[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

peetisgreat

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:50

Afbeelding
zo mss lukt het zo ja was een stukje vergeten

zo meiden ben ik ook weer druk geweest met lessen en heen en weer taxi èn naar john zijn werk en ff zijn rijbewijs ophalen in groningen pffffffff ook lekker naast de deur
maar goed hij heeft hem al weer trg Haha! ben wel blij
was ook net ff naar amsterdam gereden mijn neefje is drie geworden
was ook maar ff twee uur heen en twee uur trg dus ebn nu wel weer gaar van het auto rijden
las dat yenneke altijd goed kan omgaan met agentjes Duivel hoop voortaan dat john een vrouw treft mss heeft die dan meer geluk Boos!

saida wat erg van cipke komt het wel weer goed???????????

hoop op zondag mooi weer we gaan naar de lemelenberg met ze vieren om daar de ruiterpaden onveilig te maken hihihi dus duim maar voor ons

he marielle wat heb je leuke foto`s neer gezet van je kanjer en de honden heel gaaf nu alleen nog macho en jj he ????????waar blijven die kan er nog wel bij hoor

nou meiden de groetjes en tot laterrrrrrrrr

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:22

djemo, veel leuke foto's voorbij zien komen! Knipoog
bedankt ook!
en wat een mooie honden trouwens!
hebben wel een klein beetje iets weg van onze tervurense herder...

idra, dank je!

saida, wat een toestand met Cipke allemaal zeg...
en naar van de boer ook nog eens zeg...
sterkte ermee...
gave foto's trouwens van zondag!

karina, ook bedankt! Knipoog

pipi, gaaf dat je bent wezen kijken!
jammer van de film zeg...

mies, he vervelend zeg dat er paardjes verkocht gaat worden...
sterkte ermee...

zasread, ik heb 's middags inderdaad met een paard aan de hand gelopen in de raspresentatie...
Hele mooie foto's trouwens ook zeg!

es, fijn dat het wat beter gaat met Fuego!

marit, leuk dat je weer aan het lessen bent!
leuke foto's ook!
Rijd dat prettiger met een kaptoom erbij ipv alleen een bit?
Bedankt ook! Knipoog

Madelief, ja dat is altijd lastig he, met vervoer...
Wij hebben nu zelf al een poosje een trailer.
Fifi gaat er na wat oefenen goed in, met Tulp moeten we nog gaan oefenen, maar de veewagen van de eigenaar loopt ze zo in!
Dus ideaal als hij mee wil! Knipoog
Prachtig trouwens, die ene foto!

missmuts, hij kan lekker sjouwen zeg! Pling

ellis (naamgenoot Cool ), ik ga straks nog even in je topic kijken! Knipoog

peet, drukdrukdruk dus?! Haha!

ik heb er net nog wat foto's van mijn proeven op gezet voor degene die dat leuk vinden om even te kijken... Cool
[HAW] Aanwezige Lusitano-merrie in Bunschoten (dressuurwedstrijd)!

en dan ga ik zo richting bedje, morgen weer vroeg dag! Dromen

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:30

ja erg druk
maar beter dan niks doen he Haha! mooie foto`s heb ik ook langs zien komen van je

en natuurlijk van de spaanse paarden wat een schoonheden zeg jammie erg hoog kwijl gehalte Vingers aflikken Vingers aflikken Tong uitsteken

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 23:06

Dank je wel, Nouvel Lachen

Mies-apollo: je kent de achtergrond van het opbinden van de staart? Ik zelf vind het bij sommige paarden wel mooi (die van mij toont dan bijvoorbeeld veel voller, hij is vrij groot en iel van zichzelf), maar bij anderen kan ik het ook niet zo waarderen.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 08:34

Djemo -> Wat staat dat lichtblauwe toch mooi bij Djemo!
Ik vind zijn zweetdeken qua lengte aan de grote kant, maar qua hals had ie ruimer mogen zijn.
Maar de kleur staat 'm geweldig!
Wat een mooie herders heb je en zo te lezen zit je ook met hun niet stil! Knipoog
Alvast veel succes aankomende zondag met jullie examen!
Pony Winnie lijkt wel een paard zo groot!

Madelief -> Supermooie foto van jou en Fuur!

