Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij vond de smid zelf eerst best eng, met aaien ging Fedde zelfs een beetje steigeren, hij liet echt merken dat hij de smid niet kende. Daarop vroeg de smid mij of ik een voorvoet wilde optillen. Dat deed ik en toen heeft de smid dat been rustig van mij over gepakt en tadaa....niks meer aan de hand. Hij stond er verder prima rustig bij, geen praam, geen dwarse streken meer, maar een gewoon braaf paard. Hij heeft zelfs alle 4 de voeten ook op de bok gehad om te veilen en de andere benen hoefde ik trouwens niet op te pakken. Alleen merkte je aan het eind dat zijn concentratie minder werd, maar ook toen was hij wel braaf. Dat was logisch volgens de smid. Kortom ik ben trots op mijn toppertje

maar alles moet gewoon met beleid worden gedaan.
En hij ook fantastisch in de omgang ik krijg allemaal kusjes en hij vind alles goed. Hij kan ook springen 90cm dus ook wel een spring topper. Hij is 1.47 hij is alleen een beetje klein uit gevallen geen probleem voor mij Dit jaar ga ik waarschijnlijk knhs starten dus heel spannend 
SaraViavia schreef:Heb gister voor het eerst lekker een flink stuk gagalopeerd op buitenrit. Die van mij is zo makkelijk op straat (en in de omgang etc ook). En dat voor een 4-jarige.
Barock-pinto en barock-pinto zit trouwens naar mijn idee qua uiterlijk veel meer verschil in dan haflinger en haflinger bijvoorbeeld. En niet qua kleur, maar echt qua type en hoeveelheid behang enz. W
Danoortje schreef:Hiii,
Ik heb zelf een nakomeling van Willem van nassau. Hij is net zo als zijn vader ook bont hij is op dit moment 7 en hij is echt fantastich met rijdenEn hij ook fantastisch in de omgang ik krijg allemaal kusjes en hij vind alles goed. Hij kan ook springen 90cm dus ook wel een spring topper. Hij is 1.47 hij is alleen een beetje klein uit gevallen geen probleem voor mij Dit jaar ga ik waarschijnlijk knhs starten dus heel spannend
Doeiii x Noor
SaraViavia schreef:Heb gister voor het eerst lekker een flink stuk gagalopeerd op buitenrit. Die van mij is zo makkelijk op straat (en in de omgang etc ook). En dat voor een 4-jarige.
Barock-pinto en barock-pinto zit trouwens naar mijn idee qua uiterlijk veel meer verschil in dan haflinger en haflinger bijvoorbeeld. En niet qua kleur, maar echt qua type en hoeveelheid behang enz. W