[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amable

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 10:46

Ik ben denk dat 3500 idd een mooie prijs is hoor, misschien 4000 maar meer zeker niet!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 11:03

Danielle Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Van harte gefeliciteerd!!!!

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 11:04

Hee Danielle, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
(Handig, zo'n kadootje naast je bokt-naam... Knipoog )

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 11:05

Sanne: Ontzettend leuke foto's van Otje en Fifty weer! Die kleine opdonders zijn ook leuk om te zien hoor Haha! Die foto van Fifity met dat snoepje is leuk Haha! En les geven heb ik idd altijd al leuk gevonden! Van de grond zie je toch véél meer dan dat je er op zit. En hoe ze vooruit gaan is echt heel leuk om te zien! Ik doe overigens alleen maar simpele dingen hoor. Overgangen en veel figuren laten rijden. En vooral een goede reactie op het been laten krijgen. Maar het heeft effect Haha!

Frisiangirl: Zo die manen zijn zeker opgeknapt!! Hij heeft een mooie dos hangen Haha!

Peet: Leuke foto's van Tjil! Hij is moooooooooi Haha!

Patries: Vind ik ook wel een nette prijs wat jij betaald hebt! Zoiets zoek ik ook een lekkere barokke kanjer, maakt niet uit of die papier heeft als die me maar aanspreekt en een klik er mee heb Lachen Leuk dat je een HAW topic hebt! Haha!

Djemo: Wat leuk om al die foto's te zien Haha! We weten nu al heel veel van je Tong uitsteken
Saida: Lekkeerrr een weekendje weg! Geniet er van Ja

Malou: Welkom hier! Een leuk paard met mooie bewegingen heb je zeg Ja

Danielle: Ik lees dat je jarig bent?! GEFELICITEERD Haha!

Gister weer lekker met Amanda gereden! Benthe (een stalgenootje --> Utixo hier op bokt) vroeg of ik niet een keer op haar paardje wilde stappen. Dit had ze al vaker gevraagd, maar ik had haar daarvoor bedankt Tong uitsteken (Lees: Hij kan nog wel eens flink uit zn dak gaan en dan ga je ook geheid zand happen ROFL ) . Gister durfde ik het aan - uiteraard toen zij al een half uur bezig was geweest Clown - om er op te gaan. En jeeeeeeeeeetje wat was dat anders zeg, ik moest echt wennen Nagelbijten / Gniffelen Hij heeft de knopjes wel - aan de teugel enzo - maar die vinden bleek toch best lastig soms Nagelbijten / Gniffelen Verder zat ie wel als een huis, en een mooi maatje ook - rond 1.60 m - Haha! En dan heeft ze ook nog eens een overheerlijk zadel -voor hem op maat gemaakt- van hulsebos. Vingers aflikken Was heel leuk om eens te proberen Ja *Weer een ervaring rijker Tong uitsteken *

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 11:10

Hee...Danielle..... jarig??

Vooruit dan... jij ook een sexy vent ...Tong uitsteken

Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 11:20

Hahahahahah prachtige kaart patries Haha! Haha! Haha!

vond die van mij nog net een tikkie meer sexy haha

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 11:36

Saida: Sjee, de boer ook weer in de lappenmand, vervelend hoor, sterkte! Prachtige foto's van de Iberische dagen! Fijn dat het goed gaat met Grytsje, veel plezier in Valkenburg!
Michelle: Zn tandje zit er nog steeds in, moet nog ff vragen aan de staleigenaresse wat de tandarts allemaal had gezegd, zij was er bij namelijk.
Lekker met Sita t bos ingeweest zo te lezen, ik ga morgen lekker naar het strand met Furia Haha!
Frankiej: Dankje Haha! Binnekort meer van dit soort foto's want Paoline komt naar het strand en wedstrijd van ons Haha!
Nouvel: Een vrachtwagen is helemaal ideaal!
Frisiangirl: Wow, jij hebt nog eens een hoop friezen haha, leuke foto's, veulentjes zijn altijd schattig Lovers
Malin: Hihi, dankje Haha! Hoe is het gegaan gisteren??
Ilona: Fijn dta je dat meisje met Pablo wat verder kan helpen, hoe ging het met Amanda? Oo, lees het al, mooi Haha!
Ik hóu van uitdagingen hihi, gelukkig ben je niet wezen zandhappen Haha!

