http://youtu.be/KtdZfpgaQ58 Hopelijk lukt dit zo. Klein filmpje van het rijden

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hannelover schreef:heb echt het perfecte wedstrijddagje gehadpaard dat heen en terug binnen 5 minuten op de trailer gaat, ze was super cool met inrijden en er stonden allerlei prullenbakken met bomen en hindernissen in de bak en we zijn voor het 1st 1ste geworden met 197 en 1x 2e met 191 punten dus hoe trots kan een baasje zijn
![]()
[ [url=m/qrl4F4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TAbZEx.jpg]Afbeelding[/url] ]
ze vond het zelf ook erg leuk![]()
![]()
[ [url=m/4zvmyI.jpg]Afbeelding[/url] ]
chriske schreef:Wat leuk! En heeft ze gelijkenissen? Ben zo jaloers op jou, kan niet wachten een keer met floor naar het strand te gaan
Medame was super druk maar wauw wat liep ze heerlijk ondanks een galopje waar de rem niet te vinden was, achjah na 2 en een halve week niet echt meer gereden te hebben stond ik er ook niet van te kijken haha! Trots op dervriendin heeft hele gave foto's gemaakt zal die later plaatsen! We pakken het weer rustig op, de galop was niet echt gepland haha
[ [url=m/MC3te9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celine_Famke schreef:chriske: Famke en haar (half)zus Lobke hebben wel wat gelijkenissenBeetje hetzelfde koppie en beide vrij slank en moeilijk op gewicht te houden. En een wit hoofdje
![]()
Ben benieuwd naar je foto's! Fijn dat het rijden zo goed ging!
hannelover: Nee, was geen toeval. Famke d'r (half)zus staat in Harlingen, een uur en een kwartier rijden vanaf hier haha. De eigenaar van Lobke en ik hadden al een hele lange tijd contact via Bokt (elkaar ook gevonden via Bokt). We riepen al heel lang dat we eens moesten meeten met onze paarden, maar ja het was niet echt naast de deur haha. Dus het kwam er steeds niet van.
Nu kwamen zij dus deze kant op om een strandrit te gaan maken. En aangezien wij zo het strand op kunnen, hebben we daar afgesproken om te meeten
_Lonneke: Ja echt fijn hoor, het bos, duin en strand zo om de hoekBen ook heel blij met deze locatie! Sorry dat ik je jaloers maak, haha!
Hier wat foto's van Famke en Lobke! Ik ben met Famke in het oranje!
Niet op haar lelijke bruine, langharige en bezweette vacht lettenMoet gauw een zomervachtje op en sokken etc knippen.. Hihi.
[ [url=m/Afgucm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8IMfVg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CoZHs7.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lonneke schreef:Leuke foto's zijn het. Vind vooral de laatste erg leuk!
http://youtu.be/KtdZfpgaQ58 Hopelijk lukt dit zo. Klein filmpje van het rijdenben benieuwd wat jullie er van vinden..
chriske schreef:tada een paar pica's van gisteren
[ [url=m/obBJs8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7h1SFw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7OwoBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I1An4m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s1jgzw.jpg]Afbeelding[/url] ]
het ongeplande galopje, gekke drollie
[ [url=m/cARm6F.jpg]Afbeelding[/url] ]
chriske schreef:tada een paar pica's van gisteren
[ [url=m/obBJs8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7h1SFw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7OwoBK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I1An4m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s1jgzw.jpg]Afbeelding[/url] ]
het ongeplande galopje, gekke drollie
[ [url=m/cARm6F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Steffiee_ schreef:Komende week een weekje longeertraining! Ze deed het vandaag echt Super!
Stap:
[ [url=m/Z6No6X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Draf:
[ [url=m/fTyh8t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Galop:
[ [url=m/skvqAw.png]Afbeelding[/url] ]
Ze mag van mij nog iets meer zakken in draf en galop, en ietsje meer over haar rug gaan lopen, maar ben al best blij met dit beeld!
jUst_eVa schreef:Groetjes van dikbil!
[ [url=m/PSeJPF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Steffiee_ schreef:Komende week een weekje longeertraining! Ze deed het vandaag echt Super!
Stap:
[ [url=m/Z6No6X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Draf:
[ [url=m/fTyh8t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Galop:
[ [url=m/skvqAw.png]Afbeelding[/url] ]
Ze mag van mij nog iets meer zakken in draf en galop, en ietsje meer over haar rug gaan lopen, maar ben al best blij met dit beeld!
jUst_eVa schreef:Groetjes van dikbil!
[ [url=m/PSeJPF.jpg]Afbeelding[/url] ]