Iggieeeeeeee.... nee eigenlijk moeten we nu wel Igneo zeggen, het baby is eraf
Thalita, prachtige paarden heb je toch
Super lief koppie heeft Ferro!
Renee, wat een schitterende foto's!
Ook nog mooie foto's van Mo en de kleine spaanse man van BM met hoofdstelletje in ..
Adorno wilde ook op de kiek
Sjolvir
Geplaatst: 19-12-11 17:13
Adorno om chips bedelend en lekker in zijn woon dekentje.
Zasread, ga zo je topic bekijken.
Oeh! Ferro, mag dus volgend jaar aan het werk?
He! Rendieren!
Graaft in verleden... Brrrr, vorig jaar 21 december, moet er niet meer aan denken, 2 maand niet kunnen rijden, vast gestaan op stal. Ben blij dat het nu alleen nat is (ondanks dat ik paar keer al gigantisch verzopen ben!) en er geen ijs ligt o.i.d.
Oeps.. ja, veel sneeuw toen.... (18 december 2010) En daar knakt je geweitje van af...
Zie eigenlijk nu pas dat mijn stalgenootje wel gelijk heeft, dat zijn manen langer zijn geworden...
Sjolvir
Geplaatst: 19-12-11 17:43
Kijkt handiger
Je moest het woordje grote even deleten, dan pakt bokt de foto.
wat een prachtige paarden zie ik weer voorbij komen! Ik was gisteren in een "creabea" bui en ben even wat foto's gaan bewerken van Tunesië Nou, Kalife was oa. het slachtoffer
caj2008
Geplaatst: 19-12-11 17:58
Die foto heb je mooi bewerkt Igneo word erg mooi heb je topic al bekeken
Yeeeh, ik heb eindelijk mijn antwoord gevonden op de vraag die al heel lang in mijn hoofd zat, & ik ook laatst hier had gevraagd, maar helaas verwijderd was Mn groninger is ook een klassiek paard Dusss, meet mn andere vriendje:
Majesteit nee, mn houding is niet best hier nee
& Vorig jaar in de sneeuw. Lekker bekkie Ja, hij heeft wel iets teveel vetjes op z'n lichaam zitten, maar niet extreem veel. Het is een lekker stevig, bespierd paard van zichzelf
xXutopiaXx
Geplaatst: 20-12-11 23:34
TaeBo schreef:
wauwwww Natas! Jullie zien er super uit! Knappe Tammetje !!
Hihi Dankje!! Ben ook zo supertrots op 'm als 'k dan die foto's zie
Superstoere foto's en paarden allemaal weer!! En ja Gelders valt toch onder klassiek?
Hier nog een paar die Renee hier gemaakt had:
Jibbel
Geplaatst: 21-12-11 12:45
Wow Lakshmi, knappe paarden heb je toch!
De creabea-bui foto vind ik ook erg mooi geworden!
Leuk de paardjes in de sneeuw Sjolvir!
Tis alweer even geleden dat ik foto's geplaatst heb, maar ik heb het zo druk met andere dingen, dat kiekjes schieten er niet echt van gekomen is. Maar deze van mijn wilde - nep - hengst Yme wil ik toch even delen:
Wauw!! Wat weer gave plaatjes!! Mooie kerst/haloweenfries!! En mooie glimmende gelderse! Dan hebben we het nog niet over de bewerkte foto van livaya en de geweldige paarden onder de tunesische zon!! En Jibbel met een wild woeste fries
Hier weer even 2 van Valiente (ik ben niet zo'n ster in mooie foto's....) Ze wordt grijs en haar manen groeien als kool!