Hallo allemaal! Ik heb gewerkt op de friese centrale keuring in Warga vorig weekend. Ik heb een filmpje van de kampioen Elizabeth. Iemand daar belang bij? Laat me even weten. Dan zet ik em op youtube en kunnen jullie em bekijken.
Eefiepeefie
Geplaatst: 23-09-12 22:57
Vandaag is mijn kleine man op kamers gegaan. Hij is 5,5 maand oud en het was tijd om zijn moeder wat rust te geven. Hier de laatste twee foto's van hen samen!
decorosa na een poos weer op stal ze vond het wel best want dat weer buiten zal ze ook wel zat wezen.
Wat een leuk racemonster! erg knap paard! wat een beengebruik bij Fenna Carrat is echt mooi!
TAVA
Geplaatst: 24-09-12 21:40
@My_Chimanga. Hij rent altijd heel hard erop af en gaat dan in de rem en springen kan die niet zo goed. Hij is al rustiger geworden alleen dat is moeilijk vast te leggen. Meestal wil die spelen of loopt als een sukkel achter me aan en dat laatste is moeilijk te fotograferen daar die dan heel dicht bij me is dus heb ik alleen maar racemonster foto's of filmpjes. @lisaaahtjuuh: Dank je Hier staat die even stil
Echt prachtige foto"s van Hindu! en dat hoofdstel en een prachtige fries die haar nek erg mooi laat zien!
Tava: wat zie je zijn brandmerk goed! mooi vind ik dat, bij decorosa is tie op dit moment nauwelijks zichtbaar.
liesd
Geplaatst: 25-09-12 09:23
Knappe paarden allemaal! Mooie friesjes, knappe Lusi's, stoere PRE's... Moet het topic met de meest prachtige paarden van Bokt zijn, toch?
retivi
Geplaatst: 25-09-12 13:53
Hindu is heel knap!
Haha dat racemonster, geniaal!
Hier Luna, 12 jarige PRE merrie tijdens de keuring/Campeonato. Ze heeft een mooie 2de plaats gehaald bij de 7-jarige merries en ouder!
My_Chimanga
Geplaatst: 25-09-12 18:24
Mooi mooi MOOOOIE paardjes! Idd is dit toch wel een topic met de mooiste paarden die bestaan hoor! (al vind ik heel veel rassen wel wat hebben, maar toch)
Oh ik schrok er van! foto van Chim toen ik haar net gekocht had:
En nu (of eigenlijk al voor de herfst, dus nu is ze weer lichter met haar nieuwe vachtje):
Is die verkleurd of wat...?! Gaat echt sneller dan ik verwacht had!
TaeBo
Geplaatst: 25-09-12 20:18
Mooie paardje weer! En wat is Hindu weer knap!! Leuk friesje ook!
keona schreef:
lord is echt een prachtig paard
Dank je Keona!
_Linn_ : Wat een gave baan heb jij! Mooie paarden zeg!
haha..grappig Tava dat ie de deur zelf open doet
Ik heb weer een paar foto's binnen van de fotoshoot. Lord zag iets in de verte hihi, geeft wel een mooi plaatje :
Cath
Geplaatst: 25-09-12 20:58
@Eefiepeefie: Wat een heerlijk dier heb je zeg, spannend! @Reegle: Wat leuk dat je vriend ook rijdt! En wat een lief veulentje... @TAVA: Leuke foto's, hij gaat echt hard zeg in het filmpje. @Lisaatjuhh: Met dat weer kan ik me helemaal voorstellen dat ze dat prima vond. Fijn dat het rijden beter gaat! @AmySP: Hindu is echt gaaf zeg! Je fries mag er trouwens ook wezen! @retivi: Prachtige merrie en gefeliciteerd! @My_Chimanga: Ze is echt heel erg opgeknapt zeg, mooie merrie. @TaeBo: Lord is echt een prachtig dier zeg! Wat ziet het rijden er ook fijn uit!
Lisadliam
Geplaatst: 25-09-12 22:10
ja schimmeltjes worden steeds witter. Decorosa in 7 maanden tijd van grijs met zwarte manen, naar wit met bruine manen:
Lisaatjuh, Net of ze in de bleek is geweest! En inderdaad als ze nogal op de voorhand denderen, dan maar iets hoger instellen, als je ook maar naar beneden kan als je het wil. My_chimanga, inderdaad ook al stuk lichter van kleur. TaeBo, knappe man, die oortjes! Die doen het hem op die foto, altijd leuk voor foto's als ze iets horen/zien, wel lastig met rijden TAVA, deur open, in het donker en net niet door draadjes! Die van jou is wel altijd in de weer met van alles geloof ik. Reegle, braaf paard! Altijd leuk als ze ook lief zijn voor anderen en al helemaal als je vriend ook rijdt. Retivi, gefeliciteerd! met je 2e plaats. Amy, ach gewoon van jou toch? (en heel klein beetje van je moeder) maar blijft een plaatje.
Toobs in gevecht met de wind.... Lastig als je eten weg waait... Maar zoooo braaf gisteren, staat al maand stil (elke week even gekeken of hij weer rad was) gisteren in het donker in die gekke storm, op Toobs naar de vereniging, zoooooóóó braaf! En rad! Jippie, we kunnen weer opbouwen.
Toobs let op, als je je eten loslaat, waait het weg!
Ik ben verliefd op Lord... Dat was ik al toen hij op de site van Monya stond maar nu zie je hem prachtig groeien. Zijn de schimmeltjes niet verkleurd door Devoon? Coup soleil?
Haha inderdaad een heel leuk filmpje! Chimanga is niet zo van de speelballen, maar maïskolven en zelfs hele maïsplanten zijn zeker favoriet! Zal eens kijken of ik daar een filmpje van kan plaatsen
Stelletje draken zijn het ook eigenlijk! kleuters...