Als je verliefd bent, gewoon doen. Ik ben zelf 1.60 en ik heb een jong paard van nu 1.55. Dat is dus niet zo gek veel verschil, ben zelf maar een kleintje ook, maar als het paard mooi rondgeribt is kan je er prima op! En bovendien, 't zou alleen maar voor 't plaatje misschien wat groot ogen, maar als je er verder een goeie kameraad aan hebt zou me dat niet tegenhouden. Succes!
Ik ben wel benieuwd naar een foto. Ik ben 1.80m en mijn merrie is 1.61m en helaas fijn gebouwd(en ik niet). Ik hoop van harte dat ze nog wat uitzwaart en ik wil nog wat kilo's afvallen en dan kijk ik over een jaar wel weer hoe het staat.
Voor mij is rijden geen prioriteit dus voor mij maakt het ook niet zo uit.
Heb je wedstrijd ambities?
Amable
Geplaatst: 01-04-16 12:14
Llevado is 1.55m en ik ben 1.72 oid en niet heel slank Past m.i. best prima
EdkingEnzo
Geplaatst: 01-04-16 13:29
Ik denk dat het best past! Ik dacht ook dat ik niet op een paard van 158 zou passen met mijn 176 maar het gaat redelijk. Iets groter zou misschien mooier zijn maarach.
Ik heb mijn knapperd te koop staan, mocht iemand nog wat weten..
Ik ben zelf 1m73 en heb: - merrie van 1m54 - merrie van 1m53 - hengst van 1m70
De hengst is door zijn leeftijd nog erg smal, de merrie van 1m54 is heel erg barok. Ik vind mezelf daarom zeker even goed passen op de merrie als op de hengst.
Zoals hierboven al werd gezegd: als het echt je droompaard is: gewoon doen!
Talitha15
Geplaatst: 01-04-16 16:33
Ik ben 1.79m en mijn PRE is 1.59m. Hij was arm bespierd toen ik hem kreeg, maar nu vind ik dat we goed bij elkaar passen.
Bedankt voor al jullie fijne berichtjes en PB's. Neemt een heleboel twijfel weg . Mocht hij het worden en door de keuring heen komen dan kom ik hem zeker showen
Leuk azmay aan huis! Lijkt me zo fijn. Ik heb mijn eerste wedstrijd zondag gehad met Fandango. Flink gespannen maar dat mag voor de eerste keer. Toch een wintspuntje kunnen rijden.
Azmay
Geplaatst: 07-04-16 13:22
Crines schreef:
Jeej Azmay Die staan zo te zien wel heel goed. Mooie omheining! En ze hebben ook een verhard pad, wow, wat een luxe
Zijn ze het al een beetje gewoon?
Het verharde pad wil ik nog als paddock erbij nemen met zand, maar ze houden toch 300 meter betegeld ongeveer uiteindelijk.
Ze lagen net al in de wei te soezen dus ik heb ze maar lunch op bed gegeven