nou ja met kleding zie je niet zo veel maar iets straks ofzo wel dus. En ja verdorie hihi was ook niet gepland eigenlijk, dat wordt een zware zomer ben ik bang
Michelle ja hihi, op zich ook niet helemaal gepland zo hoor, wordt vast een zware zomer, maar ach ben toch erg blij
Aah wat zonde voor jullie, jammer van de vakantie.. Maarja zoiets heeft nu eenmaal voorrang he
kunnen jullie niet nog wat eerder weg? Snap wel dat je dan niet durft, sowieso al met zo'n dikke buik zo'n reis maken is al zwaar en dan idd, mocht het allemaal wat eerder dan gepland komen... Hehe in NL bevallen, ja lijkt me ook wel zo handig, met de familie enzo erbij.. Ik doe het gewoon hier, heb geen zin om straks maanden vast te zitten in NL (je mag ook niet meer vliegen he de laatste maanden). Daarbij zijn de prive klinieken hier ook gewoon goed. Hoe zit dat nu precies in NL met kraamzorg? Hier heb je dat niet, nou ja niet geregeld door de staat ofzo, maar wij krijgen schoonmoeder op bezoek die een paar weken komt helpen.. Haha beter toch als het zonder snoepjes gaat, ik ben daar ook wel een beetje huiverig voor, dat ze te opdringerig worden en het dan enkel nog om die stomme snoepjes gaan doen. Ben nu meer bezig met basis grondwerk met ze nog, maar wil het wel een beetje uitbouwen
oh zag gisteren nog zo'n mooi filmpje haha dan ben je ngo wel een paar jaar bezig
http://www.youtube.com/watch?v=S1PFnVp2WvE en http://www.youtube.com/watch?v=G0da4iq2 ... re=relatedMaar het is toch ook nog wel vroeg om al wat te voelen? Ze zeggen meestal toch pas vanaf 20 weken ofzo, en dan als het de tweede is misschien wat eerder? Hoewel, ik voelde ook met 18 weken al wat. Maar ach je zal er nog genoeg van gaan voelen ook he

Ja echt relaxt die hoefsmid, wel geluk mee gehad! Hoorde gisteren nog van een kennis dat ze zo'n beunhaas had laten komen en dat haar paard nu helemaal kreupel loopt, pffff... Soms is het wel frustrerend natuurlijk dat niet alle luxe van NL is te vinden, maar ook hoe langer je hier zit hoe meer je toch ontdekt dat het wel bestaat, je hebt alleen echt overal contacten voor nodig en bent van van een hele reeks mensen afhankelijk
maareeh de voordelen wegen nog altijd veel zwaarder dan de nadelen
Loversyl wat een knapperd! Heerlijk koppie zeg

het weer is prima te doen en hij staat van 07.00 tot 23.00 uur buiten dus dat kan makkelijk
hardlopen, eten en naar heike
martine