Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Van harte gefeliciteerd!!!!
)
Die foto van Fifity met dat snoepje is leuk
En les geven heb ik idd altijd al leuk gevonden! Van de grond zie je toch véél meer dan dat je er op zit. En hoe ze vooruit gaan is echt heel leuk om te zien! Ik doe overigens alleen maar simpele dingen hoor. Overgangen en veel figuren laten rijden. En vooral een goede reactie op het been laten krijgen. Maar het heeft effect 

Leuk dat je een HAW topic hebt! 
We weten nu al heel veel van je 

(Lees: Hij kan nog wel eens flink uit zn dak gaan en dan ga je ook geheid zand happen
) . Gister durfde ik het aan - uiteraard toen zij al een half uur bezig was geweest
- om er op te gaan. En jeeeeeeeeeetje wat was dat anders zeg, ik moest echt wennen
Hij heeft de knopjes wel - aan de teugel enzo - maar die vinden bleek toch best lastig soms
Verder zat ie wel als een huis, en een mooi maatje ook - rond 1.60 m -
En dan heeft ze ook nog eens een overheerlijk zadel -voor hem op maat gemaakt- van hulsebos.
Was heel leuk om eens te proberen
*Weer een ervaring rijker
* 

Binnekort meer van dit soort foto's want Paoline komt naar het strand en wedstrijd van ons 

Hoe is het gegaan gisteren??

ik moest wat spullen voor stal halen dus heb ik melzef ook maar verwend had nog geen setjes genoeg
heb de schade beperkt gehouden alleen een paar knalgele bandages gekocht voor bij me dekje
dus ga weer lekker op zoek naar wat anders hihi

Je hebt desnoods ook nog de edit knop 
ik zal je paardje morgen wel verzorgen ik ga gewoon naar buiten met hem je ziet toch geen verschil met tsjillert hij is zwart dus dat zit wel goed hihi 

Erug leuk paard heb je! Leuk dat ie kan steigeren op commando. Geeft vaak van die stoere plaatjes op
Dat potugeese tuig staat hem trouwens prachtig 
Zal je altijd zien...
Ook nog eens erug vroeg je bes uit... Hopen dat het wel allemaal waard is
*Zal vast wel!! *
, over 2 weken weer samen weekendje Noordwijk, strand yeahh en vanaf juni gaan ze samen ook weer de wei op.
en jouw paardje is ook erruggg leukkk hoor
, wat is't eigenlijk? of heb ik daarover heen gelezen? je hebt wel meer leuke paardjes in je profiel staan trouwens, leuk hoor dat paardenleven he
Helaas rijd ik nu geen barok paard meer
Maar rijd momenteel een haflinger, die ook wel erg lief is overigens

Vanavond gaan we het vieren, maar was wel lekker vrij vandaag dus vanmorgen heerlijk met ons nieuwe kitten gespeeld en vanmiddag lekker met Jauke gespeeld en gereden
Dus iig al een super dag