[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:44

Wat jammer, geen puppies |(

Naatjuhxx van wie heb je AR les?

Verder leuke foto's gezien van iedereen, mooie setjes en zo :D

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 17:23

Djemo: Balen zeg dat je hond schijnzwanger is!

Ik gaat me zo maar even omkleden en dan naar Atlas :). Denk dat ik weer even ga rijden, of longeren... Ben dr nog niet helemaal uit :D. Op woensdag zijn er twee die priveles hebben en dan vind ik het altijd vervelend om daarbij te rijden. Dan moet ik wachten tot na hun lessen. En als ik ga longeren ben ik dus eerder klaar :P. Maar ja rijden is wel weer leuk :).

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:01

@ Djemo Ohhh wat jammer! :(:) Pas wel op dat ze niet te zwaar gaat worden, krijgt ze anders last van haar gewrichten...

@ Heikedenise jaaa ik wil graag mijn best doen om te stralen..hahahaha.. (wordt niet zenuwachtig of zo hoor.. :7 )

@ Mies_apollo, Het is ook echt leuk! Je voelt je dan echt een prinsesje op dat moment... Ik kreeg zoveel enthousiaste reakties van vrienden en familie, dat ik em beetje begon te knijpen.. dacht.. straks loop ik in een jurk die ik helemaal niet mooi vind.. dus ik zelf eerst maar heel stoer een afspraak voor mijzelf gemaakt.. Toen eerst mijn moeder meegenomen, en uiteindelijk mijn moeder en schoonmoeder. En dat was zo leuk.. beiden zijn heel erg verschillend, maar beiden vonden mijn jurk schitterend! Hij is echt.. echt... echt.. heel erg mooi! Ik kreeg het gevoel erin dat hij gemaakt was voor mij! Als ik blijf zoals ik nu ben, hoeft er niets aan vermaakt te worden.. zit ie precies goed zoals ie bedoeld is...zwijmel zwijmel..

@Masaro Ohhh jij al over drie weken.. kun je nog wel slapen?? We hebben echt bijna alles al geregeld, trouwlocatie, receptie, feest.. band..vervoer.. eten.. jurk en pak.. ringen.. fotograaf..nu moeten we nog wel kaartjes uitzoeken, en die versturen.. Ik hoop voor jullie dat je dan echt prachtig weer hebt, (lente, ook mooi) en vooral, Geniet van jullie dag!
Bij mij begint het nu af en toe wel te kriebelen hoor..(ben bang dat ik tegen die tijd geen hap meer door mijn keel krijgt en dat ik er niets meer uit kan krijgen qua woorden..oh god help me..en ik ben 'nog maar' 37, dus zo'n broekie ook niet meer.. maar voel me net een bloempje..hahaha)

vandaag kwam de smid, normaal staat Querido op ijzers, maar omdat het zo'n slechte winter was heb ik die eraf laten halen.. Nu zat ik te twijfelen of ik ze erop weer zou zetten, maar ik wacht nog maar even een maandje, de wei ziet er nog niet geweldig uit en het zou goed zijn als ie er nog ff niet met z'n ijzers door heen gaat baggeren..Dus begin april maar gelijk nieuwe afspraak gemaakt. Kan ie mooi twee weken ff wennen aan zijn ijzers voor we naar bunschoten gaan..
Junta moest vandaag ook weer bekapt worden, ze was in het begin lastig en onrustig.. Je zag aan haar koppie dat ze het niet wilde.. Even doordrammen, terwijl ze niet bang was. Integendeel.. dus de smid moest haar naar tig keer tot tien hebben geteld even op der plek zetten. Daarna was er niets meer aan de hand, en ze bleef daarna keurig netjes stilstaan. Gelukkig is mijn smid wel relaxt, maar ze was echt wel even vervelend..(de tut kwam daarna bij mij even 'klagen', haar snoetje telkens naar me duwen..)
Querido is supergemakkelijk bij de smid, hij vind hem wel aardig merk ik aan hem. Er was een vrouwelijke stagiar bij hem, en daardoor duurde het wat langer voor ze klaar waren...en tegen die tijd had ik het wel gehad op stal... Was vanochtend vroeg er naar toe gegaan, uitgemest, paarden om de beurt in de bak los gegooit.. daarna netjes weer op stal gezet..tot de smid belde dat het een uurtje later werd..

