Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en ze is deze zomer een periode helemaal jeukvrij geweest zelfs 

Kan ik haar écht niet aandoen om ze nu buiten te laten 's nachts. Zij vindt nl niks aan het feit 24/7 buiten, want ze staat héél graag op stal 
Eind november is de osteopate/handoplegster nog es geweest en dit had ze te vertellen:
Haar hartchakra is praktisch volledig genezen, wat wil je nog meer? Woot! Woot
Ik ben best trots op haar, hoor, dat mag gezegd

)

Maar liever dat dan hele dagen binnen. Als het kan, zet ik de weides open zoals zo even vandaag 

En minimum 1 x per week krijgt ze een lekker warme slobber (zupa Equifyt) en een paar x per week geweekte bietenpulp met zemelen.
En dan spreek ik niet alleen over het uiterlijke
Mss moet ik daar dit voorjaar toch echt es achterzitten om dat es te doen. Want ja, ik ben benieuwd hoe t daar binnenin eruit ziet. Ik ga es even op zoek gaan naar een DA die foto's kan nemen ter plaatse.
) is al altijd zo geweest, hoor. Het is een héél ietsje verbeterd, maar ik denk niet dat dat véél beter gaat worden eigenlijk. Nuja, dit voorjaar wordt ze hoe dan ook gekraakt door de osteopate, dus wie weet zien we dan beterschap.
Amigo_tje schreef:Vorig jaar is ze nog ontwormd met ... allé, kan nu even niet op de naam komen, die zware ontworming die alles aanpakt. Dju, hoe heet dat nou weer???
Het is Equest Pramox waarmee ze vorig jaar nog is ontwormd en de laatste keer (gisteren even opgezocht) was het met Eraquell. 

*