[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 09:50

madelief88 @ [BM] [Besloten] Barokke bokkers gaan naar de Efteling

madelief88 schreef:
heb het even opgezocht:
http://www.rabobank.nl/particulieren/se ... kjesfeest/

Aantal kaarten is beperkt, dus kunnen het best vlot beslissen.
Ik heb nog niks gepland staan, en ze zijn echt zo goedkoop de kaartjes op deze manier! Normaal rond de 29 euro, dus ruim de helft goedkoper.

Wie gaat er mee op 7 november?

Laat dit ook even hier zien, wie wilt er gezellig meeten in de Efteling op zaterdag 7 november, kaartjes slechts 12,50?!

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:02

Ik ga 7 november meedoen met de WE bij het Balingehof dus ik kan dan niet :)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:16

Kelly , ik vind het altijd leuk om afstammingen te zien en yeguada farriols (heb even bij de website gekeken) ziet er goed verzorgt uit.

Machonito : Dat is toch echt belachelijk dat ze je paard niet voeren , dat je dat kan doen voorbij een paard lopen en dan niet voeren hopen dat je snel wel een stal vind met interesse in het welzijn van je paarden.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:33

Karina: Hahaha dit woord "het verneukeratieve" :D hahaha! Maar je hebt gelijk. Ook voor Quarters absoluut niet fair om er met hun 2e levensjaar al op te zitten :n

Lobke: Misschien wel een goed idee!! Het is wel zo leuk als je proffessioneel wordt beoordeeld!!

Frank: Auw, die k.lote wespen ook := . Vind dat echt rotbeesten... Werd toen geterroriseerd bij Sanne thuis in Groningen.. grrr... :P

Jus: Zo he, wat een manen he! Lijkt niet echt jou haar... _O- . En puppy's!! Wat leeeuk :))

Regine: Gefeliciflapstaart :D :D ! Wat leuk, ringsteken :D . Thats a long time ago voor mij ;) . Maar wat doet Cappie het goed, leuke plaatjes, haha dat oor!

Cloris: Hahahaa, jij moet vaker vertellen over je "skimmel" :D Echt te grappig ook! Ik zie hem al helemaal gaan hoor, de casanova 8-) . Fijn dat ie bloot staan, hopelijk gaat het goed!

Madelief: Aii, dat zou een uitgelezen kans zijn!! Met 7 nov opzich niks mis, alleen ik ga 2 weken daarvoor al naar Walibi... dus om daarna na 2 weken weer Efteling te gaan zie ik niet zo zitten.. jammer dat het zo kort op elkaar is dus.. Hoe is het verder met je? En de opleiding?

Gisteren weer na Chico zn 3 dagen rust gereden in de bak! Pfff, meneer had de vrijheid nog goed in het geheugen geloof ik :P .
Hij had een heus concentratie probleem := Echt moeilijk om hem bij de les te houden. Vond hem voor het rijden al schikkerig? Beetje vreemd..
En toen in de bak nog lekker endje verderop vuurwerk afgestoken! Hij is altijd gevoelig op geluid, maar schrok maar 1 keer. Even toegesproken en toen reageerde hij er niet meer op.. dat was dan wel super :D ! Uiteindelijk de laatste 10 min nog goed kunnen afsluiten met volledige concentratie... Vandaag weer een ritje, hopen dat ie wat lekkerder gaat vandaag! Morgen weer les *\o/*

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:38

Drukdrukdruk... Zit nu ook aan de studie al de hele ochtend haha (en een beetje bokt := ). En tis best moeilijk, zwaar, moet er nog even in komen. Juridische taal = géén Nederlands :D

Maar Iloon jij moet komen hoor :j !!! Kaartjes zijn goedkoop dus voor t geld hoef je t niet te laten ;) Please ? :D

Verder goed, door studie/werk kan ik morgen pas weer naar Fuur (zondag nog wel gereden), dus dat is heel jammer, maarja..

Beda ben ook heeul benieuwd hoe Piropo t gaat doen zonder schoentjes, wat een uitslover hihi :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:41

jus schreef:
Kelly , ik vind het altijd leuk om afstammingen te zien en yeguada farriols (heb even bij de website gekeken) ziet er goed verzorgt uit.

Machonito : Dat is toch echt belachelijk dat ze je paard niet voeren , dat je dat kan doen voorbij een paard lopen en dan niet voeren hopen dat je snel wel een stal vind met interesse in het welzijn van je paarden.