Ik moest nog wel lachen om Querido, ik had hem in de bak gedaan, en denk dat ik in alle consternatie de bak niet goed had gesloten..(het waaide hier vreselijk en het zeil wat over mijn stro hing vloog telkens de lucht in.. dus ik was druk bezig om het weer vast te zetten..)
Ik daarna rustig zijn stal uitmesten.. en ineens kwam Querido op zijn dooie gemakkie de stal (looppad) inlopen.. terwijl ik in zijn stal stond.. hahahahaha... dat was even een rare gewaarwording.. Hem snel maar gepakt, en vastgezet, stal uitgemest en toen hem weer op stal gezet..

Pfff al met al een raar dagje, en ik wilde nog wel langeteugelen.. nou ja, morgen weer nieuwe dag...

Fijne avond voor iedereen!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:08

Michelle -> Hihi! Shannon is een behoorlijk hittepetitje dus!
Voel je je al weer iets beter nu?

Hosante -> Als je op de plek een klodder Arniflor gelei doet en het dan zachtjes met je vingers masseert trekt de plek ook sneller weg.

Ilona -> Jij en Chico zijn wel erg goed bezig! Dat vraagt om een filmpje!!!

Nathaly -> Wat leuk dat je naar Bunschoten gaat!
Met Querido? En waar doen jullie dan aan mee?
En een bruiloft over een paar maanden, spannend!

Marielle -> Wat leuk voor Patricia dat ze is gevraagd voor een fotoshoot!

Sanne -> Wel nog even goed in de gaten blijven houden, hoor!
Als hij een flinke besmetting heeft kan het nog wel eens gebeuren dat hij nog een kuurtje moet.

Amanda -> Nino is echt een appje ja! Hihi!

Petra -> Ben zeeeeeeeer benieuwd!

Marielle -> Ah wat jammer nou, schijnzwanger......
Hopen dat de volgende poging wel raak is!

Even een oproepje;
Wie heeft er voor mij rijkleding voor een meisje in maat 128 en rijlaarzen in maat 33 en wil hier vanaf?
Mijn nichtje gaat zo graag met me mee naar stal en voor haar wil ik wat paardenkleding regelen, ik weet zeker dat ze dan zoooooo trots en blij zal zijn!

Vandaag weer lekker op Rints gereden en voor we er erg in hadden waren we al weer ruim een half uur bezig.
Ik had het gevoel nog maar net te zijn begonnen......
Na het rijden zijn we een klein stukje de weg voor het pension op en neer gestapt terwijl ik er nog op zat.
Geen auto tegen gekomen, dus mevrouw was relaxed.
Na het rijden zat ik nog eens kritisch te kijken naar m'n meisje, maar ik vind haar steeds mooier worden!
Ze gaat zo mooi in d'r vel zitten!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 20:34

Aahh jonges, jullie gaan veel te snel.. Heb ff niet bijgelezen, sorry..
Vorige week vriendlief eindelijk weer opgehaald, blij mee :D Zijn we van woensdag tm vrijdag ff paar daagjes weg geweest naar Loenen (GLD). Ff lekker tussenuit.
Nu weer druk naar school, moet nog 8 weken en dan ben ik gelukkig klaar. Dan lekker aant werk

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:59

saida ik zal eens kijken heb waarschijnlijk nog wel een broek van celine die haar te klein is geworden morgen ff de kasten door dan heeft ze al een broek liefs peet

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:59

Nathaly - het komt allemaal wel goed weet zeker dat je een stralende bruid zal zijn.
wel foto's tegen die tijd laten zien hoor :P
fijn dat de paardjes weer naar de smid zijn geweest dan zijn die ''hoefjes'' altijd zo mooi :D

Saida - fijn dat het rijden lekker ging en idd als je lekker aan het rijden bent gaat de tijd in eens heeeel snel ;)
en ook lekker een stukje wezen stappen lekker hoor

suus - eindelijk vriend lief opgehaald en gelijk samen ff genoten van elkaar super hoor
en dat ''lekker'' aan het werk daar kom je denk ik snel van terug want ik moet eerlijk zeggen dat ik soms de schooltijd nog wel eens mis want ik werk nu 40 uur en vindt het soms nog best pittig

net heike weer gereden en de eerste 25 min ging echt super tot dat de buurman begon te zagen en te timmeren toen had ik een gestresd paard dus eer dat ik hem weer ontspannen had zat ik er al 45 min op daarna lekker even wezen grazen met hem
en morgen mag die lekker los met zijn maatje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:00

Even ego berichtje, Robijn is kreupel ;(

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:03

Wat balen jolijn...enig idee waardoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:07

Ja, had haar losgegooid met een ander jong paard van stal...
Nou, dat was dus een slecht plan!

