[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:49

Penny, ai :') Niet goed geleerd?

Benthe: Van mij mag je gezellig mee hoor! Ging jij niet rijden btw? Ik ga meteen uit mn werk de paarden doen, moet je matz zo nog rijden?

Denise: Ja, dat geld is toch wel een belangrijke factor haha ;) . Bovendien zijn hier gelukkig wel een hoop manege's in de buurt, maar toch ook wel best een stukje te paard hoor.. Dan moet je weer vervoer hebben ect. Zo'n gedoe. Áls ik eraan begin zal het vast nog min. een jaartje duren denk ik!

Marielle: Jeetje, wat kijkt je vent saggo :+ . En leuk van je dochter als model! Pas wel op hoor, hoe kom je aan die fotograaf? Laat haar niet in haar 1tje gaan hoor.. Je hebt een hoop gekke mensen rondlopen :=

Picassox

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 16:55

Niet goed, wel geleerd. :')

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:03

Hehe, ik heb eindelijk weer even tijd om lekker te bokken :P Heb het echt super druk op school en ben al weer de hele ochtend bezig geweest, ik moet straks weer aan de slag, maar geef mezelf even een pauze :P

Karina: Ja, Bonita is een stoere merrie 8-)

Michelle: Johan maakt mijn websites ;) Dat kan ik echt niet zelf!!!
Fijn dat je de crematie 'goed' ervaren hebt. Ook heel fijn dat je oma haar wensen op papier heeft gezet, dat maakt het toch altijd wat makkelijker voor de familie!
Wat zien Shannon en Encanto er weer uit om op te vreten! Mooie plaatjes :j (maar nog niet zo mooi als de foto's die ik ga maken als ik bij je ben ;) ) Ik moet trouwens op maandag wel eerder weg, ik moet namelijk om 16.00 in Winschoten zijn, dan heb ik autorijles.
Balen dat je ziek bent! sterkte en beterschap :(:)

Saida: Jups, Bonita ga ik ook rijden, ik moet nog even kijken hoe ik het ga verdelen tussen de twee dames.

Malin: Fijn dat je een trailer hebt gevonden :j

Denise: Ik ga Bonita met hulp van de eigenaresse inrijden. Dat heb ik ook met Vaidosa gedaan. De eigenaresse heeft heel veel ervaring met het inrijden van paarden, dus dat komt mooi uit!
Ik ben jaloers hoor! Zo lekker rijden in het bos! Wel balen dat je nu last heb van je rug :(:)

Penny: Balen dat je nog steeds ziek bent :(:) Beterschap!
Succes, edit: lees nu dat het toch niet zo lekker ging... balen!
Leuk profiel, maar ik vind het altijd leuk als er veeeel foto's in staan! Dus heb je er nog een aantal van Picasso ;)

Jolijn
: Balen van je stage :(:)

Jesser: mooie foto's van Querido, tis een leuk beestje! En lange teugelen is heel leuk :D

Marielle: Aan de foto te zien vind je man Djemo maar saai :P
Leuk dat je dochter is gevraagd voor een fotoreportage!

Benthe: Als ik jou was, was ik allang gekapt met die Minka!

Iloon: Jeetje he! Jij en Chico gaan echt goed, over een jaar kan je Z starten :p haha!

Gisteren heb ik echt zalig op Vaidosa gereden :D Was echt helemaal blij! En daarnaast heb ik op Bonita gedraafd *\o/* Het is zo'n heerlijk rustig paard!

