk ik.

Klopt, Sam is nu sinds een maandje voor de helft van mij!
Pony. :)

kschulte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:24

Oeh Miss-Apollo, wat een leuke foto's!
Gaaf paardje, jullie zijn lekker bezig samen. Alvast veel succes in de L2.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:46

Suuz: Zo te lezen ben je lekker aan de slag met Goya :D En dus ook druk bezig met de paarden van Callista. Hoe lang blijf je nog bij Callista?

Martine: Wat een heerlijke foto's weer van je paardjes en het blijft onvoorstelbaar hoe onwijs Mabrouk opgeknapt is. Zo te zien heeft hij ook een flinke bos manen :j
Ik ben jaloers, ik wil ook lekker warm weer :o

Femke: Leuk dat je samen met je hond buitenritten maakt. Ik wil dat straks ook met de mijne gaan doen. Die is nu 4 maanden en over een jaartje ga ik mijn paard inrijden, dus ze zal dan iets ouder zijn als ze echt mee op pad gaat. Als ik haar nu los heb met lopen doe ik haar ook altijd vast langs de weg, want als ze een andere hond ziet rent ze zo over de weg er naar toe.

Madelief: Haha gekke Fuur! Gelukkig voelde hij wel al soepeler aan :D
Ach, ik had ook niet verwacht dat Igneo echt boven de 1.55m/1.56m zou komen. Ik wil juist een kleine (maar wel een hele brede) anda en dat gaat volgens mij wel goed komen. Hij hangt nu rond de 1.48/1.50 schat ik zo en hij is nog meer 2,5 dus ik mag toch hopen dat daar nog wel een centimeter of 2 tot 5 bij komt. Maar we zien het wel. Ik ben in ieder geval niet zwaar en dat is toch ook wel belangrijk denk ik :j Dan ziet er maar een beetje gek uit, als wij maar lol hebben :D (en trouwens, of Fuur zag het er toch ook niet eens zo gek uit?)

Ilona: Hoe kan je dat nou zeggen, Igneo en lelijk... nee dat gaat niet samen O:)
Ik ben benieuwd of je vandaag met rijden een wat beter gevoel hebt. Hopelijk ligt het inderdaad alleen aan het dekje.

Shanna: Fijn dat het zo goed gaat met Sam. Afstemming is inderdaad wel heel belangrijk. Wanneer ben je van plan hem voor het eerst te starten?

angela: oei een kopstoot van je paard is niet echt prettig :(:) In het verleden kreeg ik die ook nog weleens van Igneo. Die was ook altijd erg onhandig met zijn hoofd. Die stootte hij ook regelmatig tegen andere dingen.

Deb: Leuke foto's weer van Xantha, ze ziet er goed uit en schattig zo met die krulletjes in haar manen. En die laatste foto _O-

Jasmijn: Ja! Gezellig :D
Lekker joh, gelukkig is het inmiddels weer wat rustiger in Egypte en kunnen jullie daar gewoon naar toe. En spannend! In september beginnen aan je opleiding.
Jeetje, Dito dit jaar al weer 5 jaar :oo Wat gaat dat snel! Ik ben echt heel benieuwd hoe hij het volgend weekend live onder het zadel doet :j Heb er echt onwijs veel zin in!

Elise: Whahaha, dat is inderdaad een E-actie :=

Ellis: Ah, nee, dat meen je niet! Ik hoop dat het er snel weer bovenop is en je snel van die wormen af bent. Rotbeesten!

Mies: Dat L2 debuut gaat helemaal goed komen volgens mij :j Sodemieters, wat loopt Shannon lekker en ze ziet er goed uit :D

Ik zat gisteren in de bus terug naar huis en het was echt heerlijk weer om te rijden... helaas geen paard voor handen, dus ik moest het maar doen met dagdromen :+

Voor wie het nog niet op hyves gelezen had, gisteren heeft mijn allerschattigste pup de bank gesloopt. Gelukkig valt de schade mee en kunnen we de scheur redelijk goed wegwerken, maar we waren er toch niet zo blij mee. Vanaf nu ga ze dus maar tijdelijk in de bijkeuken wonen, daar valt heel wat minder te slopen. Als ze klaar is met tandenwisselen, mag ze weer in de woonkamer als we weg zijn. Gisteren heb ik ook nog aan een tandje dat los zat gevoelt, hij zat helaas nog niet los genoeg om hem er uit te halen. Had me toch wel leuk geleken een tand van Noa te hebben. De vorige 4 die ze verloren is heb ik namelijk nergens gevonden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:55

Sanne: geen idee. Ik wil eerst lekker tijd besteden aan het creeeren van een goede basis. Het voordeel is wel dat ik alles mag starten, dus als ik m eerst een keer L1 wil starten en de week erop M1, mag dat allemaal... dat is wel fijn! Ik hoop hem wel dit jaar in ieder geval M met winst te krijgen. Maar december is ook nog dit jaar... hahahaha. Ik zie het wel, hangt af van zijn ontwikkelingen! :) Hij krijgt lekker de tijd.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:06

Aaaah het is echt weer ouderwets genieten met al die mooie foto's :D

Xantha blijft een plaatje!

