Moll schreef:zo nog 2 tal rij fotos van mij
op 1 hand
ahhhhhhhh mol, je haar is eraf

mooie foto die eerste. lekker los voor...op eigen beentjes in mooi tempo
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:zasread schreef:Ik ben weer thuis. Vandaag is het net een vervelende situatie. Lisa is net een dag weg, dus ik zou op Amber (de hond) passen. Amber en haar puppy zijn nu bij de dierenarts. De DA heeft de puppy onderzocht. De pup was op zich in orde, maar onderkoelt en moest dringend wat eten. De pup ligt nu in de couveuse bij de DA en als die wat is aangesterkt gaat hij weer proberen Amber en de pup bij elkaar te zetten. Hopelijk neemt ze hem dan wel aan. Er is een foto van Amber gemaakt, die is verder helemaal leeg. Ze krijgt voor de zekerheid nog wel een spuit dat de nageboorte er goed af komt.
Vanmiddag rond 4 uur haalt Lisa ze weer op. Hopelijk kan de pup dan gewoon bij mama drinken.
Amber geeft wel melk, alleen pakte de puppy de speen niet. Ook niet toen ik ging helpen.
wist ze niet dat Amber zwanger was?
Kelly_Taco schreef:Saida Je hebt gelijk hoor! Enne Frank zal hier toch wel actief worden anders moet hij namelijk zijn harem over geven aan Jan..
zasread schreef:Jawel, maar er zijn vandaag urgente persoonlijke redenen waarom Lisa er niet is. Dat zet ik liever niet op internet
En ik zou dus op de hond passen, omdat we de puppies elk moment konden verwachten
zasread schreef:Kelly_Taco schreef:Saida Je hebt gelijk hoor! Enne Frank zal hier toch wel actief worden anders moet hij namelijk zijn harem over geven aan Jan..
Gelukkig voor Frank, heeft Jan zijn neus hier nog niet laten zien.
cloris schreef:Kan zomaar zijn dat de pup 'niet goed' is dan verstoot moederhond het, die hebben vaak al meer in de gaten dan wij, ben benieuwd!
lakshmi schreef:Saida hihi hier kan je die lekkere vent van je nog beter zien: http://www.berber-almansour.de/pferde/q ... lb_p3.html
soeske schreef:lakshmi schreef:Saida hihi hier kan je die lekkere vent van je nog beter zien: http://www.berber-almansour.de/pferde/q ... lb_p3.html
Oe, die mag hier ook komen hoor
Prinslover schreef:Even een vraagje.. wat hebben jullie in je kast staan? Wat is nu echt een must-have op stal?
Heb tot nu toe even opgezocht en gekeken, maar kwam uit op:
-thermometer
-schaar
-soda
-traumeelzalf
-betadine
-uierzalf
Vergeet ik nog iets? Ik moet echt is wat gaan aanschaffen. Heb nu niks op stal
.
Prinslover schreef:Even een vraagje.. wat hebben jullie in je kast staan? Wat is nu echt een must-have op stal?
Heb tot nu toe even opgezocht en gekeken, maar kwam uit op:
-thermometer
-schaar
-soda
-traumeelzalf
-betadine
-uierzalf
Vergeet ik nog iets? Ik moet echt is wat gaan aanschaffen. Heb nu niks op stal
.