[Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:17

leuke foto's!

ja nu zijn de achtergronden mooi, maar die bollenvelden zijn ook zo weer uitgebloeid hoor... :D

nog 2 in de bak gisteren
Afbeelding

Afbeelding

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:25

Nouvel, prachtige merrie heb je. Foto's langs de bollenvelden zijn prachtig. Hier begint ook alles weer zo mooi op te komen, echt gaaf.

Grafito.. wauw..

Jabato vandaag:

en laatst nog met mij
Afbeelding

regine

Re: [Verzameltopic]Barokke Paarden ITP. Max 2 foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:15

Ellis jij kunt inderdaad ongestraft een wit dekje opleggen met dat uberschone paard van jou!! wauw!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:52

Zucht, wat een plaatjes weer allemaal, de een nog mooier dan de ander.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:53

Mijn mooie meid

Afbeelding

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:34

bedankt!

Jabato mag er anders ook zijn, wat een stoer dier is dat toch zeg!

en Xantha is echt geweldig dapper op die foto's, echt zo leuk om te zien!

dekje is creme 8-) , wit op een schimmel blijft geen gezicht vind ik... :D

ik spam gewoon even nog een paar, heb nu eindelijk weer eens foto's van m'n eigen spook! <3

Afbeelding

Afbeelding

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:55

Nouvel in een woord: Geweldig!!!

Xantha onder de paraplu :D
jou kunnen ze dus niet pesten door even een paraplu op te steken tijdens concours. ;) ! Stoer.

Jabato = ook prachtig.

Wij hebben gister onze dame opgehaald.
Men wat ben ik trots.
Ze stapte zo achter mij aan, maar wat was ze bang.
Was zo blij met het vertrouwen.

Afbeelding

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:58

leuk dier en die kan lopen zeg! :wow:

NadjaHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 08:13

Wauw! Ze ziet er super uit! Ze liep dus mooi te showen? :-)
Leuk gevoel is dat hè als ze je toch zo vertrouwen?!

Grafito is echt prachtig!!! Wat een koppie! Wauw!
Komen sowieso erg veel mooie paarden voorbij! :9

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:14

Sjolvir haha hoezo dat, heb het al een paar keer gehoord 'he dat lijkt wel een fjord' :') ik vind fjorden ook leuk gelukkig :D

Amable thanks, en jij ook weer een gave foto's! Jammer dat ze net een beetje donker zijn, maar wel precies goed getimed! Haha dat lukt mij nooit, ik klik altijd net te vroeg of te laat :')

Kjoetie en Onley ook weer leuke foto's :D

kaoticjinta wat leuk joh, moet wel heel interessant zijn, kan je zo de subtiele verschillen eruitpikken.. Hoewel dat per exemplaar natuurlijk ook behoorlijk kan verschillen. Bij berbers bestaan in ieder geval veel verschillende types.. Zonder arabisch bloed bestaan er nog maar weinig, in Algerije heb je nog de meeste kans om een pure berber te vinden omdat daar minder is geimporteerd. Ik vind de Frederiksborgers ook mooie paarden, ze hebben ook zo'n koninklijke, trotse uitstraling.. En waauw, wat een prachtige nieuwe aanwinst hebben jullie erbij!! Ik houd ook wel van vosjes, en dit is me er een mooi voorbeeld van :D

Rivano haha ja, je bent daar terechtgekomen dus ga je soort van automatisch al voor het meest vertegenwoordigde ras he. Zo is het er bij mij ook ingegroeid, je hebt hier natuurlijk ook veel arabieren maar ik heb me altijd meer aangetrokken gevoeld tot de berbers. Woon je daar nu al lang eigenlijk? Oei die klimaatschok zal wel even heftig voor ze zijn geweest.. Hoop dat ze wel goed bijtrekken :) komt het voedingspatroon een beetje overeen met dat van in Nederland?

Nadjahu dat is ook een leukerd!

En Grafito <3

Spookje staat er ook weer knap op *\o/*

Jabato is al GROOT! Hij is echt gaaf, ben heel benieuwd hoe die er over een paar jaar uitziet!

En nog twee van onze kleintjes, ukkie Mouza de palomino en Mabrouk het valkje.

Afbeelding

Afbeelding

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:20

Nouvel wat heb je toch een prachtige merrie !
Jabato is al een echte mooie vent
Lakshmi wat een prachtige kleuren, ik ben daar helemaal <3 op. Echt prachtig !!!
Die Xantha wat een vertrouwen _/-\o_
Kaotictjinta de merrie op de foto is neem ik aan ook een frederiksborger ? Mooie merrie :j <3
Kjoetie dank je wel, die van jou zijn ook geweldig. Ik vind het zoooo mooi dat jou schimmel nog zo mooi donker is en die uitdrukking op zijn gezicht. HEERLIJk !!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:30

Het creme dekje staat je Spook in ieder geval heel erg goed! Mooie foto's hoor!

