Bedankt iedereen me oom is gisteren plotseling overleden aan een waarschijnlijk hartstilstand me tante heeft hem gevonden toen ze thuis kwam van haar werk Ik ben er echt van geschrokken!
Hierbij dan 2 foto's van mijn PRE Linda, wordt in januari 5. Aan de spieren werken we en haar buik werkt ze zelf aan....(als iemand tips heeft?) Foto's zijn van de zomer.
He! Woestijn, die van jou heeft ook highlights gehaald bij de kapper!!!!
Worden ze alleen maar knapper van!
quintusgl
Geplaatst: 11-12-11 20:32
Sjolvir schreef:
He! Woestijn, die van jou heeft ook highlights gehaald bij de kapper!!!!
Worden ze alleen maar knapper van!
Ik dacht het , jij zegt het..... alleen deze kapper had geen tondeuse..... Staat leuk woestijn! PP mooie plaatjes heb jij toch! Talitha: Wat aandoenlijk is dat toch zo'n drinkend veulie! En lekker mee met mams..... Sjeintje: wat een leukert!! ook nog zo lekker donker. En met het buikje ga ik mee met Onley (wb mijn eigen buikje ) Amable: leuke foto's! lekker aan het werk onder het zadel en aan de lange teugel! Annick mooie velcht!
Ik zal er ook even 2 spammen...... Valiente 1 jaar
2 en een half jaar (en ook hier een buikje... )
Sjeintje
Geplaatst: 11-12-11 21:59
Hahaha ik zie hier allemaal mooie paarden voorbij komen en als ik dan kijk naar haar buik lijkt het net of ik te weinig werk met haar. Blij dat er dus meerdere mensen last van hebben
Edit: Valiente heeft veel barok erin? In het begin wilde ik het liefste dat ze zo donker bleef....nu wil ik haar zo snel mogelijk wit, zo moeilijk met kiezen van de kleuren voor tuig!
quintusgl
Geplaatst: 11-12-11 22:22
Heel herkenbaar....valiente is ook nog steeds erg donker. Ben benieuwd hoe snel zij gaat schimmelen.begint net een beetje. Haar moeder is een BWP en haar vader een PRE. Haar moeder vinden veel mensen ook een spaanse om te zien, maar dat is dus niet zo . Ze is best barok wb hals en billen . Zal morgen even 1 plaatsen van gisteren.daar is hals etc duidelijker. Deze onderste foto is vanuit een wat vreemde hoek...