Oeei, dat dat meisje van die zwarte afgleed, toen was ik al weg denk! Zag er best eng uit, gelukkig landde ze netjes!

Jolynn: Fijn dat ze nu lekker 24uur op het land staat, ze ziet er happy uit!
Aline: Hey welkom, ik heb jou dan ook gemeet op zondag Knipoog
Rijo: Welkom terug, gezellig!
Anita: Succes vandaag!
Debski: Ook welkom, veel plezier op de veluwe komende dagen!
Frankiej: Ik ga inderdaad mee met de andere vwb de vraagprijs, ik vind 3.500 echt max, geen papieren en ruin, als ie onder de 1.60 komt en qua africhting er nog veel werk aan zit dan vind ik 3.000 ook zat.
Patricia: Ga zo kijken naar je topic, Bailando's eerste HAW!! Jij strooit met mooie mannen he, doe mij ook zo'n voorraadje Haha!
Waauw, nog een nieuwe, malouuu, ook jij welkom!
Mooi beestie, vind m ook barok tonen Ja
Sanne: En hoe bevallen je nieuwe rijlaarzen?
En se shetjes zijn weer cute!
Danielle: Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van Haha!

Morgen lekker naar het strand! Zin in, schijnt ook nog eens lekker weer te worden (fingers crossed), wel weer vroeg op (09.00 stal).
En zondag helemaal, baal een beetje, had eerst wel een relaxte starttijd (10.10 en 10.35), gisteren is het omgegooid en ben ik eerste van de dag! Om 09.00 is mn eerste start... Dat wordt dus om 07.00 uiterlijk op stal, en dat op zondag Bloos!

Gisteren getraind, en ik merk gewoon echt dat dat tandje in de weg zit, dan begint ie weer zo vast te houden... Had gehoopt dat de tandarts m dr uit kon halen maar blijkbaar niet. En ik schijn ook nog eens een strenge jury te hebben zondag Haha!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 13:35

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 13:41

danielle van harte met je verjaardag maak er wat moois van

mooi foto`s van lange manen hoor ben ik gek op kweek ook lekker door bij mijn zwarte vent Haha!

leuk ilona dat je er toch op bent gegaan en niet eens in de zandbak gespeeld hihihi

saida veel plezier in valkenburg leuk stadje hoor geniet ervan je zal alleen je paardjes wel missen denk ik Ach gut

vanmorgen ff weer uitgeleefd in de ruitershop Bloos Bloos ik moest wat spullen voor stal halen dus heb ik melzef ook maar verwend had nog geen setjes genoeg Bloos heb de schade beperkt gehouden alleen een paar knalgele bandages gekocht voor bij me dekje
het setje wat ik van hanny, overhad gekocht was erg mooi maar ik dacht dat het meer ornaje was bleek het iets te veel roze te zijn en voor mijn knappe vent wil ik dat toch toch niet anders heet hij straks echt gerard joling Huilen dus ga weer lekker op zoek naar wat anders hihi
vanmorgen was er een stalgenootje die dat setje weer van mij heeft overgnomen en die is er blij mee
eind goed al goed Vingers aflikken
dus zondag rij ik met een kaniere pietje over de lemelerberg hihihi

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 13:44

zo vanmorgen lekker wezen rijden me dochtertje van 5 romee is mee geweest ze had een pijn in haar buik en ging niet naar school later ging het beter gelukkig ze heeft nog mooie foto"s gemaak toen ik djemo aan de longeer lijn had ze zijn echt mooi geworden Pling
ben vanmorgen voor het eerst met hem in galop geweest dat ging voor de eerste keer goed hij is ook zo super!!!!! braaf Vingers aflikken
Afbeelding
Afbeelding
[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-OSTYBXFB.jpg][/img]