Bandito ziet er ook goed uit zeg <3 En je vriend + z'n knappe tink staan er ook leuk op!

Suus ja de jeep doet 't weer :D oei en Goya ging niet zo lekker.. Ach goed dat je 't dan toch nog even goed kan afsluiten, dan maar eens een minder dagje, hopelijk volgende keer weer beter :(:)

Shanna leuke poown is het hoor, mooi maatje ook voor je zo :j

Femke en Tweety hebben het levensgevaarlijke bord ook weer overleefd :D

Elise goed gedaan :') ach ja je hebt alsnog wat geleerd, beter even checken voor je van huis vertrekt := ga je toch nog kijken vanavond dan? Oh en klopt dat van Panacur??? Gelukkig hebben we die hier ook, hier zijn 3 soorten te krijgen, panacur, eqvalan normaal en eqvalan duo, hier zeggen ze dat die duo enkel voor in de herfst is, weet je daar toevallig ook wat van?

Ellis he gedver :'( arme kleine vent... Hoop voor jullie dat hij snel weer opknapt, he wat naar om zo'n hummel ziek te hebben..

Mies ja nou die fout maakt hij niet nog een keer met die pantoffels :Y) en oh wat ziet ze er goed uit zeg! Echt een flinke bonk paard!

Sanne ja die manen van hem zijn echt prachtig, lang, vol en krullend.. Dari steekt er nu wel heel lelijk bij af naast hem :') en Aaaaaah balen van jullie bank zeg! Die pupsels zijn me ook een stel terminatoren, alles wat kapot kan moet kapot he..

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:14

Mies: Mooie foto's, ziet er goed uit! En dat je die schrikactie op foto hebt, is wel tof! Die momenten beleven we ook vaak, maar ik heb nooit iemand die foto's kan maken!!!!

Sanne: Oei, balen van je bank. Tja, die lieve schattige, "onschuldige" puppy's....

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:20

Mies, wat ziet ze er goed uit joh, lekker barok :P
Die foto's van de noodstop zijn leuk!!
Succes is de L2

Shanna, als jij erop zit is het net een paard! :D

Sanne, ik las het al van Noa, wat stout!!
Is het heel erg? O ik zie het al, valt mee.

Zo heb mijn boodschapjes weer in huis, even eten en dan naar Xantha.
Vandaag gaan we weer eens rijden!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 13:33

soeske schreef:
Zo, nou, Goya ging niet helemaal goed vandaag.. Meneer schrok van van alles en nog wat, dingen die er niet waren dus.. Echt balen, want had zin om te rijden, maar heb hem (nadat hij eindelijk door de enge hoek ging) weer in zijn stal gezet. Was er eigenlijk wel klaar mee haha..

Frío het tegenovergestelde. Althans, in het begin. Begon lekker ontspannen. Zelfs de grote deur achterin die openstond was niet eng ondanks het donker was en er mensen achter langs liepen die hij niet kon zien. Hij liep er lekker langs maar ineens stond ik bijna bij B. Werd al boos tot mijn instructrice opmerkte dat er een kat door de deur over de bakrand was gesprongen. Op mijn verzoek heeft mijn instructrice toen de bakdeur dicht gedaan, scheelde ook in de afleidende geluiden. Het was hard werken, maar uiteindelijk liep meneer aan het einde van de les erg lekker.

Suelza schreef:
soeske schreef:
Thnx :) Jaa, hij doet het echt goed.
Elise, ben erg benieuwd naar de antwoorden op jou kritische vragen!

Benieuwd?
BENIEUWD?!?!?
Nou...

Het was zéér interessant om te horen dat ik er een dag té vroeg was :o

Ahum.... Elise is back in tha house, whahaha... Typische E-Actie, jullie hebben mij wel gemist zeker :P

_O- _O- _O-
Briljant!
Maar je hebt in ieder geval iets om je voor vanavond op te verheugen :D

Nouvel schreef:
mijn kleine zwarte man is ziek, heeft koorts en waarschijnlijk worminfectie... ;(
AB gehad en bloed geprikt, nu maar afwachten... -O-

Balen Ellis, hopelijk herstelt hij snel!

Hier geen bijzonderheden. Gisteren zoals boven te lezen les. Ging uiteindelijk goed. Eindigde met mooie en ontspannen stukken. Lekker dus. Wel voor moeten werken.
Later nog even staan kijken bij 1 van de paarden die mijn instructrice met iemand zadelmak maakt. Eigenlijk al meer aan het inrijden. Heel leuke merrie die alles superrelaxt oppakt. Gisteren voor de eerste keer zonder te longeren aan de slag, geen enkel probleem. Gaat iemand in de toekomst een heel fijn paard aan krijgen. Daarna naar huis.

