Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jUst_eVa schreef:xIndyraah schreef:Mooie Pablo
Vlecht je zijn manen elke dag in?
Nee hoor! Dat is juist slecht. 1 keer in de week ong!
xIndyraah schreef:chriske schreef:Wat een leukerds! Die eerste foto komt de lokatie me bekend voor.. hmm kan der even niet opkomen haha
Hoi! Dank je! Heb eens topic online gezet over een schriktraining met haar
chriske schreef:Klein sprongetje gemaakt, kon het niet weerstaan ze was zo blij me het vrijspringen en grondwerken
[ [url=m/Kf6oEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hOrTXT.jpg]Afbeelding[/url] ]
xIndyraah schreef:Dank je
Hebben jullie ook het probleem dat jullie friezen schuren? Die kleine van mij schuurt sinds vorig jaar maar denk vooral uit verveling... Heb al eczeem deken gekocht maar jeetje toch![]()
Enkele tips qua verzorging? Is echt lelijk dat half haar manen eraf hangenStaart niets...
Tja ze laat zelf al zien wat ze van de dekens vind![]()
[ [url=m/rhi7si.jpg]Afbeelding[/url] ]
nu is ze een astronaut
[ [url=m/OhKjQB.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:wow wat een hoop knappe friese parels weer![]()
die kleine is echt heel acute indyraah![]()
wow captain ik vind het een machtige foto![]()
menno ook met zn grijze koppie en wilde manen![]()
wow chris doe het je niet na zeg echt knap!![]()
gecondoleerd lievenamme![]()
wat een knapperd
![]()
![]()
jUst_eVa ik zwijmel weer weg![]()
![]()
![]()
en wij hebben ook zeker genoten van het heerlijke weer zaterdag: ik had een fotoshoot met hanne![]()
hier alvast een voorproefje op het topic
![]()
[ [url=m/Fo2OJM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ITP] In The Picture<a href="tel:1882193">1882193</a>
LadyKim schreef:hannelover schreef:en wij hebben ook zeker genoten van het heerlijke weer zaterdag: ik had een fotoshoot met hanne![]()
![]()
knap paard ! Mooie foto's !
Echt petje af voor jullie 2 ! Spring je er trouwens zo op ? Of gebruik je een opstapje ?
Met ons gaat het goed , vandaag een wat minder lesje voor ons beide maar m'n instructeur heeft me laten zien hoe je dan zo een minder dagje aanpakt ... Waardoor het uiteindelijk een beter dagje wordt !![]()
Veel bezig met conditie opbouw voor de zomer en de marathons , waarbij ze rond de 20 km lopen .
Ook weer het vrijheidsdressuur , bitloos rijden en zonder zadel rijden weer opgepakt . Gaat heel fijn !
Hier nog foto van afgelopen week , met dubbele longe longeren![]()
[ [url=m/qofpkz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PAbbuP.jpg]Afbeelding[/url] ]
hannelover schreef:paabloooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wij hebben ook zeker genoten van het heerlijke weer zaterdag: ik had een fotoshoot met hanne![]()
![]()
jUst_eVa schreef:Ik laat de vlechten ong een week tot 1.5 week zitten! Als ze er echt niet meer uitzien vlecht ik opnieuw haha. Voorpluk soms iets vaker want die is vaak eerder slordig!
Knap Friesje Ladykim, mooie lange rug en slank type!
renskep schreef:Chriske! Gaaf zo zonder zadel en hoofdstel!! (Mij niet gezien, Siebe rent meteen terug naar stal of wei)
LadyKim, ooh leuk die marathonritten! En je hebt een gruwelijk mooie merrie!
En die knappe Pablo weer. Hij weet zelf ook dat ie knap is![]()
Ik ben vandaag samen met een vriendin van mijn tante met Siebe en nog een pony naar een cursus voor dierenartsen die voor paardentandarts leren geweest.
Sieb en de pony waren 'model/proefdier'.
Met de pony zouden ze sowieso gaan, want daar moesten alle voortandjes uit. Maar Siebe at aan het begin van deze week ineens heel slecht en maakte proppen van zijn hooi. Dus gebeld of hij ook mee mocht als proefdier en dat mocht. Er bleek een stuk kies afgebroken te zijn. Een chipje van de zijkant af en het hing nog maar met een haartje vast. Maar dat schuurde natuurlijk heel vervelend tegen zijn wang.
Dus na wat sedatie hebben ze dat bijgewerkt. En nu kan ie er weer helemaal tegen!
Wel heel interessant om eens van dichtbij te zien en om de uitleg voor de cursisten erbij te horen.
En erg indrukwekkend dat die zwarte dikbil van 700kg daar dan staat te wiebelend als een dronkenlap.
Toen ie aan hij bijkomen was van zijn sedatie was ie erg knuffeligbest schattig!
chriske schreef:Wauw wat een plaatje Ladykim, dat hoofdstel met cognac(als ik heg goed schrijf : P )is zo gaaf!
Foto's voor de zadelpasser, hopelijk hebben we over een week of 2 weer weer een zadel! Medame wad niet bepaald goed gehumeurd vandaag haha
[ [url=m/lFFngP.jpg]Afbeelding[/url] ]
chriske schreef:Ze is nieuwsgierig en denkt graag met je mee maar is ook gouw bang iets fout te doen, dan zie je aan der en voel je dat ze zich inhoud en wanneer ze weet dat ze het goed doet gaat ze der ook voor 100% voor!
renskep schreef:chriske schreef:Ze is nieuwsgierig en denkt graag met je mee maar is ook gouw bang iets fout te doen, dan zie je aan der en voel je dat ze zich inhoud en wanneer ze weet dat ze het goed doet gaat ze der ook voor 100% voor!
Dit herken ik precies! Sieb groeit ook altijd een paar centimeter als 'ie iets goed doet en de zegt dat: "Goed Sieb, braaf".![]()
En dat van die foto's is heel herkenbaarHier heeft ie er ook een handje van, als ik een stapje terug doe om hem helemaal op de foto te zetten, dan doet hij er gewoon twee om dichterbij te komen.