Dat paard veranderde van de 1 op de andere seconde, dreef Robijn in een hoek en begon uit te halen! En HARD!!!

jezus...

Meteen gekoeld, stukje gestapt en maar in de wei gezet zodat het iig niet stijf wordt!

Morgen bij daglicht even kijken hoe het dan is!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:11

Heike, ja, kan me voorstellen hoor. Werkte zomers ook altijd veel, maar het scheelt, ik ga straks in de keuken werken en dat vind ik erg leuk werk om te doen. Meer een hobby dan werk bijna haha. Dus dat scheelt altijd weer, elke keer weer een uitdaging met veel druk/stress te werken dan.
Daarnaast wil ik een deeltijdstudie acupressuur voor paarden gaan doen, ook een hobby dus als het allemaal gaat zoals ik wil zou dat helemaal top zijn ;)
Jolijn, balen zeg! Sterkte ermee!

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:32

Balen Jolijn, hopen dat het meevalt. Had gisteren iets soortgelijks, Veludo werd in elkaar gehoekt door de uberchagerijnige drachtige merrie, Zo hard dat de honden hierbinnen aansloegen! Ze had hem in een schuilstal gedreven en stond hem vol te meppen terwijl hij er dus niet uitkon.... Tja terwijl ze toch altijd bij elkaar staan dag en nacht. Ineens verzint ze dan dat ze dat moet doen, zullen de hormonen wel zijn. Maar straks heeft ze mooi pech en gaat ze maar lekker in een eigen stuk paddock staan. Het lijkt verder mee te vallen, heb vandaag niet gereden want ben niet fit, maar hij loopt op zich patent rond maar heb hem nog niet zien draven.....

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:34

soeske schreef:
Daarnaast wil ik een deeltijdstudie acupressuur voor paarden gaan doen,

Wat leuk, waar ga je dat doen? Kun je er meer over vertellen?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:56

Tuurlijk.
Ik wil het bij http://www.alona.nl volgen, ofwel http://www.acupressuurpaard.nl Dat is in Delfgauw. Je gaat dan 1x in de 3 weken naar school en verder thuis aan de slag. Je hebt op zich niet veel zelfstudie. Ook ga je oefenen op paarden daar. Op de site staat veel informatie over de opleiding.
Ik moet mij nog inschrijven, op de site is het niet echt duidelijk of het nou in september of januari begint. Heb vandaag nog meer info aangevraagd dus nog even afwachten.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:05

Oh leuk, bij Margreet en consorten. Zou ik ook nog wel willen, maar ik wil zoveel 8-)
Echt heel interessant.
Ik dacht dat er in januari net een opleiding begonnen was, dus volgend jaar januari de volgende?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:24

Laatst bijgewerkt door kjoetie op 05-03-09 00:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:27

Zoooo Bianc, jullie gaan goed zeg :oo

Ziet er echt fijn uit!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:32

Karina, ja, denk het ook.
Leuk dat je ze kent! Ach, gewoon doen. Ik zat ook te twijfelen maar dacht: Ben nu nog jong, nu doen anders heb ik er later toch spijt van...

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 02:04

Kijk dat is het, daar heb je het al, ik ben niet jong meer, en heb nu al spijt :D . Maarja, ik ga volgende maand al de instructeurscursus CR bij Alona doen dus, kan helaaaaaaas niet alles doen wat ik wel zou willen 8-)