Mijn arme lieve Igneo heeft waarschijnlijk spoelworm :(:) Hij was wat afgevallen de laatste week en Aline mailde mij dat de veulens bij haar na het ontwormen, spoelwormen uit poepte, dus de link was voor mij snel gelegd. Igneo wordt vandaag ontwormt door Lisa en dan heeft hij er hopelijk geen last meer van!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:11

Sanne: Haha, niet te hard van stapel lopen he :D . Maar ik mag zéker niet klagen hoe die het oppakt. Hij vind het ook echt leuk. Ik wil hem nu ook een beetje op conditie brengen voor straks, dus ook zo'n 4 x per week gaan rijden! Had ik trouwens al gereageerd op jou Bonita actie?! Echt zoooo GAAF. Wat is bonita een lieverd ook dat ze het zo goed oppakt! :+: En nog gedraafd ook, super de duper!! *Oja, misschien nog een handig tipje, een beugelriem om dr hals. Mocht ze een keer een gekke bui krijgen, dan kan je daar aan vast houden, en niet de teugels als houvast te gebruiken. Heb ik wel gedaan bij Chick*
Ach Iggie :(:) . Nouja, gelukkig doet een wormenspuit wonderen, maar hou hem in de gaten!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:31

Ik blijf zeker goed op Igneo letten! Ik maak me nu echt zo druk sinds hij bij Lisa komt, ineens ben ik volledig verantwoordelijk en ik maak me om elk wissewasje zorgen!
Ja Bonita is echt zo super lief onder het zadel! Ze doet net alsof ze nooit anders gedaan heeft!
Misschien idd wel een idee om een halstertouw o.i.d. om haar nek te doen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:51

Sanne - fijn dat je zo lekker gereden hebt en dat bonita het zo goed oppakt super hoor.
arme igneo :(:) hopelijk doet de wormenkuur wonderen hou hem idd maar goed in de gaten
en over een paar jaar rij jij me igneo ook in bos ;)

Iloon - daarom ga ik ook maar 2x in de maand anders is het gewoon niet te doen het kost al genoeg
en je hebt nog alle tijd dus als je volgend jaar start is het vroeg zat

Penney - jammer dat je tentamen niet zo goed ging volgende keer beter

Marielle - jee wat kijk je vent lekker zeg haha hij had geen zin in een foto :P

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:04

Mies: klopt ik sta op het RSC ja, maar te paard naar het bos valt neit mee hoor hahaha
normaal gesproken gaat iedereen ook met de trailer, want het is echt neit om de hoek :(

Jesser: leuke foto's :D ga dat in mijn volgende les ook doen had ik vanmiddag afgesproken, lijkt me heel leuk :D

Melis: grappig zo een foto met pa op je hengst hahaha, leuk hoor :D

Djemo: ja is inderdaad lang lopen, maarja maakt niet uit, dat Betunero verkeersmak was wist ik wel, maar bne wel trots op hem dat hij z'n eigen
zo netjes gedroeg, Betunero is een paard ;) 1.68m is een behoorlijke PRE maar valt toch onder paard hahaha ;) :P

Banditto: we hebben zelf een 2 paard trailer, maar om hem nou op te laden en in het bos er weer uit, dat gaat niet echt een succes worden
denk dat hij dan over enthousiast gaat zijn en moi er dan redelijk snel naast ligt hahahaha :P

Penny: leuk hoor je nieuwe profiel, had zelf een tijdje terug ook een beetje gepimpt maar vind em nog steeds niks aan :P

Ilona: ooh heerlijk als je van je paardje afstapt en je helemaal trots om hem bent omdat hij het zo goed heeft gedaan :D en knap hoor
dat je hem al zijn hals in gallop kan laten strekken, ik heb nog steeds moeite in de draf. jullie zijn ookal zon top stel :D

had vandaag weer les en ging echt super, vooral dus veel met hals strekken en zijn hals verlengen gewerkt, hij was een beetje in de war in het begin
(hij is altijd gewent geweest heel diep te lopen) maar hij dee het heel knap, de eerste paar pogingen wou hij steeds sneller, maar uiteindelijk
snapte hij precies wat ik bedoelde. ook met helemaal lange teugels schouder binnenwaarts en travers, pakte hij heel goed op :D ben zo trots
op mijn ventje ! :+:

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:11

Eindelijk even tijd om even wat te plaatsen. Rijden gaat steeds beter. Moet hem wel
in de gaten houden, want het blijft een aapje. Vandaag gereden en foto's gemaakt. In
zijn nieuwe setje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Aap :+
Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:40

Zit ik vrolijk bij te reageren gaat ie ineens weer naar het gewone scherm en weg tekst... Nu dan nog maar even in het kort :P.