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 13:44

Afbeelding

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 13:48

Djemo: Kan je je foto's in 1 keer posten Knipoog Je hebt desnoods ook nog de edit knop Haha!
Gefeliciteerd met het eerste galopje, hij ziet er prachtig uit!
Peet, oeh lekker wezen shoppen, ik wil ook weer eens Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 13:57

ging lekker he de galop en leuke foto`s
Haha! ik zal je paardje morgen wel verzorgen ik ga gewoon naar buiten met hem je ziet toch geen verschil met tsjillert hij is zwart dus dat zit wel goed hihi

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 14:21

Wow djemo, wat een tof paard zeg! Kun je me even een kleine update geven, heb je hem nog niet zolang dat je nu pas galloppeerd?
@edit: in je profiel staat namelijk niet zoveel... Clown

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:00

hallo allemaal, wat een leuk topic, ik was op zoek naar "barok" weet niet zo goed wat ... maar íets... en kwam hier terecht Clown

heb even beetje meegelezen en in div. profielen gespiekt, mooie paardjes hoor.
Zelf hebben wij ook een barok paard... een lusitano, voor verdere details spiek
maar even in profiel.

groetjes,
Mariska

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:01

En dat gaan we nu dus met z'n allen doen... Haha! Haha!

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:02

Bloos! Clown

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:04

Wow, weer zo'n leuk paard erbij!! En ook een fries zie ik!! (helemaal goed OK dan! )

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:15

Charmar: Ik heb je wel eens eerder gespot op bokt Knipoog Erug leuk paard heb je! Leuk dat ie kan steigeren op commando. Geeft vaak van die stoere plaatjes op Haha! Dat potugeese tuig staat hem trouwens prachtig Ja

Madelief: Onee he, niet weer zo'n tandje Huilen van het lachen Zal je altijd zien... Clown Ook nog eens erug vroeg je bes uit... Hopen dat het wel allemaal waard is Haha! *Zal vast wel!! *

Djemo: Lekkerding heb je hoor!! Haha!

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:25

Frisian: fries is niet v ons hoor, die's v me vriendin maar we zijn altijd samen en gaan ook overal samen... dus de paardjes ook Clown , over 2 weken weer samen weekendje Noordwijk, strand yeahh en vanaf juni gaan ze samen ook weer de wei op.

Prins: ja ik dwaal idd weleens meer op bokt Knipoog en jouw paardje is ook erruggg leukkk hoor Tong uitsteken , wat is't eigenlijk? of heb ik daarover heen gelezen? je hebt wel meer leuke paardjes in je profiel staan trouwens, leuk hoor dat paardenleven he Knipoog

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:44

Hoi Chamar, jij ook hier!
Gezellig. Knipoog

Danielle, gefeliciteerd!! Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 15:59

Charmar: Ja ik heb van een hoop paarden mogen genieten! En heb extra genoten van de barokke paarden Ja Helaas rijd ik nu geen barok paard meer Verdrietig Maar rijd momenteel een haflinger, die ook wel erg lief is overigens Knipoog

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 16:31

Charmar: ook eff in je profiel gespiekt en je hebt een prachtig paard!! Haha!

Welkom!!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:29

Djemo: AVS 14 http://www.cheval-plus.fr/produits_entr ... vs-14.html
Super spul, werkt perfect!
Waarom rij je eigenlijk met sporen op zo een jong paard?

danielle: gefeliciteerd!

Ilona: weer een fijn paard gereden dus!! geen zand geproefd Tong uitsteken

patries: Balen dat ik pas weer in januari jarig ben zeg Knipoog

peet: Lekker toch, je uitleven voor de paardjes! kan me in dat soort winkels ook altijd moeilijk beheersen!

mariska: welkom!

Nou, heb eindelijk contact gehad met de eigenaresse van eros. Het gaat niet door, ze was met hem naar de da geweest en het was niet goed, en waarschijnlijk kon je dr nog maar een jaar plezier van hebben ofzo, dus vond ze het niet eerlijk hem te verkopen...

Naja flink balen dus, als iemand suggesties heeft voor leuke (betaalbare!) stallen hoor ik het graag...
Paarden zoektoch gaat verder!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 18:25

Dank jullie wel!!! Haha! Vanavond gaan we het vieren, maar was wel lekker vrij vandaag dus vanmorgen heerlijk met ons nieuwe kitten gespeeld en vanmiddag lekker met Jauke gespeeld en gereden Haha! Dus iig al een super dag Haha!