Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilonab schreef:Ik kom even langs om dit topic onder de aandacht te brengen wie weet is er hier een liefhebber die dit geweldige paard een goed tehuis kan bieden.
[EA-CO] PRE ruin schimmel 15jr te koop UnicoXIII x Eros IV
Ilonab schreef:Ja het is een flinke vent een heerlijk dier om te rijden goudeerlijk, netjes opgevoed geen Spaanse manier van doen en laten gewoon relaxed, alle knopjes zitten erop. Hij moet weg vanwege tijdgebrek eigenaar en vanwege het feit dat er in Spanje weinig tot geen wedstrijden meer georganiseerd worden en ze het onzettend zonde vind van hem.
Prijs zal zitten rond de €10.000 á €12.000,- incl transport naar NL dus mocht er iemand meer info willen zit op dit moment in Spanje voor 3weken en rij hem en nog een paar andere PRE's wat een cadeautjes zijn dit toch om te mogen rijden.
loversyl schreef:Ilonab schreef:Ja het is een flinke vent een heerlijk dier om te rijden goudeerlijk, netjes opgevoed geen Spaanse manier van doen en laten gewoon relaxed, alle knopjes zitten erop. Hij moet weg vanwege tijdgebrek eigenaar en vanwege het feit dat er in Spanje weinig tot geen wedstrijden meer georganiseerd worden en ze het onzettend zonde vind van hem.
Prijs zal zitten rond de €10.000 á €12.000,- incl transport naar NL dus mocht er iemand meer info willen zit op dit moment in Spanje voor 3weken en rij hem en nog een paar andere PRE's wat een cadeautjes zijn dit toch om te mogen rijden.
Ow dan zit hij nog niet in een hoge prijsklasse hoorXD
Maar ik vind het opzich niet een hele dure prijs, PRE´s zijn nou eenmaal duurder en een spaanse sowieso
Nouvel schreef:denise gefeliciteerd!
ik probeer jullie bij te houden door elke dag even bij te lezen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om steeds bij te reageren, sorry...