Sanne: Arme Iggie! Hopelijk knapt ie weer snel op! Je weet in iedergeval wat het is.
Ilona: Wat fijn dat het zo lekker gaat met jou en Chico!
Djemo: Leuke foto's!
Jesser: Ook leuke foto's :D. Lijkt me ook wel leuk dat lange teugel werk.
Amanda: Ook leuke rijfoto's. Mooi setje ook!

Met Atlas gaat alles goed op het moment! Er staan alweer leuke dingen in de planning! Binnekort gaan we proberen hem in tweespan te zetten met Igram. Dan kan ik weer gezellig mee met de kar :D. En verder komt de eerste buitenrit ook in het zicht :D. De eigenaar heeft een hele planning opgezet om mij uiteindelijk zelfstandig met At naar buiten te kunnen laten gaan! Heb er nu al zin in! Is toch wel even wat anders als alleen maar in de bak :P.

Had trouwens ook nog een leuke foto van de fotocursus. We hebben de 'padding'-techniek geoefend. Als ik het goed heb :P.
Afbeelding

Zo en nu ga ik lekker zonnebanken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:14

Wat een mooie foto's allemaal weer zeg :D

Nou, stage ging vandaag al beter!
Tussen de middag nog even een lichtelijke aanvaring gehad, en normaal doen we dus op dinsdagmiddag samenwerken, maar nu lekker mijn eigen gang gegaan!

Ging goed zeg, heb lekker door kunnen werken!
Heerlijk!

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:19

Heb er maar even een ITP van gemaakt. [ITP] Narinjero [PRE]

evdpanne: Fijn dat je met hem naar buiten mag gaan. Is erg lekker voor de afwisseling.
Nathalie: Super dat je les zo goed ging!
Sanne: Hopelijk heeft Igneo er geen last van :(:) .
Ilona: Chico ook al zo braaf! :+:

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 20:47

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:30

Naatjuh :Haha neejj hij is van mijn pa,. ik train hem en mijn papa rijd wedstrjden met um :D ik mag namenlijk nog niet op een hengst xD

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:47

Robijntjah fjn voor je dat het beter gaat *D
evdpanne leuke foto maar hoe heb je dat gedaan ? van foto grafie wil ik graag alles weten :j
amanda89 wat een lief koppie *D en leuke foto`s hoor.
xxxNaatjuhxx het hals strekken is voor djemo ook niet zo makkelijk ,ben ik druk mee aan het trainen met hem *D en fijn he!! als je trots op hem kan zijn :j
heikedenise hij heeft en noorse uitstraling :j hij kan wel lachen hoor maar ik was ff aan het proberen met mij foto toestel en ja dan krijg je niet altijdt super foto`s *D
zasread nee hij is wel gek met djemo hoor :j overwachte foto he !! *D
sterke met Igneo en gelukkg maar dat er wormen spuiten bestaan . :j
[Prinslover/b] hij is niet saggie hoor , javvertel mij wat ik had ook gelijk zo van wie is hij waar woont hij enz enz ,morgen krijg ze een foto sessie dus , :j maar mams gaat wel mee hoor :j ik laat haar echt niet gaan .hij heeft ook foto`s gemaakt van de vriendin van jan smit en jan smit zijn zusje, ben heel benieuwd hoe het gaat hoor morgen *D
[b]Jesser
ik vindt als je met dubbelen lijnen werkt vindt ik dat je echt samen bezig bent ik vindt het super . en fijn dat het vrij goed gaat . *D
Prinslover fijn gevoel is dat he !! als je verbetring merk geweldig .en als ze dan lekker ontspannen zijn *D
sorry als ik er wat vergeten bent :o
morgen kan ik al echo maken met de hond van plaats vrijdag wou dat het morgen half 2 was dan heb ik voor 100% zeker heid of er wel wat in zit of niet hoop het zo dat er wel wat in zit maar ik denk het niet ;(
morgen horen jullie het wel .
doeidoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 08:55

Petra -> Zeg wil jij je er niet mee bemoeien?
Misschien was ik wel aan het scouten voor jou! :P

hahahhaha hoeft niet hoor heb ik niet nodig zal je het nog wel vertellen hihihi ;)
[

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:09

@ Ilona, ik verheug me er ook al op! Enne, je bent een lievie! Ik heb in het verleden ook best wel wat paarden ingereden, en zo'n beugelriem was altijd fijn om op terug te vallen als ze even wat gekker deden.