Jasmijn -> Wat een leuke reportage weer van Dizo!
Heerlijk enthousiast is ie!

Michelle -> Klinkt als een heerlijk dagje paard voor jou gisteren! Clown

Petra -> Gelukkig dat je man zijn rijbewijs weer terug heeft, dat is ook snel!
Maar aan de andere kant; zo heeft het rijbewijs invorderen wegens te snel rijden ook niet veel zin in mijn ogen........
Als Cipke zijn halswervels echt aan gruzelementen liggen dan komt het nooit meer goed, dat is niet te herstellen...... Huilen
De enige manier om dat vast te stellen is door een röntgenfoto te maken, maar hier moet de boer eerst toestemming voor geven en die ligt weer in het ziekenhuis.....
Schiet niet echt op dus.

Ellis -> Ja idd, wat een toestand met de boer.
Het is nu de 3e of 4e keer dat hij in het ziekenhuis ligt, maar als ik het goed heb begrepen dan wil zijn vrouw dat ze hem daar houden tot ze nu echt hebben gevonden wat hem mankeert en hij weer goed genoeg is om thuis te komen.
Dit schiet natuurlijk ook niet veel op en het vergt erg veel energie van haar.
Normaal slaapt ze als een blok, maar ze wordt nu van alles wakker vertelde ze.
Gelukkig slapen hun jongste zoon met zijn vriendin thuis, dat geeft toch wat rust.
De prijsuitreiking van zondag heb ik niet gezien, dus ik wist niet dat je 2x eerste bent geworden, maar alsnog Gefeliciteerd!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 08:58

saida... bedankt hoop wel dat ik slaag. Pling als ik de zweet deken kleiner had gedaan dan heeft hij hem niet over zijn kont hangen , en als er een zadel op licht wordt het helemaal teklein en nu kan het allemaal.en ja ik vindt de deken ook super Ja mooi staan en blauw staat hem ook erg goedvindt ik OK dan! . Ja winnie is ook groot ze is 156 cm lijkt ook een paardt maar doet er ook niet zo veel voor onder. Doei!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 09:36

Hallo,ik meld me hier ook maar eens even, heb net nogal wat pagina's doorgeworsteld en supermooie paarden gezien!! Ben eigenaresse van momenteel 11 friezen en 1 onbekend oud paard van 32...Plaats dan ook gelijk maar even 2 foto's....

Afbeelding
Afbeelding

Chawwa ken ik overigens ook persoonlijk: een supermeid die geweldig omgaat met haar paarden. En Quilo, daar hebben wij onze oldenburger merrie van laten dekken...

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 09:37

saida ... de deken zit om zijn hals goed is echt niet testrak daar heb ik gelijk naar gekeeken omdat hij zo dikke nek heeft Vingers aflikken

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 09:40

frisiangirl Doei! he!!!!! leuk weer een friese gek er bij en 11 friezen dat zijn er nog al wat maar wel super gaaf zo veel friezen lijk me erg leuk wel veel werk natuurlijk maarja je moet er wat voor over hebben Pling

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 09:44

Saida: Telefoonnummers uitwisselen is inderdaad wel een goed idee.
Of een t-shirt waar op staat barokke paarden bokker Tong uitsteken
Ik heb de show niet gezien, daar waren we te laat voor, maar ik heb ze nog wel gezien toen ze allemaal nog weer even terug kwamen in de bak.

Michelle: Ik vind het inderdaad ook niet mooi, maar ze doen het met een reden Knipoog Anders zou de hoorn van de stier in de staart verstrikt kunnen raken.

Madelief: Volgende keer moeten we voor de meeting toch maar even wat meer mensen om ons heen verzamelen Knipoog

Jasmijn: Dizo is zo gaaf!!! Cool Vingers aflikken

Frisiangirl: Jeetje, dat is een hele berg friezen! Welkom Tong uitsteken

Gisteren heb ik wat grondwerk met Fifty gedaan en hij vond het weer leuk om aan de slag te gaan. Daarna nog even met hem gespeeld, hij kan heel goed voetballen Cool
Ook heb ik maar weer eens foto's gemaakt van de knuppeltjes. Dat mocht ook wel weer eens tijd worden, helaas was mijn batterij vrijwel direct leeg (niet opgeladen na zondag)

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 09:49

Dat zijn er eigenlijk teveel....ben momenteel bezig met ze te beleren onder zadel en voor de kar, dan gaan er toch echt een aantal weg!!

