Geweldig hondjes!! Ooit als ik niet meer hoef te werken neem ik ook weer een hond.
Ja sinds dat ik zwanger ben mag ik er niet meer op van der. Dus ik blijf er gewoon heel braaf naast!!
Nou ze hebben me vooral het advies te geven om eerst veel ijzer te eten. Dus kippenlever, varkenslever, spinazie en al die dingen. Dus dat eerst maar proberen, volgende week weer bloedprikken om alles na te kijken.
Ik heb nu Gravitamon pilletjes, foliumzuur, ijzer & vitamine C. Dus hopen dat dat ook een beetje werkt. Even afwachten, maar moet zeggen ik voel me al wat minder moe dan vorige week en die weer ervoor dus misschien helpen al die vieze dingen eten haha. Suikertest hoef ik niet te doen? Ik moest alleen gewoon bloedprikken op alles?!
O maar dat is wel heel erg lekker dat je er maar zo kort last van heb gehad..
Ook raar dat ze de keus niet aan jullie laten voor het kijken van het geslacht, hier vragen ze of je het wilt weten. Zo niet vertellen ze het niet. Is geheel aan jou wat je zelf kiest. Maar ik ben te nieuwsgierig dus wil het weten haha. zou jij dat kunnen volhouden? Ik wil alles erna kopen enz.
Ja dat lijkt me heel lekker, als ik bevallen ben er gewoon weer op kunnen stappen

Vorige bevalling zat ik na 4 weken weer op een paard, maar dat was me oude merrie. Nouja Maheeba is altijd van me nicht geweest, dus toen wij hoorde dat ze in Duitsland weer te koop stond hebben we geen moment getwijfeld

dus je rijd nu ook niet meer op Flaaf?