Jabato is ook een knapperd zeg, mooie diep bruine kleur heeft ie!

kaotictjinta fijn dat je je paardje nu thuis hebt, leuk dier. Komt ie bij Ton vandaan?

lakshmi wat heb jij toch een glimwormen!

Xantha deed t goed he bij de schriktraining, echt grappig dat we dat toevallig allebei t weekend hadden.

Capriola was ook heel stoer tijdens de schriktraining en daar hadden we profijt van zondag tijdens onze working equitation dag:

wachten bij het hek
Afbeelding

ja echt waar ;) naast de westernpaardjes staat gewoon een Lipizzaner op haar beurt te wachten ;)
Afbeelding

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 09:31

Hee Regine, die working equitation dag van zondag was toch bij Nathaly (Jesser) ? Leuk dat jij daar ook hebt deelgenomen. Ik heb al een verslag gelezen. :j Capriola deed het dus goed ? Mooie lippizaner heb je <3 Wat is haar afstamming ?
Wat is dat leuk hè om te doen. Ik heb bijna alle onderdelen waaruit de WE bestaat al wel als sport beoefend en zou heel graag (als ik er het juiste paard voor zou hebben) op wedstrijd niveau gaan deelnemen. Ik ga eerst eens even in het buitenland kijken hoe het daar aan toe gaat om me goed te oriënteren. Musschien zien wel elkaar nog wel eens op een WE dag.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:09

Hoi ja dat klopt, ik vind de WE ook zo super gaaf! Ben al een poosje er mee bezig en was al eens eerder bij Nathaly geweest. Ik ben hard aan het oefenen maar nog lang niet klaar voor het wedstrijdniveau. Capriola doet het thuis allemaal prima :+ maar bij een ander... Bijvoorbeeld zijwaarts over de pole (springbalk bij ons) gaat ze perfect. Dat was bij Nathaly over een dun wit paaltje op een verhoging en dat vind Capriola dan raar en kost het even voor ze er overheen wil.
Ik heb van een Duitse vriendin van me doorgekregen dat er in Ratingen in het weekend van Koninginnedag een wedstrijd is. Ik ga daar met een andere vriendin heen om te kijken. Lijkt me geweldig het life op niveau te zien!
Dank voor je compliment, Capriola is een dochter van Conversano Nima x Conversano I Ravata.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 10:29

regine schreef:
Hoi ja dat klopt, ik vind de WE ook zo super gaaf! Ben al een poosje er mee bezig en was al eens eerder bij Nathaly geweest. Ik ben aan hard het oefenen maar nog lang niet klaar voor het wedstrijdniveau. Capriola doet het thuis allemaal prima maar op vreemd terrein zijn er nog discussiepuntjes :+ Thuis gaat ze perfect zijwaarts over een pole a.k.a springbalk, maar bij Nathaly was de pole een dun wit paaltje op een verhoging, dat vind Capriola dan raar en kost het even voor ze er overheen wil.
Ik heb van een Duitse vriendin van me doorgekregen dat er in Ratingen in het weekend van Koninginnedag een wedstrijd is. Ik ga daar met een vriendin heen om te kijken. Lijkt me geweldig het life op niveau te zien!
Dank voor je compliment, Capriola is een dochter van Conversano Nima x Conversano I Ravata.

Als het goed is ga ik ook naar Ratingen toe. Ik hoop alleen dat ik een adres of zo doorkrijg of dat Nathaly me op de hoogte houd van het één en ander (mogelijk is er een link die jij via pb aan me door kunt geven ?) zodat ik er toch naartoe kan.
Die wedstrijd is op 1 mei en dan heb ik met mijn PRE hengst Grafito (zie foto hieronder) eerst een fotoshoot en kan dus daarna pas naar Ratingen....... hopelijk gaat me dat allemaal lukken. Het lijkt me geweldig om een keer naar te gaan kijken. Indien ik een paard zou hebben wat geschikt is voor de WE dan zou ik zeker op wedstrijd niveau willen gaan deelnemen.
Afbeelding

Je hebt een hele mooi lippizaner merrie Regine. Ik ken een lippizaner fokker vandaar mijn interesse !

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:02

Grafito is toch echt wel de mooiste zeg, wat een koning !