Ik weet alleen dat zijn vader Niscalo heet.
Adorno zelf is overigens ook APTO gekeurd maar ja.. nu heeft hij daar als ruin niets meer aan.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:46

Kelly_Taco schreef:
jus schreef:

Adorno zelf is overigens ook APTO gekeurd maar ja.. nu heeft hij daar als ruin niets meer aan.

Aaaa dat moet je er gewoon niet bij vertellen joh, gewoon zeggen dat hij APTO is en zijn ballen zijn gewoon ff zoek :+

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:51

Madelief, ik zou echt super graag mee willen :D ! Maar vriendjelief he... :o . Die is er ook nog. Ga nu al een zaterdag naar Walibi (zie ik hem niet, hij vindt dat niet leuk) en dan zou ik 2 weken daarna weer naar Efteling gaan. Ook nog een weekendje weg in de planning met een vriendin.. Dus tsja.. := Lastig zo'n vriend op afstand := Echt balen!

Pfoe, klinkt echt super druk! Jammer dat je dan ook niet met Fuur bezig kan zijn.. Maarja, aan dat papiertje heb je heel veel! En Fuur zal zich vast vermaken met vriendjes ;) ! En dat juridische taal, wow, breek me de bek niet open. Heb 1 maand op een advocatenkantoor gewerkt.. := Tsjee, wat een woorden! Hoorde daar idd woorden, daar had ik nog nooit van gehoord :? Echt lastig hoor.. pittige studie. Maarja, dat papiertje he... :+

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 10:58

Ach Madelief hij staat toch lekker buiten, een paar dagen niets doen wordt hij niet slecht van hoor ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:00

Ooohhh, ik ga het toch al stiekem vertellen!!! Newsflash! Sommige hadden al gereageerd op mn WWW op hyves Whooooooo I FEEL GOOD!!!!!
Ik had toch iets spannends tijdje terug?! Dat ging om een sollicitatie ;) ! Mijn contract loopt af per november.. en zou waars. niet worden verlengd, gezien bezuinigingen :(:) .
Ik zat er best over in de war, heb wel een poown op stal, en in deze tijd van 'crisis' is een baan vinden niet al te makkelijk.. :o
Vond intern een vacature, waar er nog meer op hadden gesolliciteerd, dus ondanks mijn goede gevoel, wel heel erg spannend, tegen nog andere kandidaten...

Maaaaaaaaaaaar IK BEN HET GEWORDEN :D Ik heb de baan!!!!!! Ben er zoooooo happy mee, lijkt me echt gewoon een super baan, weer dichterbij huis, en ook echt iets wat bij me lijkt te passen! Ben dus helemaal happy. Heb volgende week maandag vrij opgenomen! En ben dan 1,5 week vrij tot 1 okt en ga dan daar aan de slag. Heb er zin in :D :D :D .

Edit: Gaat trouwens om een secretaresse baan! :)
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 15-09-09 11:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:03

Super Iloon, gefeliciteerd! Om wat voor baan gaat het?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:05

SUPER ILOON!!!!
Heb me rot geduimd voor je!!!!
Gefeliciteerd.

Regine, jij ook gefeliciteerd :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:11

Wat gaaf ilona *\o/* van harte!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:12

Dank jullie wel :D ! Was echt super spannend, zeker met meerdere kandidaten... := Kon me oren niet geloven haha!

Suus, heb het er nog ff bijgezet, het gaat om een secretaresse baan! Heb ik ook me diploma;s voor, zit nu meer op een administratieve afdeling..

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:14

Wat super voor je Iloon! Ben echt blij voor je *\o/* .
Haha 'verneukeratief' heb ik van m'n vader en is voor mij gewoon nederlands :o , ik zou niet weten hoe ik het anders moet zeggen ;).

Efteling maak je mij niet blij mee, ik ga die dag sowieso toeschouweren bij de WE op 't Balingehof.

Haha Cloor, alleen maar veilig dat de Skimmel geen ijzer meer onder z'n voetjes heeft als ie zo loopt te showen, kan ie zichzelf of een ander er ook niet meer raken :)
Sol ook meteen van de ijzers afgehaald, mooie grote sterke voeten heeft ie, hoefsmid werd er helemaal blij van. Binnenkort weer keertje bijwerken omdat de oude nagelgaten nu voor wat brokkeltjes zorgen.

