. Ze zijn wel heel stoer, en groot!!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 . Ze zijn wel heel stoer, en groot!!                                                         

Kwijllll... Gave foto's weer!!                                                         

koenlover schreef:Echt prachtige *kwijl* paardjes komen er voorbij..![]()
Ik heb weer nieuwe foto's van ons Friese veulen kindje dus die zal ik ook weer eens plaatsen van de week..
@ Talithah; Wauw, als mijn veulen nou eens een heeeel ietsiepietsie klein beetje in de buurt van jou ontzettend gave paard komt ben ik heeeel erg blij![]()
Talithah schreef:koenlover schreef:Echt prachtige *kwijl* paardjes komen er voorbij..![]()
Ik heb weer nieuwe foto's van ons Friese veulen kindje dus die zal ik ook weer eens plaatsen van de week..
@ Talithah; Wauw, als mijn veulen nou eens een heeeel ietsiepietsie klein beetje in de buurt van jou ontzettend gave paard komt ben ik heeeel erg blij![]()
Koenlover, al is het alleen maar zo lief als dezen!!
Ze zijn zo gaaf en lief en dat vind ik heeeel belangrijk!
Als je van ze houd zijn ze altijd mooi!!
 Heb jij het getroffen dan! En lief en prachtig! 
 Hij kijkt op die eerste foto wel heel erg arrogant 

Cyrina schreef:Talihah, het hoefde niet "beter " hoor, ik vind haar heel mooi, ze heeft iets aparts over zich.