Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet vergelijken met trekpaarden, dan is alles klein
Maar Llevado is nu 1.56 en die wordt 7, dus ga maar na...
Sterker nog, Jauke was 1.56m als bijna 3 jarige en is nu 1.60, dus daar is nog 4 cm bij gekomen, best fors

al was 5 cm extra ook van harte welkom geweest
Zolang ze maar groot genoeg waren voor de APTA-keuring (maar dat hadden deze nu wel al beiden). Die zijn 1m53 en 1m54... mooi dubbelspan 

Staat gewoon keurig
Ik heb pas 2 x op Indy gezeten, maar met het terugzien van de foto's vond ik het echt géén gezicht eerlijk gezegd. Gelukkig is rijden bij mij geen prioriteit en ga ik met haar aan de slag aan de hand
Ik kijk over een jaar wel weer hoe alles er voor staat
Zij is pas 11 jaar en ik zou het zonde vinden om haar enkel maar als fokmerrie te gebruiken.
Dus ik droom nu eigenlijk wel al van een lesje met hen en wie weet een wedstrijdje ofzo
Ik heb zo het vermoeden dat ik straks mss liever mijn dames meeneem dan Quiero
Nuja dan moet ik wel nog een plekje vinden voor die veulens, want ik heb maar ene 2-paardstrailer. Op de achterbank misschien
Die is ook nog zo iel, maarja hij is nog maar net 6 geworden. Quiero heeft hier als bijnaam trouwens pluisje: vanwege de grote pluizen die uit zijn oren steken
Alleen is ze misschien net wat stabieler dan een jonkie, ze schrikt niet gauw en is ook niet snel onder de indruk.