Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitana schreef:leonietje schreef:Ik heb met veel interesse de verhalen van Lusitana gelezen.
Daarna uit nieuwsgierigheid je profiel even gekeken. Wat heb jij veel mee gemaakt. Mag ik vragen hoe je uit eindelijk in Portugal tercht ben gekomen?
Mijn eerste ex was een alcoholist en daar wilde ik zover mogelijk vandaan terecht komen. Het klimaat was belangrijk, vanwege reuma en astma, en ik kende een Portugees (het was niks en is niks met hem geworden, hoor). Dus zo is het gekomen
cojolly schreef:Ben benieuwd naar de "blote dame"
Lusitana schreef:Prinslover schreef:Dat is ook zo, maar blijf het wel vinden dat het geen fijn gezicht is om die stieren zo met een speer in de zij te zien.
De prikkers (bandarilhas http://pinpao.blogs.sapo.pt/arquivo/bandarilhas.jpg )
moeten van bovenaf in de vetbut (achter de nek) en mogen nooit in de "zij" gestoken. Je hebt lange (ongeveer een armlengte) en korte (veel moeilijker omdat je dan dichterbij moet komen natuurlijk
Picassox schreef:Nee, Elmiran heeft ze nog niet geupload geloof ik. En geloof het of niet, maar de 30ste start ik met Picasso m'n eerste wedstrijd.
'De Oliebollencup' in Nunspeet, 40 tot 60 cm. springen, achja, je moet toch ergens beginnen?
soeske schreef:aah, heb ik geluk, had deze week al vakantie
leonietje schreef:Prinslover , die tandarts van jou...haha geweldig ! Ik zie het helemaal voor me.
Nou ik ga weer bank hangen...alvast weltrusten voor iedereen!
heel veel overgangen rijdenCitaat:Hebben jullie tips?