Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat LEUK voor je
. Helemaal happy met je man, en gaan trouwen.. geweldig toch! Ga je die speciale dag nog iets met de paarden doen?
. Dus misschien kan ik die de camera wel even in de handen drukken
. Ben ook benieuwd hoe het eruit ziet haha. Helaas kan ik je niet helpen aan rijlaarsjes of kleding, succes!
. Nog helemaal in love? 
. Jammer dat Heike daar zo op reageerde, dan ben je hem meteen weer 'kwijt'. Nouja, next time better. 
. Goed zeg!! Echt hele leuke foto's. Vind jullie een leuk stel, yip is lekker barok hoor! Hoe ver ben je nu met rijden? Kan ze alle gangen nu? En rem en stuur?
. Vol goede moed weer 'aan de slag' dus. Shannong mag er nu zeker ook aan geloven
.
. Maar hij doet het goeehoeed.
Ben echt heel trots op m! Hij pakt alles heel goed op, en is over het algemeen onder de man heel 'cool'. Er was iemand een haflinger aan het longeren die liever lui dan moe is
dus die zat toch soms te knallen met die zweep. Hij reageerde er totaal niet op, dat was wel heul fijn
. Tegelijkertijd was dat longeren toch wel lastig. We hebben maar 1 bak, en die moeten we delen, dus wel beperkte ruimte dan... Maar hij was braaf en relaxed, dat vond ik belangrijkste. Ook nog galopje gedaan, maar dat doet ie super. Jammer dat die bak zo klein is, want ik zou wel heel graag met hem over het strand rijden en dan een heel stuk lekker in galop doen, hij zit zo lekker
of had ik dat al gezegd
. 
Erg stoere chico dus!!
*
Chico is relaxedddd.
Behalve als het soms heel spannend wordt, dan gaat het staartje omhoog, en slooft ie zich uit, maar verder, is het een coole kikker
. Past wel goed bij me haha.
. Snap je
. Beetje eng. Ik ga denk ik van het weekend maar even ernaast naar het strand. Vorige keer op het strand vond ie het helemaal niet eng, hij ging zelfs meteen door de zee!!
Dus ik denk dat het niet zo heeel lang meer gaat duren, maar wanneer precies, I don't know....
Heerlijk toch, het is ook een vreselijk lekker ding 
gaat het heel erg fijn. Galop pik ik nog niet mee, is ze nog niet sterk en in balans genoeg voor. Maar ze zit dus iig wel al een huis
. Ik zou het ook niet weten...
. Maar als het gebeurd ga ik wel even zorgen dat er foto's gemaakt worden
.
. Wij gaan ergens in juni ook naar de veluwe, met de hele groep van stal. Daar heb ik ook wel zin in! Al zal ik niet veel op een paard zitten maar gezellig meeliften op de kar
. Maar ach dan heb ik weer tijd om leuke foto's te maken
. Tussen de eigenaar en mij gaat het nu wel een stuk beter ja
. We houden het er maar op dat ze last had van de hormonen door de zwangerschap
.
. In stap was ie erg stijf en zakte/struikelde twee keer door zijn voorbenen. Dus maar even lang gestapt en gekeken of het beter werd en dat werd het gelukkig wel. Ook maar een drafje geprobeerd en dat ging ook gewoon goed. Vind het altijd zo lastig met Atlas... Of ie nu echt iets heeft of dat het stijfheid is. Maar door mijn ervaringen uit de lessen heb ik wel gemerkt dat het vaak beter is om toch maar gewoon te rijden en dat ie dan wel beter gaat lopen. Dat was gister gelukkig ook het geval. Vooral na het draven liep ie in stap ook al een stuk beter. Dus op dat punt was ik wel weer tevreden.
. En ik zou idd ook gewoon (rustig aan) doorrijden. Dan maak je hem lekker los. Rust roest zeggen ze he
.
. Ik dacht dat je al een tijd bezig was
. Maar een pauze had wegens aantal dingen van de vorst ect. Maar dan doet ze het super hoor! Braaaaf paard
!
. Wij gaan trouwens 18 tot 22 juni naar de veluwe
.
. Wij zijn daar 22 tm 28 juni
. Heb ook geen idee hoe laat wij de 22ste weg gaan en of we die dag nog een ritje maken... Maar ja de Veluwe is ook best groot, had wel grappig geweest als ik dan net jullie tegenkwam
.
Ik kreeg net een mailtje van Lisa dat er vanochtend in de mest van Igneo heel veel en grote wormen zaten. Brrr, arme jongen! Gisteren heeft Lisa hem zijn wormkuurtje gegeven en heeft ze hem op stal gezet zodat de besmette poep niet in de wei zou komen. Daisy heeft hem gezelschap gehouden. Maar nu er zo veel wormen in de mest waren laat ze hem nog even wat langer binnen staan. Dan is het ook niet zo gek dat hij afviel, al die wormen, bahhh ik vind het echt zo'n super vies idee. Dat hij nu maar snel weer schoon van binnen is en een lekker dikzakje weer kan worden!!!
Iggie... hele dikke knuf
. Hij poept ze nu gelukkig allemaal uit, en zijn jullie er optijd bij. Goed op hem nog even op stal te houden, anders komen ze net zo hard weer terug... Heh bah! Vieze wormen ook...
''gelukkig'' dat ze hem even op stal houd zodat die alles kan uitpoepen
.

Nog maar 1 week en dan kan ik het zelf testen, ik zal trouwens ook even gaan kijken hoe laat ik de trein neem! En ik neem je wel mee met Chico naar het strand
houd ik hem vast aan de longeerlijn en ga jij rijden tot dat je je veilig voelt en dan mag je scheuren

Hopelijk valt het mee!
. Dan kan je alle soorten wormen op sterk water zien, echt sommige zijn groot!! Dan staat er ook bij sommige zo'n verhaaltje waar ze vandaan komen. Er was er eentje uit een mens gekomen en die was echt enorm lang!!
.