Ow ja, vanochtend flink gebaald. Wil van mijn kabeltv af, maar blijkt dat je dan bij UPC ook je internet kwijt raakt. Dus hoor graag tips qua providers, dan moet ook maar een andere internetaansluiting!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:28

Het is hier lekker druk, gezellig!

Denise: Haha, Heike ook al hyper, had echt met het weer te maken denk! Fijn dat je het wel fijn hebt kunnen afsluiten :j
Ingrid: Nou, die zonnestorm zal het best goed kunnen zijn geweest, gezien alle paarden hier gek deden haha. Ojee, veiligheidsvest, is het zo'n draakje?
Kelly: Leuk hoor, dat je dat allemaal doet met Adorno! Haha, K3 (jullie namen), viel me op ;) Adorno ziet er goed uit!
Iloon: Balen dat Chico ergens last van leek te hebben, hopelijk is het allemaal aan te passen en valt het mee.
Suus: Leuk filmpje!! Ziet er goed uit, wat eeen schatje.
Beda: Haha, jouw oude man ook al lekker gek! Binnenkort ga ik je weer contacten voor een lesje, judith wilde ook binnenkort weer :j
Martine: verwacht ook een foto van het geschoren resultaat dan hoor :D Ja voorpluk laten zitten, die had je toch niet geknipt?? :oo Oh, fijn, een longeerkraal! Ben jaloers op het weer :D Balen dat zn bobbel wat groter is..
Angela: Fijn dat Shaddy braaf was bij de hoefsmid, oei balen een kopstoot! Beterschap daarmee.
Laura: Hincapie wordt een echte spring-PRE, gaaf hoor! Moet je topics nog even bekijken :j Hee, jouw profiel lijkt vet op mijn profiel! Ik vind knutselen ook altijd leuk, maar je moet wel veel vrije tijd hebben. Geniet van het shoppen!
Zusje: Dito doet het goed hoor! Gezellig dat je ook weer komt kletsen!
Femke: Lekker wezen uitrazen met je ventje, lekker hoor!
Ellis: Ohnee, toch, Ferro ziek wat onwijs balen! Kan me van Sanne's Igneo nog herinneren hoe hardnekkig wormen kunnen zijn, hoop dus niet dat dat het is..
Mies: Knappe foto's van een knappe Shannon, die staakfoto's had ik nog niet gezien, haha leuk!
Sanne: Nee komt vast wel goed met Igneo qua groei :j Hij wordt zeker heel breed!
Branka: Ik heb zelf een tijdje op een klantenservice bij een tv-aanbieder gewerkt, ik moet eerlijk zeggen dat ik over KPN nooit goede dingen hoor eigenlijk... Zowel qua telefoon, maar ook Digitenne, je hebt best beperkt zenders en ontvangst is ook niet al te denderend.
Tele2 heb ik ook nooit veel goeds over gehoor... Je moet er wel rekening mee houden dat je maar 1 kabel aanbieder hebt, en de rest via de telefoonlijn/lucht heel erg afhankelijk van de locatie is, terwijl je kabel eigenlijk altijd goed hoor te zijn en je daar ook een bepaalde kwaliteit van mag verwachten.
Ik zou iig opletten dat je niet aan een jaarcontract vast kom te zitten ergens, gewoon lekker maandelijks opzegbaar zodat je altijd over kan stappen als het niet bevalt!

Zo, mijn weekje vakantie is weer begonnen. Nouja, heel veel werk voor mijn opleiding, projecten, opdrachten, presentaties en ergens ook nog leren haha. Vandaag even relaxt dagje, hele ochtend nog niks gedaan, zo naar een vriendin haar nieuwe huisje en misschien nog wat qua schoonmaken/stofzuigen doen.

Furia deed gisteren ook al weer hartstikke gek bij mijn bijrijdster hihi, gelukkig vind ze dat meestal ook wel grappig (meestal doet ie dat toch nooit). Eerst aan de longe en toen schoot ie er aldoor vandoor en daarna met het rijden was het ook weer een tijdbommetje zei ze.
Morgen samen met mijn andere bijrijdster heen, die gaat er dan weer voor het eerst op, denk dat ik er toch ook weer even op stap eerst om te kijken of ie dan ook zo gek doet.

