ja nu zijn de achtergronden mooi, maar die bollenvelden zijn ook zo weer uitgebloeid hoor...

nog 2 in de bak gisteren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regine schreef:Hoi ja dat klopt, ik vind de WE ook zo super gaaf! Ben al een poosje er mee bezig en was al eens eerder bij Nathaly geweest. Ik ben aan hard het oefenen maar nog lang niet klaar voor het wedstrijdniveau. Capriola doet het thuis allemaal prima maar op vreemd terrein zijn er nog discussiepuntjesThuis gaat ze perfect zijwaarts over een pole a.k.a springbalk, maar bij Nathaly was de pole een dun wit paaltje op een verhoging, dat vind Capriola dan raar en kost het even voor ze er overheen wil.
Ik heb van een Duitse vriendin van me doorgekregen dat er in Ratingen in het weekend van Koninginnedag een wedstrijd is. Ik ga daar met een vriendin heen om te kijken. Lijkt me geweldig het life op niveau te zien!
Dank voor je compliment, Capriola is een dochter van Conversano Nima x Conversano I Ravata.
regine schreef:Dank je wel, ik vind haar zelf ook erg knap al mag die stoere hengst van jou er ook zijn zeg! Wat een plaatje! Welke Lipizzanerfokker ken je? Ik ken ze ook (bijna) allemaalIn ieder geval alle Nederlandse Lipizzanerfokkers, de meeste Belgische Lipizzanerfokkers en een aantal Duitse en Sloveense Lipizzanerfokkers
behoren tot mijn kennissenkring.
Ik loop al een jaar of 15 mee in de Lipizzanerwereld en heb in vanaf het jaar 2000 een poos in het bestuur van de LVN gezeten
regine schreef:Nathaly weet van de WE in Ratingen omdat die Duitse vriendin van mij haar dat ook heeft gezegd, dus Nathaly heeft dezelfde info als ikIk zal je de link van de website geven daar vind je alle informatie op:
http://www.lengelshof.de/termine.html
Zou leuk zijn je te ontmoeten daar
regine schreef:Toeval bestaat inderdaad niet, want ik ken Henk heel goed. Heb jaren bij hem op stal diverse Lipizzaners gereden
En nee hoor, ik heb Nathaly en mijn Duitse vriendin met elkaar in contact gebracht via fb, alleen maar fijn om mensen samen te brengen die van de W.E. houden toch?!
PinkPrincess schreef:toeval zit in een klein hoekje hihi,, zo ken ik meer verhalen