Vanmiddag komen Yenneke, Malin en Suus op kraamvisite bij Girasol. De boel staat er helaas wat verregent bij, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga gauw nog wat boodschapjes doen!
Oh, ik ben trouwens een hoop telefoonnummers kwijt door telefooncrash (niet alles stond op Sim) dus als degenen wiens nummer ik had of die graag wil dat ik zijn nummer heb mij even pb-en ben ik helemaal blij :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:16

Veel plezier met jullie meeting karina.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:20

Leuk de meeting! Als het een weekje later was geweest, had ik ook graag gekomen! Helaas... maar veel plezier vandaag!! :D Zal vast lukken ;) Haha, en dat woord, gebruiken wij thuis ook wel is _O- . Dacht dat het typisch iets voor bij 'ons' was, maar jij kent m ook lachen!!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:29

Iloon, gefeliciteerd!!!!

Karina schreef:
Haha Cloor, alleen maar veilig dat de Skimmel geen ijzer meer onder z'n voetjes heeft als ie zo loopt te showen, kan ie zichzelf of een ander er ook niet meer raken :)
Sol ook meteen van de ijzers afgehaald, mooie grote sterke voeten heeft ie, hoefsmid werd er helemaal blij van. Binnenkort weer keertje bijwerken omdat de oude nagelgaten nu voor wat brokkeltjes zorgen.

Jaa klopt hoor Karina, ik ben zo blij dat ik wellicht van die rot stiften af ben in het groene seizoen, blote voeten op gras loopt altijd beter heb ik het idee.
Nou ik heb gister niet eens echt goed gekeken maar ik vond Piropos ene voet best eng eruit zien, ik ga vanmiddag even mooi een rol vijlen en kijken hoe of wat hij staat nu nog wat op zijn steunsels maar dat ga ik heel langzaamaan wat korter vijlen zodat zijn straal weer die functie krijgt die hij van oorsprong hoort te hebben.
Ik ga iig fotos maken van voor en na *D

Ps verneukeratief is hier ook een veel gebruikt woord

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:04

Wij gebruiken verneukeratief ook vaak :D

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:16

cloris schreef:
Jaa klopt hoor Karina, ik ben zo blij dat ik wellicht van die rot stiften af ben in het groene seizoen, blote voeten op gras loopt altijd beter heb ik het idee.
Nou ik heb gister niet eens echt goed gekeken maar ik vond Piropos ene voet best eng eruit zien, ik ga vanmiddag even mooi een rol vijlen en kijken hoe of wat hij staat nu nog wat op zijn steunsels maar dat ga ik heel langzaamaan wat korter vijlen zodat zijn straal weer die functie krijgt die hij van oorsprong hoort te hebben.
Ik ga iig fotos maken van voor en na *D

Ps verneukeratief is hier ook een veel gebruikt woord

oeps , kijk je wel uit.. >;)
steunsels zitten er niet voor niks.
het is een spanjaart/portugees, met hele andere beenstanden

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:27

WIE O WIE IS HIER GOED IN (het nakijken van) SOLLICITATIE BRIEVEN?!?!

Zit de hele ochtend al te zwoegen op een brief... :( Is nu 'klaar'...

Heb even een second opinion nodig...

Goedemorgen trouwens :D

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:35

Suelza schreef:
WIE O WIE IS HIER GOED IN (het nakijken van) SOLLICITATIE BRIEVEN?!?!

Zit de hele ochtend al te zwoegen op een brief... :( Is nu 'klaar'...

Heb even een second opinion nodig...

Goedemorgen trouwens :D

stuur maar op ;)

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:36

Ik denk Iloon die is net aangenomen.

Gefeliciteerd Iloon met je nieuwe baan !!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:57

Prinslover: Proficiat!!!!

Rest heb ik wel steeds even kort gelezen. Maar heb geen tijd voor reactie. Nu kids naar school doen, naar stal om Jippes stal uit te mesten (als het goed is heeft ie voor het eerst weer een nacht binnen gestaan. Ben ik wel blij mee gezien de stromende regen hier vannacht). Dan boodschappen, kids weer ophalen en dan vanavond weer werken. Morgen moet het af zijn.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 13:17

cloris schreef:

Aaaa dat moet je er gewoon niet bij vertellen joh, gewoon zeggen dat hij APTO is en zijn ballen zijn gewoon ff zoek :+

Hij heeft het gewoon erg koud :D