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 09:58

Zo, heb even alle profielen doorgespit... OK dan! Mooie paarden ben ik tegengekomen!!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 10:34

Frisian Girl Welkom!

Marit yaaaaay je bent er weer Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Super mooie foto's van jou en Sam, jij rijdt echt precies hetzelfde met je hand als ik. Echt heel erg leuk om te zien. Sam ziet er ook goed uit zeg, lekker rond aan het worden.

Verder heb ik nog veel meer leuke fotos voorbij zien komen!

Saida wat erg van Cipke, die kleine man toch Ach gut Het zit hem ook niet mee. En wat erg van de boer, jeetje hopelijk is het niets ernstigs, hij is natuurlijk al een tijdje met zn gevondheid aan het kwakkelen.

Petra gelukkig voor jou heeft hij hem weer terug, maar hopen dat hij nu niet meer zo hard rijdt of iig onder de gevaarlijke 50 km te hard blijft Duivel

Madelief echt zo'n mooie foto van jou en Fuur! Dat lijkt wel een poster joh!!

Jasmijn ik ga zo ff in je topic kijken.

Steffi komt waarschijnlijk rond 16:00 dus dan allemaal duimen voor mij Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 10:45

Wat word er weer gezellig doorgekletst Haha! Gister weer les gegeven aan het meisje op Pablo. Ging al een stuk beter, hij ging netjes nageven (hij is niet de makkelijkste namelijk..) en op het eind lekker hals laten strekken en zag je zn rug los laten.. Super Haha! Ik ga dr nu 2 x per week les geven Lachen Vandaag maar weer eens Amanda opppakken. Eens kijken of ik dr lekker aan het lopen krijg Knipoog

Frisiangirl: Welkom hier! Dat zijn er een heleboel 11 friezen Haha! Maar ik lees dat er ook een paar moeten vertrekken naar een nieuw huisje. Het zijn wel friezen met flink wat behang zie ik, mooi hoor! * en profielen spieken is leuk he Vork *

Sanne: Leuk foto's van die kleintjes! Fifty vind ik wel stoer hoor! Vork En Otje is meer het schatje haha. Leuk dat je nog steeds met ze bezig bent ondanks dat je niet op ze kan rijden! Vind ik super Ja

Djemo: Wat een kleurtje zeg die deken op Djemo! Dat is leuk als ze zwart zijn, dan staan alle (felle) kleuren goed Haha! Die foto van Tjil en Djemo, hihi. Wat doet die daar stoer zeg. ROFL Leuke honden trouwens, die foto met die bril ROFL

Saida: Ojee. Ach gut Rot van de boer zeg.... Het zit echt niet mee zeg.. Ik hoop dat het nog wel goed met m komt, want zoals het nu is, issie alleen maar aan het kwakkelen...

Missmuts: Leuk dat jij ook mee hebt gedaan! Dat wist ik nog niet! Hij kan wel lekker sjouwen zeg Vingers aflikken

Nouvel: Leuk een topic van jou en Tulp aan het werk, ik ga meteen een kijkje nemen Ja

Karina: Jeetje, wat is de koker opgezwollen zeg..... Hoe gaat het er nu mee? Slinkt alles al een beetje?

Mies: Als ik jou was zou ik toch nog even verder kijken en doorsparen. En ook Eros afwachten... Er zullen vast nog wel paardjes zijn waar je meteen 100% een klik mee hebt! Blijft Shannon nog wel een tijdje zodat je haar misschien weer kan gaan rijden? Plingat verhaal over ik-had-sita-beloofd-een-eekhoorn-te-laten-zien ROFL Geweldig Haha! Haha! *

Madelief: Wauw, nog zo'n prachtige foto van jou en Fuur Lovers

Jasmijn: Ik neem meteen een kijkje in je topic Haha!

