Ben benieuwd Chriske
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kris_P schreef:Ik heb weer een paar foto's van lieuwkje gemaakt en ik vond het wel weer eens tijd om hier iets te plaatsen, dus waarom de foto's niet![]()
![]()
Dus hierbij een paar foto's
[ [url=m/SXiaNn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Let trouwens niet op die rare schaduw hier onder![]()
[ [url=m/KxuLVV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu onder tussen al weer bijna 5 weken bij ons![]()
Captain schreef:Vandaga Menno weer heerlijk gereden op buitenrit.Ben afgelopen tijd voornamelijk bezig geweest met grondwerl/vrijheidsdressuur/longeren maar meneer wordt na 3x grondwerk echt vervelend. Hij wil gewoon graag rijden!
Ik mocht er eigenlijk van mezelf nog niet op, eerst wat afvallen maar vooruit hij vindt het rijden gewoon zo lekker haha!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zeiknat aan het einde, schuim tussen de billen! 't scheetje!
[ Afbeelding ]

indyraah mooie dieren heb je.. Hoe oud is je kleinste?
Mooi zandpad heb je daar ook of niet?
Hij kwam echt niet mee. Dus nog even gekroeld en wilde hij nog even rollen en toen pas mee.
Draak!
Taart maken en ik zal foto's maken met feesthoedjes enzo haha. Volgende week vrijdag hebben we ook weer een fotoshoot!

Captain schreef:Heerlijk chriske!Mooi zandpad heb je daar ook of niet?
xIndyraah, leuke setjes haha! Heeft er eens iemand opgezeten of alleen longe?
Succes kusvoorjou!
Dinsdag heb ik echt heerlijk met Menno 'getraind'. Heb hem los gelongeerd gewoon in de grote bak zonder iets af te zetten oid. Hij bleef heel netjes op de cirkel, af en toe even naar de waterbak, wat drinken en weer terug zo van 'waarrrr waren we gebleven?'. Daarna wat vrijheidsdressuur en toen mocht hij weer terug naar de wei. Maar, dat wilde hij niet.Hij kwam echt niet mee. Dus nog even gekroeld en wilde hij nog even rollen en toen pas mee.
Draak!
Vandaag ga ik denk ik weer lekker rijden, eerst met hoofdstel en daarna poosje met neckrope.
Hij wordt trouwens maandag alweer 21 jaar!Taart maken en ik zal foto's maken met feesthoedjes enzo haha. Volgende week vrijdag hebben we ook weer een fotoshoot!
[ Afbeelding ]
Welke taart ik ga maken moet ik nog even opzoeken..
Ouders zijn toch niet thuis dus als het een bende wordt is dat niet erg haha. Shivatjuh01 schreef:[ Afbeelding ]
Hier ook maar weer eens een fotootje plaatsen van ons laatste buitenritje afgelopen zondag

Heb speciaal een extra jaar gewacht omdat friezen naar het schijnt een zwakke rug hebben. Omdat de oudste al een doorgezakte rug heeft wou ik dat de kleinste eerst een stevige rug heeft voor er iemand er op gaat. Vind het allemaal wel spannend 
Ben wel beetje setjesverslaafd moet ik toegeven....
is hij ook zo koel in het hoofd en is hij graag onder de mens? Mijn 2 zouden zo mee de living in wandelen
Shivatjuh01 schreef:[ Afbeelding ]
Hier ook maar weer eens een fotootje plaatsen van ons laatste buitenritje afgelopen zondag