Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tsjillert schreef:he die ruiter kan ook mij vragen om bij hem te werken hoor wat en lekker ding haahahhaha laat hem hier ook eens aanmelden kunnen we wel gebruiken wat meer mooie mannen
Sjaad schreef:Lusitana, leuk je hier nog eens te zien!
Is het allemaal goed gegaan met het interview? Hebben ze mooie foto's gemaakt?
Wat is Tojo toch ONGELOOFLIJK KNAP!! Wat een geweldig mooi paard, maar ook zo lief. Ik ben fan! Dat bruin staat hem goed.
Wat leuk dat Branca nu samen met de jaarlingen kan staan. Ik vind haar ook wel een ideaal moedertype.
Catita ziet er ook goed uit. Grappig hoe anders haar kleur in de zomer is, vergeleken met haar winter-kleur.
Leuk om het veulen te zien op de foto. Én succes met de beslissing m.b.t. de baan.
Citaat:Gisteren mocht Urbino weer aan het werk na zijn castratie. Ben heel rustig begonnen. Hij heeft dan een week niet gelopen, maar is dan nog steeds zo ongelooflijk lief. Hij schud in het begin dan een keer blij met zijn hoofd zo van; Jeej ik mag weer!! En daarna is hij al weer meteen geconcentreerd op mij. Mijn schat![]()
Coco ging gisteren ook héél goed!
Zijn er hier mensen die hun paard ooit op kleur hebben laten testen?
borderjay schreef:Ha ha,dat eerste iele mannetje vind ik maar niks...die prof ruiter ook niet...maar dat paard!
Wow! Dat laatste paard is echt een plaatje! Mag ik zo onbeschofd zijn om te vragen wat zo'n paardje nou ongeveer kost?