Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaraViavia schreef:Heb gister voor het eerst lekker een flink stuk gagalopeerd op buitenrit. Die van mij is zo makkelijk op straat (en in de omgang etc ook). En dat voor een 4-jarige.
Barock-pinto en barock-pinto zit trouwens naar mijn idee qua uiterlijk veel meer verschil in dan haflinger en haflinger bijvoorbeeld. En niet qua kleur, maar echt qua type en hoeveelheid behang enz. W
Danoortje schreef:Hiii,
Ik heb zelf een nakomeling van Willem van nassau. Hij is net zo als zijn vader ook bont hij is op dit moment 7 en hij is echt fantastich met rijdenEn hij ook fantastisch in de omgang ik krijg allemaal kusjes en hij vind alles goed. Hij kan ook springen 90cm dus ook wel een spring topper. Hij is 1.47 hij is alleen een beetje klein uit gevallen geen probleem voor mij Dit jaar ga ik waarschijnlijk knhs starten dus heel spannend
Doeiii x Noor
SaraViavia schreef:Heb gister voor het eerst lekker een flink stuk gagalopeerd op buitenrit. Die van mij is zo makkelijk op straat (en in de omgang etc ook). En dat voor een 4-jarige.
Barock-pinto en barock-pinto zit trouwens naar mijn idee qua uiterlijk veel meer verschil in dan haflinger en haflinger bijvoorbeeld. En niet qua kleur, maar echt qua type en hoeveelheid behang enz. W