Saida: Sjee, de boer ook weer in de lappenmand, vervelend hoor, sterkte! Prachtige foto's van de Iberische dagen! Fijn dat het goed gaat met Grytsje, veel plezier in Valkenburg!
Michelle: Zn tandje zit er nog steeds in, moet nog ff vragen aan de staleigenaresse wat de tandarts allemaal had gezegd, zij was er bij namelijk.
Lekker met Sita t bos ingeweest zo te lezen, ik ga morgen lekker naar het strand met Furia 
Frankiej: Dankje
Binnekort meer van dit soort foto's want Paoline komt naar het strand en wedstrijd van ons 
Nouvel: Een vrachtwagen is helemaal ideaal!
Frisiangirl: Wow, jij hebt nog eens een hoop friezen haha, leuke foto's, veulentjes zijn altijd schattig 
Malin: Hihi, dankje
Hoe is het gegaan gisteren??
Ilona: Fijn dta je dat meisje met Pablo wat verder kan helpen, hoe ging het met Amanda? Oo, lees het al, mooi 
Ik hóu van uitdagingen hihi, gelukkig ben je niet wezen zandhappen 
Oeei, dat dat meisje van die zwarte afgleed, toen was ik al weg denk! Zag er best eng uit, gelukkig landde ze netjes!
Jolynn: Fijn dat ze nu lekker 24uur op het land staat, ze ziet er happy uit!
Aline: Hey welkom, ik heb jou dan ook gemeet op zondag 
Rijo: Welkom terug, gezellig!
Anita: Succes vandaag!
Debski: Ook welkom, veel plezier op de veluwe komende dagen!
Frankiej: Ik ga inderdaad mee met de andere vwb de vraagprijs, ik vind 3.500 echt max, geen papieren en ruin, als ie onder de 1.60 komt en qua africhting er nog veel werk aan zit dan vind ik 3.000 ook zat.
Patricia: Ga zo kijken naar je topic, Bailando's eerste HAW!! Jij strooit met mooie mannen he, doe mij ook zo'n voorraadje 
Waauw, nog een nieuwe, malouuu, ook jij welkom!
Mooi beestie, vind m ook barok tonen 
Sanne: En hoe bevallen je nieuwe rijlaarzen?
En se shetjes zijn weer cute!
Danielle: Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van 
Morgen lekker naar het strand! Zin in, schijnt ook nog eens lekker weer te worden (fingers crossed), wel weer vroeg op (09.00 stal).
En zondag helemaal, baal een beetje, had eerst wel een relaxte starttijd (10.10 en 10.35), gisteren is het omgegooid en ben ik eerste van de dag! Om 09.00 is mn eerste start... Dat wordt dus om 07.00 uiterlijk op stal, en dat op zondag 
Gisteren getraind, en ik merk gewoon echt dat dat tandje in de weg zit, dan begint ie weer zo vast te houden... Had gehoopt dat de tandarts m dr uit kon halen maar blijkbaar niet. En ik schijn ook nog eens een strenge jury te hebben zondag