Angela, ik hoop dat ze met het masker gewoon lekker kan rond blijven lopen!! En dat de medicijnen maar snel aanslaan!! Komt wel goed
Denise, oo bah, hopen dat het dan wel minder is! Gelukkig heb je dan geen laagliggende baarmoeder zodat ze het spiraaltje wel kunnen inbrengen. Ik weet hoe je je voelt met die vervelende menstruatie (K)
Martine, fijn is dat grondwerk dan he! Ook is het wel heel erg fijn als je een paard heb die erover open staat.
Ik ben afgelopen donderdag bij de veloskundige geweest. Ik had laatste paar dagen zo onwijs veel buikpijn dat ik gewoon niet normaal kon lopen, zitten & liggen. donderdag toen ik erheen moest had ik dat gelukkig weer. Ik heb nu al last van harde buiken
en dat terwijl ik pas 15 weken & 5 dagen ben. Dus word nu al rustiger aan moeten doen. Ik ben momenteel echt heel erg blij dat Maheeba 1 mei naar het land gaat en dat ik dan even geen omkijken heb dat ik die verplichting heb om naar stal te moeten gaan.
Ik ga van de week de boer bellen om te kijken of ze misschien al aankomend weekend erheen kan! Nu moet ik Woensdagochtend weer naar de verloskundige want sinds gister avond verlies ik melk.. (voelt zich net een koe hihi) Nou had ik dat met me zwangerschap van Samantha ook redelijk vroeg want toen begon de melk met 30 weken. Maar nu is het wel heel erg vroeg. Dus ze willen me weer nakijken, maar 10 mei heb ik eindelijk me 20 weken echo hihi. Ik ben zo benieuwd
:D
Hoe gaat het met jou?
Vanochtend naar stal gegaan maar Maheeba had al lekker 2 uur in de paddock gestaan met der grote vriend. Vince is een hele lieve fries waar ik mee gesprongen heb. En die 2 zijn helemaal verliefd op elkaar. Ze gaat dan ook lekker met Vince naar het land. Maar ik was weer zo moe enz, dus vond de 2 uur paddock vandaag wel even genoeg voor der hihi. Samantha is vrijdag weggegaan naar Belgie met me moeder. En komt maandag pas weer terug. Het is zo stil in huis
Geen gedram, geen speelgoed wat ik moet opruimen geen lief meisje die telkens even komt knuffelen en je vertelt dat ze van je houdt. Ze is vandaag naar Bobbejaanland geweest en heeft het heel erg naar der zin gehad. Ik kwam rond half 2 terug van stal en dacht ik ga even lekker op de bank liggen en tv kijken. Ben ik in slaap gevallen en pas om 6 uur wakker geworden hihi wat een luize leventje