@ Heikedenise De slof wil ik in plaats van het normaal vastgezet gaat worden aan het bit bevestigen, en dan heb je een hele lang teugel. Ben al wel aan het rondkijken voor een nieuwere singel, want die van mij is echt HEUL oud.. denk wel zo'n 12 jaar..hahaha..die heeft zijn beste tijd gehad.

@Djemo, mooie kat, zie alleen de man niet! Wees lekker trots op je meis, maar let er op dat ze haar niet voor 'andere' dingen willen gebruiken! goed dat je zelf ook meegaat.

@ Zasread, dank je wel, die arme iggie, hij zal vast snel opknappen na zo'n wormenkuur! Toen Querido en Muffin in het begin bij me kwamen, had ik dat ook hoor! Ik zat me om alles druk te maken, hield scherp in de gaten als er maar iets gebeurd, zat mezelf constant af te vragen of ze wel genoeg op gewicht bleven, enz.enz..nu na bijna twee jaar is dat onzekere wel weg. Je gaat steeds meer de handigheid erin krijgen. En je ziet aan je paardje of hij zich goed/lekker voelt en of hij op gewicht blijf. Vergeet niet te genieten van je mooie veulen he.. :(:)

@Naatjuh, tis echt leuk, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Straks ga ik weer verder, gisteren een rust dagje voor mijzelf en Querido ingezet..

@Amanda89 Leuke foto's. Die deken..hahahahaha..

@Evdpanne Dank je wel.

@Robijntjah, gelukkig maar dat het gisteren wel goed ging, daarvoor ging het niet zo lekker met je stage..

Ik hoop niet dat ik iemand overgeslagen heb!

Nou, gisteren een rustig dagje genomen, ik heb mezelf verplicht op rust gezet, ik voel me zo lekker door het pijnblok dat ik geen pijn meer heb, maar ik mag niet vergeten dat die hernia er nog zit! Dus rustig aan doen, en even wat dingetjes regelen voor onze bruilof in juli! Jajaja.. we trouwen op drie juli dit jaar! Met alle toeters en bellen die erbij horen..Heb al een jurk, en veel dingen zijn al geregeld.. Afgelopen weekend onze trouwringen uitgezocht en precies volgende week woensdag gaan we in ondertrouw...whaaaaahhhh spannend!

Hele fijne dag voor iedereen!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:35

Naat - fijn dat je les lekker ging gewoon lekker zo doorgaan hoor
heb je verder nog doelen met hem (bv: shows of wedstrijden ofso) ?

Amanda - leuke foto's van nino ziet er goed uit hoor en dat setje op hem :9
die van mij moet ik ook in de gaten houden want als je even niet oplet dan probeer die wat haha

Sanne - topic ziet er goed uit hoor vooral in deze lijn door blijven trainen hoor +:)+
ben benieuwd over een paar maanden hoe het er dan uit ziet

Esther - fijn dat je dalijk zelfstandig naar buiten kan met at heb je weer iets nieuws om naar uit te kijken
aparte foto is dat zeg die je gemaakt heb

Jolijn - mooi zo dat je stage vandaag beter ging kan je teminste weer lekker werken

Marielle - je kan niet altijd foto's hebben waar iemand op lach :P maar gelukkig kan die wel lachen haha ;)

Jesser - op die manier nu snap ik het, ben benieuwd naar nog meer foto's als je de slof hebt
en je moet jezelf idd af en toe rust gunnen is heel belangrijk nu ook zeker met je rug.
en als je dadelijk gaat trouwen moet je zeker niet met pijn in je rug lopen he dan moet je stralen hoor ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:08

