Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilonab schreef:Ik kom even langs om dit topic onder de aandacht te brengen wie weet is er hier een liefhebber die dit geweldige paard een goed tehuis kan bieden.
[EA-CO] PRE ruin schimmel 15jr te koop UnicoXIII x Eros IV

.
.
Bij aileen doet ze het al minder, maar vooral nu ik zwanger ben is het erger geworden bij der. Ze wilt me gewoon niet meer op der rug hebben. En sher heeft erop gereden, deed ze even in protest gaan en daarna was het klaar. Maar nu ik zwanger ben, ben ik bang om eraf te vallen en daar maakt mevrouw misbruik van. Ze keert alles tegen me haha.. Ilonab schreef:Ja het is een flinke vent een heerlijk dier om te rijden goudeerlijk, netjes opgevoed geen Spaanse manier van doen en laten gewoon relaxed, alle knopjes zitten erop. Hij moet weg vanwege tijdgebrek eigenaar en vanwege het feit dat er in Spanje weinig tot geen wedstrijden meer georganiseerd worden en ze het onzettend zonde vind van hem.
Prijs zal zitten rond de €10.000 á €12.000,- incl transport naar NL dus mocht er iemand meer info willen zit op dit moment in Spanje voor 3weken en rij hem en nog een paar andere PRE's wat een cadeautjes zijn dit toch om te mogen rijden.
en thanks, we zijn echt hard bezig geweest het afgelopen jaar, nu is het bij de paarden bijna af, dan nog voor onszelf
de arabier is ook echt een liefie, echt zo'n megaknuffel, zit ook echt geen kwaad in.
ik rijd ook niet meer, ben net een maandje verder dan jij maar voel het al behoorlijk
voor jou is het de tweede he? Verloopt het soepel tot nu toe? Wel enorm balen van Maheeba, het klinkt dan wel als een goede oplossing inderdaad om haar juist nu even voor een heropvoedingscursus te sturen
haha jij kan er voorlopig weer even tegenaan 
loversyl schreef:Ilonab schreef:Ja het is een flinke vent een heerlijk dier om te rijden goudeerlijk, netjes opgevoed geen Spaanse manier van doen en laten gewoon relaxed, alle knopjes zitten erop. Hij moet weg vanwege tijdgebrek eigenaar en vanwege het feit dat er in Spanje weinig tot geen wedstrijden meer georganiseerd worden en ze het onzettend zonde vind van hem.
Prijs zal zitten rond de €10.000 á €12.000,- incl transport naar NL dus mocht er iemand meer info willen zit op dit moment in Spanje voor 3weken en rij hem en nog een paar andere PRE's wat een cadeautjes zijn dit toch om te mogen rijden.
Ow dan zit hij nog niet in een hoge prijsklasse hoorXD
Maar ik vind het opzich niet een hele dure prijs, PRE´s zijn nou eenmaal duurder en een spaanse sowieso

Nouvel schreef:denise gefeliciteerd!
ik probeer jullie bij te houden door elke dag even bij te lezen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om steeds bij te reageren, sorry...

wat goed! Gefeliciteerd! Lekker hoor zulke punten! Houden zo!
zij en haar zusje zijn nu al goed aan de paarden gewend ook, dus ideaal, ze vinden het geweldig om in het hooi en stro te spelen
in NL hoeft dat toch meestal niet? Wel gelukkig dat je niet misselijk meer bent! Bij mij viel dat ook erg mee, gedurende anderhalve maand een beetje last van gehad maar nog niet eens echt met overgeven enzo. Oh en hier zeggen ze het altijd wat het wordt, pfff zelfs als ik het niet had willen weten hadden ze het me toch wel aangesmeerd
best vreemd, hier wil iedereen het altijd weten blijkbaar. Ach ik vond het wel best ook
in NL wordt dat veel minder gevraagd/gezegd toch?
hoe snel ben jij na je eerste kindje er weer op gesprongen? 
ja die arabier is het paard van m'n man, hij wilde per se in ieder geval 1 arabier tussen al die berbers en mengsels
in totaal zijn het er nu 6
maar dus enkel Flavio en de arabier (Zarrouk) zijn ohz, Kalife is wel oud genoeg maar mag eerst even helemaal opknappen, de kleintjes doen we het nog ff rustig aan mee. Whaha wil er ook wel een zwembad bij, maar bij de paarden is niet zo praktisch, al dat zand wat in het rond stuift steeds
Hoe gaat ie met jou?

Mouza is trouwens ook flink gegroeid, heb het niet echt zien gebeuren want hij is nooit echt overbouwd geweest maar sinds hij bij ons staat is er zeker 7 cm bijgekomen! Gelukkig maar
want het was wel echt een ukkepukkie.