Kjoetie vooral die foto van de link ziet er supergoed uit! Heel fijn beeld!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 07:44

kjoetie mooie foto`s ziet er netjes uit en goed te zien ondanks het donker

jolijn balen he zo`n kreupelongeluk door een trap |( , zelf ben ik nooit zo voorstander om ze samen te zetten, hou altijd me hart vast
het is wel fijn als het goed gaat en ze gaanspelen maar je weet maar nooit

soeske leuk hoor je cur6, en hoe was je weekend lekker genoten van elkaar

karina soms moet je keuze`s maken he en mss doe je later nog een andere cur6

heikedenise, lekker zo`n buurman maar als die nou gelijk jouw bomen ook meeneemt hoef je die niet zelf te doen dan is het nog ergens goed voor

en marille hoe waren de foto`s van patrice???????? leuk geworden
en echt rot van desnety hoop de volgende keer dat ze het wel oppakt
en mss woon je dan al in de boeredrie zodat je meer ruimte hebt vor al die rennede pups want je krijgt er dan mss wel een stuk of 12
zie je het al voor je al die hondne door je huis rennen en over de bank zo bij seine op schoot haaha de kat er achteraan
dan kan je djemo en winny ook wel binnen doen is het circus compleet

met de baby gaat het heel erg goed ze groeit als kool, al denk ik wel dat het een jongen is moet maar eens kijken hoe ik dat kan uitvinden heb er niet zoveel verstand van
met tsjilly gaat het goed
we wouden zondag nog naar het strand maar de regen liet dit niet toe wou ff uitwaaien en de hofdje leegmaken jammer dit zal ik moeten uitstellen tot er mooi weer op komst is

saida je hebt pb

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 08:46

Petra -> Top! Als je zou willen kijken of je nog wat hebt liggen, graag!
Je hebt pb terug!

Denise -> Fijn zo'n buurman, aan de andere kant is het geen slechte les, daar moet ie ook aan wennen.
Goed dat je bent door gegaan!

Jolijn & Karina -> Ojee, das niet zo leuk voor jullie paardjes!
Hopelijk valt het mee!

Bianca -> Hee wat leuk om Yippes weer eens te zien!
Jullie gaan volgens mij erg lekker!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 09:17

Even snel en kort,

Bianca: Wat een super foto's van jou en Yippie *\o/*

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 09:19

Suus - dan is het idd leuk werken als het een soort ''hobby'' is veel plezier iig

Jolijn - balen zeg hopelijk valt het allemaal mee :(:) veel stappen en koelen hoor

Karina - ik denk dat het idd haar hormonen waren arme Veludo :(:)

Petra - ja zulke buurmannen zijn altijd ''fijn'' jammer genoeg doen ze het heel vaak ook expres dus heb al een paar keer in de clinche gelegen met ze

Bianca - leuke foto's ziet er goed uit

Saida - het is zeker geen slechte les voor hem want ook aan zulke omstandigheden moet die wennen.
alleen het is zo jammer dat ze het ook heel vaak expres doen dan zien ze dat je gaat rijden en dan gaan ze expres voetballen (zijn kinderen dan) op het grint
maar ik ga meestal door tot ik hem er ''lekker'' langs heb lopen en dan stop ik

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 09:20

esther: Leuk dat het nu wel mag, wanneer ga je met hem naar buiten?

marielle: Jammer! Hopelijk volgende keer beter?

nathaly: Kan het me al helemaal voorstellen! Dat is toch wel een van de leukste dingen van het trouwen! *wel foto's laten zien na je trouwen hoor*
Querido kwam je helpen ;) maar goed dat hij gewoon naar binnen kwam lopen!

Saida: Ja ben officieel beter! Shannon is al wel iets rustiger aan het worden, maar met nieuwe dingen of nieuwe mensen op haar rug moet ik altijd nog goed uitkijken!
Weer bijna klaar voor een buitenrit?! Kun je makkelijk het bos in vanaf jullie stal?

denise: Balen dat die vent begon, maar aan de andere kant wel een goede oefening...op wedstrijd kunnen er natuurlijk ook ineens geluiden komen.

karina: Rare merries af en toe! Hopelijk niks ernstigs

Jolijn: Balen, hopelijk gaat het snel beter!

bianca: Leuke foto's! Ze doet het goed!

*\o/* Ik ben beter!!! Alleen ligt mn broer nu plat :P Gaat lekker hier in huis! Vandaag lekker weer naar shannon! En eindelijk morgen mn armband ophalen (als er weer niks tussenkomt)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 09:31

Denise -> Doe je goed zo!

Michelle -> Bos? Welk bos? :P
Er is hier geen bos te bekennen in de buurt.
Het dichtsbijzijnde echte bos is 40 min. rijden, dat is het Dijkgatsbos, of richting Schoorl, dat is krap een uur rijden........
Wel jammer hoor, lijkt me heerlijk om lekker in de bossen te kunnen struinen!