Nathaly: Vergat ik helemaal te reageren op je trouwen!
Wat LEUK voor je
. Helemaal happy met je man, en gaan trouwen.. geweldig toch! Ga je die speciale dag nog iets met de paarden doen?
Saida: Ja, een filmpje haha. Moet ik wel iemand hebben die kan filmen. Misschien vanavond wel. Als het goed is ging vriendje mee
. Dus misschien kan ik die de camera wel even in de handen drukken
. Ben ook benieuwd hoe het eruit ziet haha. Helaas kan ik je niet helpen aan rijlaarsjes of kleding, succes!
Suus: Jij bent lekker met vriendje aan het genieten geweest dus
. Nog helemaal in love? 
Denise: Argh, vervelende buurmannen ook met dat klussen
. Jammer dat Heike daar zo op reageerde, dan ben je hem meteen weer 'kwijt'. Nouja, next time better. 
Esther: Leuk voor je zeg! Dat je waars nu ook met At naar buiten mag. Is toch wel schot in de zaak. Gaat het nu beter met de eigenaar en jou?
Jolijn; Sterkte met robijn, komt hopelijk snel weer goed..
Karina: Ook bij jou al een 'vechtpartij'. Paarden toch ook... die kunnen soms ook lelijk doen tegen elkaar.. Maar gelukkig loopt Veludo nog goed rond!
Bianc: Whaa
. Goed zeg!! Echt hele leuke foto's. Vind jullie een leuk stel, yip is lekker barok hoor! Hoe ver ben je nu met rijden? Kan ze alle gangen nu? En rem en stuur?
Mies: Yeaah
. Vol goede moed weer 'aan de slag' dus. Shannong mag er nu zeker ook aan geloven
.
Gister weer lekker op Chico geklommen. Ik wil meneer nu toch zeker zo'n 4 keer per week gaan rijden. Hij zal conditie moeten opbouwen nu, voor straks in de veluwe. Is niet zo leuk als die dan op apengapen ligt
. Maar hij doet het goeehoeed.
Ben echt heel trots op m! Hij pakt alles heel goed op, en is over het algemeen onder de man heel 'cool'. Er was iemand een haflinger aan het longeren die liever lui dan moe is
dus die zat toch soms te knallen met die zweep. Hij reageerde er totaal niet op, dat was wel heul fijn
. Tegelijkertijd was dat longeren toch wel lastig. We hebben maar 1 bak, en die moeten we delen, dus wel beperkte ruimte dan... Maar hij was braaf en relaxed, dat vond ik belangrijkste. Ook nog galopje gedaan, maar dat doet ie super. Jammer dat die bak zo klein is, want ik zou wel heel graag met hem over het strand rijden en dan een heel stuk lekker in galop doen, hij zit zo lekker
of had ik dat al gezegd
.