Audesta schreef:Ik ga maandag avond nog eens naar de 2 jarige!
Spannend!
Century schreef:Ik heb een paard
Gefeliciteerd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Century schreef:Bijna alles ver weg haha! Bedankt in ieder geval voor het meedenken en je pb Audesta! Spannend voor maandag, ik ben benieuwd of je ervoor gaat!
De foto's van Navaro zijn door mijn eigen dierenarts bekeken en hij had slechts één kleine opmerking. Dus dat gaf al vertrouwen. De beenfoto's zijn wel wat ouder, maar ik vertrouw het goed genoeg.het helpt denk ik dat hij ook niet in Spanje is ingereden, waar de bodems vaak harder zijn, maar in Nederland bij een professional.
Ik ga denk ik de dierenarts van Navaro's nieuwe stal vragen voor een gezondheidscheck. Toch nog een soort keuring maar niet meer voor de koop. Dan hoeft hij ook niet binnenkort weer op de trailer en kan ik dat eerst rustig gaan oefenen met hem.
De vorige eigenaar heeft hem bij aankoop ook klinisch laten keuren zonder bemerkingen, en dat is niet super lang geleden.
Dus ja, ongekeurd meenemen is een gok, maar ik vind deze te verantwoorden
Audesta schreef:Ja liefst hou ik alles maar ik ben echt een leukere amazone (blijkbaar) op iets hetere paarden![]()
Zouden jullie een 2 jarige op de foto laten zetten?
Audesta schreef:Ja liefst hou ik alles maar ik ben echt een leukere amazone (blijkbaar) op iets hetere paarden![]()
Zouden jullie een 2 jarige op de foto laten zetten?