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:14

Dank je wel, ik vind haar zelf ook erg knap al mag die stoere hengst van jou er ook zijn zeg! Wat een plaatje! Welke Lipizzanerfokker ken je? Ik ken ze ook (bijna) allemaal ;) In ieder geval alle Nederlandse Lipizzanerfokkers, de meeste Belgische Lipizzanerfokkers en een aantal Duitse en Sloveense Lipizzanerfokkers ;) behoren tot mijn kennissenkring.
Ik loop al een jaar of 15 mee in de Lipizzanerwereld en heb in vanaf het jaar 2000 een poos in het bestuur van de LVN gezeten ;)

Nathaly weet van de WE in Ratingen omdat die Duitse vriendin van mij haar dat ook heeft gezegd, dus Nathaly heeft dezelfde info als ik ;) Ik zal je de link van de website geven daar vind je alle informatie op:
http://www.lengelshof.de/termine.html
Zou leuk zijn je te ontmoeten daar :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:18

PinkPrincess schreef:
Grafito is toch echt wel de mooiste zeg, wat een koning !

Dank je wel PP voor je compliment :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:22

regine schreef:
Dank je wel, ik vind haar zelf ook erg knap al mag die stoere hengst van jou er ook zijn zeg! Wat een plaatje! Welke Lipizzanerfokker ken je? Ik ken ze ook (bijna) allemaal ;) In ieder geval alle Nederlandse Lipizzanerfokkers, de meeste Belgische Lipizzanerfokkers en een aantal Duitse en Sloveense Lipizzanerfokkers ;) behoren tot mijn kennissenkring.
Ik loop al een jaar of 15 mee in de Lipizzanerwereld en heb in vanaf het jaar 2000 een poos in het bestuur van de LVN gezeten ;)

Jou merrie ziet er geweldig uit, ik vind het een hele mooie lippizaner :j dank je wel voor je compliment. Grafito is een PRE hengst, die we al 15 jaar hebben en in de tijd dat we hem net hadden waren we één van de eersten met een PRE hengst in Nederland (er waren er al wel meer hoor toen, maar men was er nog niet zo bekend mee, als dat men nu is !
De lippizaner fokker die ik ken is H. Ladan uit het plaatsje Schaijk.
regine schreef:
Nathaly weet van de WE in Ratingen omdat die Duitse vriendin van mij haar dat ook heeft gezegd, dus Nathaly heeft dezelfde info als ik ;) Ik zal je de link van de website geven daar vind je alle informatie op:
http://www.lengelshof.de/termine.html
Zou leuk zijn je te ontmoeten daar :D

Dank je wel voor de link en toeval bestaat niet dat je duitse vriendin dat juist tegen Nathaly heeft gezegd en zij dat weer aan mij heeft doorgegeven. Ik ga zeker naar de link kijken en probeer in ieder geval om ook naar ratingen toe te komen, al zal het wel best een beetje haasten worden op die dag !

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 11:28

Toeval bestaat inderdaad niet, want ik ken Henk heel goed. Heb jaren bij hem op stal diverse Lipizzaners gereden :D
En nee hoor, ik heb Nathaly en mijn Duitse vriendin met elkaar in contact gebracht via fb, alleen maar fijn om mensen samen te brengen die van de W.E. houden toch?! +:)+

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 12:28

toeval zit in een klein hoekje hihi,, zo ken ik meer verhalen :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:00

regine schreef:
Toeval bestaat inderdaad niet, want ik ken Henk heel goed. Heb jaren bij hem op stal diverse Lipizzaners gereden :D
En nee hoor, ik heb Nathaly en mijn Duitse vriendin met elkaar in contact gebracht via fb, alleen maar fijn om mensen samen te brengen die van de W.E. houden toch?! +:)+

Wat leuk. Als ik je naam weet zal ik Henk een keer de groetjes doen van je. Kom er iedere week !
Helemaal goed, pb me je naam maar op facebook dan hebben nog meer WE liefhebbers contact met elkaar !!!

PinkPrincess schreef:
toeval zit in een klein hoekje hihi,, zo ken ik meer verhalen :D

Ik ben heel beneiuwd naar je verhaal PP !

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:27

Nadja, Animando is gaaf :9 Gezellig al mee genomen op stap. Stoer.
Leuk he zo alles van het begin af aan opbouwen!

Een Lippi tussen de Westernpaarden is ook een gaaf gezicht!

En die foto van Grafito *\o/* !
Wat een prachtig paard is dat ook.

Regine Moravita's Cantate komt inderdaad bij Ton vandaan! :D

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:40

Dank je wel kaotictjinta. Ik vind de Frederiksborger paarden ook helemaal geweldig ! Moll (hier op bokt) rijd er ook één op dit moment toch ?

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 15:24

Andamoon, ja hij rijdt een dekhengst van Moravita Salto.
Ook een machtig gave. Een valkkleur.

Even echt offtopic maar het zal me toch wel vergeven worden of niet??