Malin: Succes Ach gut Ik hoop dat er alleen postief nieuws voor je komt!! Na al die ellende tot nu toe verdienen jij en Suev dat zeker!! Lovers

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 11:42

Bloos! de eerste filmpje dat zwarte hengst op zijn achter benen ging springen en stuiteren dat het meisje die achterop zat zo eraf gleed Ach gut

Hihi wel leuk om je zelf terug tezien op een filmpje Haha!

was wel erg gezellig met live muziek en danseressen en dansers en dat we er tussen door reed maar sommige vonden het wel erg eng.
Baron vond het gespamp niet erg maar dat gezwaai met hun handen en kleding terwijl ze draaien hahaha
Laatst bijgewerkt door Machonito op 17-04-08 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:02

Eerste filmpje heb ik gezien!! Wat een gave paarden he, dat loopje van ze Lovers Echt heel leuk. Die zwarte werd wel even wat wild zag ik, gelukkig gleed dat meisje er meer af! Je zou daar maar vallen in je mooie kleding zonder cap, dan ben je niet blij.

Wel heel grappig trouwens Haha! Ik zie een hoop paarden stuiteren, maar je Baron stapt gewoon braaf door Haha! Haha! Goed van m zeg!!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:08

ja maar later begonen ze harder te stampen en te dansen en toen vond ie het wel eng hahaha

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:37

Die zwarte hengst, Ultramar, hij werd het een beetje zat. Knipoog
Ik vond hem echt super, hij is "pas" 7 jaar.
Ik vind hem geweldig!!!!

Ik heb in Bunschoten een hoop mensen gezien maar ik heb ze lang niet allemaal gesproken.
Heidi en Marcel, jullie heb ik natuurlijk zien rijden, zag er goed uit!!
Je pompoentjes waren mooi geworden. Haha!

Miss Muts, ik heb je op het bruine paard zien rijden, geen idee dat jij het was Bloos

Saida, wij hebben lekker even staan kletsen Tong uitsteken

Nouvel, wij ook, nog bedankt voor het meebrengen van het dekje. Haha!

verder heb ik niet veel te vertellen
Xantha staat al lekker 24/pd op het land en dat is toch wel heel fijn, zeker als je toch niet mag rijden!
Ze is echt helemaal happy Vingers aflikken

ETEN Vork Vork
Afbeelding

Afbeelding

Aline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:37

Hallo! Ik had me nog niet eerder op dit topic gemeld, maar ik zie al een aantal voor mij bekende namen.
Ik was er ook afgelopen weekend in Bunschoten, op zaterdag. En zondagochtend in een opwelling besloten ook nog even te gaan en Sanne opgepikt om gezellig mee te gaan. Knipoog
Wat hadden alle deelnemers zondag mooi werk gemaakt van hun paarden, optoming en eigen outfit zeg, prachtig!
Zulke gezellige dagen mogen er wat mij betreft vaker komen. Super georganiseerd!

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:47

Het is weer even geleden dat ik hier voorbij ben gekomen. Ik was voorheen altijd op het "oude" topic te vinden.

Leuk om de foto's van het weekend Bunschoten voorbij te zien komen. Ik kon zelf helaas niet mee doen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:52

Rijo & Aline Welkom back, joy the club zou ik zeggen! Haha!

Debbie: Xantha ziet er goed uit hoor! Haha! Die geniet er ook van zie ik haha. Wanneer kan je weer rijden, of is dat nog niet duidelijk?

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 13:02

Peet haha die foto Tong uitsteken. Gelukkig maar dat je man zn rijbewijs weer terug heeft.

Saida, dank je! Arme Cipke he.. Ohhja dat wou ik ook nog zeggen, leuk dat jij Billy al Bandito noemt, moet ik eigelijk ook gaan doen Ja.

Welkom Frisiangirl, fijn hoor 11 friezen Haha!. Leuke foto's!

Sanne, ja knap issie he Lachen. Leuk voetballen!

Malin, ik ben druk aan het duimen!

Ilona, leuk dat je ziet dat het beter gaat met Pablo met jou instructies Haha!. Veel plezier met Amanda!

Debby, leuke fotoos van Xantha! Wat is ze ook knap he!

Rijo, welkom!

Aline
, ook welkom Lachen.

Ohh en de vorige keer vergeten: Marit, Sam zag er weer om te smullen uit! Leuk dat je wat foto's had!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:23

welkom Aline en welcome back Rijo Haha!

Filmpjes zijn leuk Lachen

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 14:40

Aaaaaaah, ik heb ineens onverwachts morgen al de verdediging van mijn verslag. Spannend, stress!!!!!!