Viky houdt ook van eten. En Adana gaat echt los!!!
Ga zo even wat fjord spamman (de mallers wil maar niet haar veulen op de wereld zetten), maar legaal... met barokkie erbij....hij mocht vandaag zomaar aan het meisje komen!!!
Sjolvir
Geplaatst: 30-03-11 19:24
Het piepbeest is mijn nu 343 dagen drachtige merrie en het fluitje op de achtergrond is een lentevogel. Ondertussen is Toobs flink in de rui en ziet eruit alsof ie door de motten is aangevreten, want ik heb hem sinds vorige week niet gepoetst.
Bijzondere vandaag was, dat de koninging haar Knabbie onderdaan dicht bij dulde en dat men zelfs even ging kroelen. Gevolg een muil vol met zwarte haren...
Geweldige foto's weer. Heerlijk veulen die Adana! Mooi ook om de stoere Nathan in het klein te zien. Tobago mocht het zwangere vriendinnetje aanraken Lief
Baby Nathan zo schattig! En groot stoer paard geworden!
Jaboto and friends, dat staartje aan het begin! helemaal rechtop en weer die shet die zich er heerlijk mee bemoeit!
Aliso knap aan het steigeren.
Overigens ik nalv die mooie manen hier gisteren vlechtjes erin, losjes. NOu weet ik weer waarom ik daar de pest aan heb... vandaag -1... snuf, snotter, snuf...
Bullymonster
Geplaatst: 31-03-11 20:04
Aliso in de wei
onley
Geplaatst: 31-03-11 21:40
ooww dat filmpje is leuk met weer die leuke shetter in beeld hahaha
wat een prachtige paarden allemaal
panchosil
Geplaatst: 01-04-11 13:18
Moll schreef:
panchosil dat is nou nog eens de moeite waard om naar te kijken
Kjoetie jij durft! versgewassen op de wei... Ik weet wel wat mijn zwijnstein dan meteen doet...
kjoetie
Geplaatst: 02-04-11 17:12
ja ik ben een lefgozert maar ze is eerst wel opgedroogd op stal hoor, dus de schade na het onvermijdelijke rollen viel mee Er komen wel een paar heel mooie foto's van haar aan, een vriend van mijn vriend had zijn goede camera mee en heeft een paar mooie plaatjes van haar geschoten. Hoefde maar 2 kleine grasplekjes weg te werken
Zitouna
Geplaatst: 02-04-11 17:21
Hoi allemaal! Oeh wat een heerlijke foto's weer zeg
Wij hebben er sinds kort een nieuw paard bij, een bijna 5 jarige berber met een beetje arabisch bloed. Hij is ong 1.58 hoog en nog wat aan de schrale kant, maar wilde hem toch al even showen aangezien ik zelf helemaal verliefd op hem ben