Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Als het mag wil ik mij ook graag melden met mijn 2 jarige Friese merrie
We gaan 29 juli naar de fokdag in drachten. Hoop dat ze het goed doet
Qua zadel, ik rij met een custom zadel met Fairfax singel (op een 3 jarige, niet deze)
[ [url=m/7I9tmE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Manen zijn kortgeknipt voor aankoopheb haar sinds januari
[ [url=m/3sjY65.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/y7AmKO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZXcobS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jSjfDG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AjTsM6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celine_Famke schreef:Hier weer eens een berichtje van deze kant. Sorry dat ik niet veel op anderen reageer momenteel. Hoop dat die tijd weer gaat komen.
Hier gaat het niet zo heel goed, zoals sommige van jullie wel weten. Ik geniet nog van onze laatste weekjes samen en komend weekend hebben we waarschijnlijk samen nog een fotoshoot, of die week erop. En dan komt het moment van definitief afscheid nemen toch echt steeds dichterbij... Afgelopen weken heb ik ontzettend veel gehuild, het was zo stressvol en onzeker. En schokkend... We hebben nog 2 second opinions gedaan maar er is gewoonweg niets meer te doen. Het is mijn allergrootste nachtmerrie en ik moet een keus gaan maken die ik helemaal niet wil en kan maken. Maar wel moet... Nooit verwacht nu al voor zo een keuze te staan... Mijn allerliefste Famke... Mijn beste vriendin... Wat zal ik haar enorm gaan missen...![]()
Deze foto's heb ik zelf een paar dagen geleden gemaakt: (geen goede kwaliteit, zet ze via FB en mobiel erop nu)
[ [url=m/CXtrHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DB6lt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PK3y0I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W9fuy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar blik is echt veranderd.....
_Nynke schreef:Gezellig Elina![]()
En volgens mij zie ik een foto die ik heb gemaakt, die meeting was echt leuk! En Zilver is zo knap, ik ben fanZe heeft een erg aansprekend hoofd vind ik. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen!
Ik volg jullie inderdaad ook al een tijdje Céline, heel triest hoe het loopt voor jullie![]()
Het lijkt me een regelrechte nachtmerrie, ontzettend veel sterkte gewenst..
De foto's zeggen veel inderdaad..
Hier een Fryso Legacy op mn Fries liggen![]()
Ben tot nu toe erg tevreden! Ook hier tweedehands maar nauwelijks gebruikt en heel prima te betalen.
Met een leren Rossner dressuursingel.
Hier staat binnenkort een bloedonderzoekje gepland. Ik heb t idee dat ze hier en daar wel wat aanvulling kan gebruiken omdat ze 24/7 buiten staat nu zonder iets van krachtvoer. Wil ook anders gaan voeren dus moet wel weten wat ze nodig heeft. Ze eet ook zand als ze de kans krijgt, dus denk sowieso wel dat ze iets tekort komt.
Daarnaast lijkt ze al dik te worden van lucht terwijl ze alleen op gras staat en gewoon gereden en gelongeerd wordt. En heeft ze een vrij harde manenkam en vetophopingen hier en daar dus misschien komt er iets uit het onderzoek.
Ze loopt er gelukkig totaal niet anders of moeilijker om.
XxKayleigh schreef:Vandaag een sneak preview ontvangen van de fotoshoot met Tjitske van afgelopen maandag![]()
[ [url=m/clm92g.png]Afbeelding[/url] ]
Celine_Famke schreef:Hier weer eens een berichtje van deze kant. Sorry dat ik niet veel op anderen reageer momenteel. Hoop dat die tijd weer gaat komen.
Hier gaat het niet zo heel goed, zoals sommige van jullie wel weten. Ik geniet nog van onze laatste weekjes samen en komend weekend hebben we waarschijnlijk samen nog een fotoshoot, of die week erop. En dan komt het moment van definitief afscheid nemen toch echt steeds dichterbij... Afgelopen weken heb ik ontzettend veel gehuild, het was zo stressvol en onzeker. En schokkend... We hebben nog 2 second opinions gedaan maar er is gewoonweg niets meer te doen. Het is mijn allergrootste nachtmerrie en ik moet een keus gaan maken die ik helemaal niet wil en kan maken. Maar wel moet... Nooit verwacht nu al voor zo een keuze te staan... Mijn allerliefste Famke... Mijn beste vriendin... Wat zal ik haar enorm gaan missen...![]()
Deze foto's heb ik zelf een paar dagen geleden gemaakt: (geen goede kwaliteit, zet ze via FB en mobiel erop nu)
[ [url=m/CXtrHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DB6lt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PK3y0I.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W9fuy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar blik is echt veranderd.....
XxKayleigh schreef:Vandaag een sneak preview ontvangen van de fotoshoot met Tjitske van afgelopen maandag![]()
[ [url=m/clm92g.png]Afbeelding[/url] ]
droversrun schreef:Oh wat fijn Zuchini! Gaat het nu ook goed met de longen?
Mijn merrie sprong gister voor het eerst een vliegende wisselToch maar begonnen met aanleren aangezien we opeens al Z1 + 6 zijn en eigenlijk de wissels het enige zijn wat ze nog niet zou kunnen in het Z2.
droversrun schreef:Oh wat fijn Zuchini! Gaat het nu ook goed met de longen?
Mijn merrie sprong gister voor het eerst een vliegende wisselToch maar begonnen met aanleren aangezien we opeens al Z1 + 6 zijn en eigenlijk de wissels het enige zijn wat ze nog niet zou kunnen in het Z2.