Heb dus een luxe positie van 2 bijrijdster voor Furia. Zal het even uitleggen, anders komt het ook zo raar over. Toen ik Furia verhuisde, kon mijn vorige bijrijdster helaas niet mee. Dat vond zij heel jammer want ze was gek van Fuur, en ik ook want was blij met haar. Ze had toen nog niet haar rijbewijs dus de afstand was door de verhuizing te groot. Toen nieuwe bijrijdster, waar ik ook heel happy mee ben, die Furia ook heel leuk vindt. Na 3kwartjaar dus weer meer richting mijn oude bijrijdster verhuisd én ze heeft net haar rijbewijs gehaald, dus wilde ze weer heel graag Furia gaan doen. Mijn ene bijrijdster kan meestal 2x in de week maar niet vaker, en soms met tentamenweken of als ik het heel druk heb met school, is het wel lekker als iemand extra heen kan. En gezien mijn oude bijrijdster heel graag wilde, mocht zij van mij ook Furia weer gaan doen, dus zij rijdt hem nu weer 1 x in de week. Voorheen wilde ik niet teveel verschillende mensen op hem omdat ie nog zo jong was, maar we lessen allemaal bij dezelfde instructie en inmiddels is op een leeftijd dat het hem wat minder uitmaakt. Zolang ie maar aandacht krijgt en mij genoeg ziet vindt ie het best ;)
Laatst bijgewerkt door madelief88 op 18-02-11 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:30

Ik vind mijn kabelsignaal juist duidelijk minder worden. Afgelopen weekend had mijn moeder haar digitenne mee om te laten zie hoe dat werkte en het signaal daarvan is beter.
Verder wil ik inderdaad keuze hebben en dat heb ik bij de kabel niet.
Tip maandelijks opzegbaar onthou ik. Is een goede! +:)+

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 14:38

Ja, das wel een belangrijke tip, want sommige situaties kunnen behoorlijk heftig worden anders!
Nee, wat ik met je signaal bedoelde, kabelsignaal is iets wat je zelf kan controleren (splitters/kabels controleren etc.) Dit is wel een handige website: http://kabelkeur.nl/ .
Heb je nog analoog of digitaal? Want als je digitaal neemt via de kabel heb je natuurlijk mega veel keuze qua zenders. Maar signaal via de lucht heb je toch een stuk minder controle op. Maar scheelt al dat je digitenne al even hebt kunnen testen, dan weet je dat alvast. Voor technische vragen zou je me evt wel kunnen pben, hoewel het alweer halfjaar terug is dat ik er werkte maar de basiskennis heb ik en dat helpt meestal al een heel stuk.

Oja, nog een paar tips, misschien vind je ze heel logisch maar heb er zoveel problemen door gezien:
- Schriftelijke bevestiging, zowel de opzegging van je oude provider als de nieuwe afspraken van je nieuwe provider, alles zwart opt wit dan kan er niks fout gaan.
- Trap niet in verkooppraatjes van de telecombedrijven, net als energiebedrijven zijn ze er erg handig in om je een actie aan te smeren die helemaal niet bestaat. Meestal staan op de websites de actuele acties.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 15:27

Bedankt voor de tips. Als ik wat wil weten stuur ik wel even een pb.
Zit nog analoog, maar vind dat ik een hoop krijg dat ik niet wil hebben en daar ook veel voor betaal. Als ik digitaal ga kost het mij weer 5 euro per maand extra terwijl ik de helft niet kijk. Digitenne kost de helft van wat ik nu betaal en ik heb de zenders waar ik nu ook naar kijk. Enige is dat het via de lucht gaat en vooral met rotweer kans op mindere ontvangst heb.
En ik moet dan ook overstappen naar een andere internet provider. Ben aan het kijken welke op dat punt aansluit bij mijn wensen. Want ook op dat punt hoeft het voor mij niet zo heel erg uitgebreid.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 16:57

Hoi hoi even ego sorry, Mabrouk kan weer bijna niet lopen van de pijn vandaag en het is weer helemaal dik geworden :'( we zijn nu bezig met antibiotica, als het na het weekend niet beter is sturen we hem naar het noorden, naar de nationale stoeterijen waar ze een echt dierenziekenhuis hebben. Dan zullen toch echt foto's moeten worden gemaakt. Wel heel naar dat hij dan die hele weg af moet, maar we hebben wel gelukkig vrienden met een goede trailer die we zouden mogen gebruiken.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:02

sanne - balen van je bank, die van ons is ook aan het wisselen, alleen die zit als wij weg zijn in de bench

madelief - dat is idd luxe 2 bijrijtsters maar wel lekker

branka - fijn dat je les lekker ging en dat je ondanks de kat toch nog ontspannen stukken heb kunnen rijden

martine - sterkte hopelijk slaat de AB aan, en anders veel succes in het dierenziekenhuis, hou ons op de hoogte

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 17:05

Agossie, wat naar! Hopelijk reageerd hij goed op de antibiotica.

Xantha was niet helemaal lekker vandaag, heel vreemd, ze is eigenlijk altijd heel vrolijk.
Maar even een paar daagjes rustig aan doen met haar.