Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipi schreef:@Lusitana> Vertel eens wat meer.
En foto's natuurlijk
nickyu schreef:niet echt verkoop baar hengst 16 jr melanomen daarbij ziet die er nu niet uit
is bijna alle manen en staart kwijt ivm schuren iets wat die bij mij nooit gedaan heeft en echt paar jaa nodig heeft om weer an te groeien
dus mocht het niet gaan is verkopen eigenlijk geen optie
Picassox schreef:tja gevoelNickyu, succes met het nemen van de beslissing, het zal je wel erg zwaar vallen. Waar gaat je gevoel naar uit?
Prinslover schreef:Lusitana: Ik zou me verhaal nog even afmaken, ik zat toen bij de tandarts en was aan de beurt*Jaja, luxe tandarts, met playstation, tv, 2 pc met internet in de wachtkamer
*
Vind je verhaal zeker wle indrukwekkend!Mijn vorige verzorgpaardje kwam ook ergens uit spanje. Ze zeggen dat hij ook stierenvechten heeft gedaan.. Nu begin ik daar ook aan te twijfelen.. Ook had hij een licht 'misvormd' oog..Daar hadden ze over gezegt dat zn moeder tijdens de geboorte op m was gaan staan.
Je verhaal was zeker wel intressant, ook leuke foto's erbij. Je nieuwe paardje ziet er wel erg lief, en 'cool' uit. Ze mag idd wel wat aankomen, maar zal vast wel goed komen! Vind het leuk om te lezen dat je juist zulke dieren onder je hoeden neemt
Prinslover schreef:Nickyu: Wat lief dat iemand dat heeft aangeboden zeg! Maar met rijden is het wel een probleem. En die bijrijder die m nu rijd, een prof toch? Kan die m niet blijven bijrijder of..?