Hosante: Inmiddels mag ik wel iets meer en in het bos mag ik meer op dr bewegen dan in de bak...maar ik hoef niet mn jas ofzo uit te trekken (nog niet geprobeerd maar slim lijkt me anders)

Ilona: het heerst inderdaad...mn opa en nichtje hebben er ook last van..en ik ben elk jaar rond carnaval ziek..heb nog geen jaar overgeslagen ;) Al is het het ene jaar erger dan het andere..vorig jaar was ik 1 avond wat misselijk...dit wordt mn 2e thuis dag...hopelijk ben ik morgen wel weer beter!
Alle reden om trots te zijn! Chico doet het super zo te horen!!!

sanne: Kijk maar welke trein je moet hebben en ik zet je wel af op het station! Moet zelf ook om 4 uur weer op stal zijn want heb s middags nog les met shannon... owww als we zondag door het bos komen naar en van de clinic kunnen we mooie foto's maken!!!
Arme iggie, hopelijk heeft hij er weinig last van!
En hoe komt het dat je zo lekker gereden hebt :P Je gaat goed met de lusitano dames!

nathalia: Dan ben ik in de war met een andere manege! Jammer dat je niet zo naar het bos kan!
Leuk dat je les zo goed ging!

amanda: Setje staat goed!

Esther: Mocht of kon je voorheen niet alleen met atlas naar buiten? Zo wel leuk zijn als je dat straks kan doen! gave foto!

marielle: Spannend zo'n shoot! Maar ben wel voorzichtig!

jesser: Gefeliciteerd! Lijkt me zoo leuk om een jurk uit te mogen zoeken, ringen natuurlijk ook wel, maar vooral die jurk!

Ik voel me al beter dan gister, maar blijf nog maar een dagje thuis! Ik haat ziek zijn...ik kan niks doen en zelfs even staan kost al veel energie! Hopelijk is het morgen helemaal over!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 11:44

Eerst maar even de techniek van de foto uitleggen :P. Het is iets dat je veel moet oefenen ;). Je moet namelijk proberen je fotocamera evensnel met je onderwerp mee te bewegen. En dat is nog best wel lastig :). In deze foto zit ook nog beweging in het onderwerp, maar doordat hij niet zo groot is weergegeven valt het best mee. Maar het is wel grappig om mee te oefenen, het geeft een leuk effect :). Gewoon aan de slag gaan met sluitertijden (niet lager dan 1/60 van een seconde, want dan is het lastig uit de hand foto's nemen).

Dan nog even over Atlas :P. Ik mocht niet naar buiten met Atlas van de eigenaar omdat hij buiten nogal schrikkerig was. Op het moment doet ie het heel erg goed buiten en denkt de eigenaar dat ik het ook wel kan. Dus we zullen zien :P. Ik heb wel al twee keer buiten met m uitgestapt en toen was ie gewoon rustig. Ook een keer buiten gewandelt en toen wassie ook rustig (toen wist ik nog niet dat dat niet mocht :P).

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:27

heike: ik rij academishe rijkunst daar heb je geen wedstrijden in ;) maar zou wel graag ooit een show willen doen met Betunero, maar dan praat ik wel over, over 6 jaar ofzo hahaha, duurt allemaal wel even

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 12:48

jesser : leuk he dingen regelen voor je bruiloft en al een beetje zenuwachtig??? (trouw zelf over 3 weken) hopelijk heb je mooi weer veel plezier met alles uitzoeken en regelen.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:47

;( ;( ;( MIJN HOND IS ECHT SCHIJN ZWANGER ;( ;( ;(
EN ZE GROEIT WEL ALS KOOL(DOOR DE HORMONEN) ZE WAS 28,50 EN NU 34 KILO

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:50

naat - ik wist niet dat je daar geen wedstrijden in had maar nu dus wel :o dus misschien zien we over een paar jaar jou wel in een show haha ;)

Marielle - jammer dat ze schijnzwanger is wil je der wel opnieuw laten dekken ?

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 14:54

JA DAT WIL IK WEL

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 15:10

Balen marielle ;( krijgt ze nu medicatie tegen het schijn zwangeren?