soeske schreef:Ben me vandaag rot geschrokken. Ging weer even rijden, zonder zadel. We hebben een houten bruggetje naar ons huis toe waar we overheen moeten. Is ong. 3 meter lang. Ik zat er al op toen we er over heen gingen, maar het bruggetje was vandaag wel heel glad, waardoor Goya echt onderuit ging.. Hij lag helemaal onderuit. Dus ik sprong er gauw af, Goya van het bruggetje af gehaald en even rustig gewacht tot we van de schrik bekomen waren..
Rijden was overigens heerlijk, was echt prachtig weer
Jeetje dat schrik je je ook kapot idd! Ineens zie je de grond van dichtbij.. Ik heb t ook wel eens gehad bij een brug. Ik zat niet op te letten
En ik liep over die brug met een vaartje, en was vergeten dat ie glad was. Dat was toen nog met Principe, hij viel gelukkig niet, maar het was net bambie
ah, arm paardje hihi! Maar gelukkig heb jij en Goya er niks aan over gehouden, behalve de schrik!
wednesday schreef:SOESKE : oeioei Goya heeft er toch niets aan overgehouden?
CLORIS: Dat lijkt me echt interessant om eens te komen kijken! Kom je niet eens af naar België
Morgen gans zware dag! De stal bouwen. Ik hoop dat hij morgen af is... Hoewel hij er nog niet inkan omdat ik nog geen stro heb! Maar ik hoop dat de boer dat morgen of overmorgen kan brengen!
Nou ik hoop dat ie morgen dan eindelijk af komt voor je! Je hebt er wel erg lang op gewacht he, en dan nog even stro dr in, ben je er eindelijk vanaf! Veel succes morgen 
Picassox schreef:Gelukkig heeft Goya er niets aan over gehouden, dat was inderdaad wel schrikken Soeske.

We hebben trouwens erg leuke foto's van Picasso's kunsten gemaakt.

Wat leuk , ik wil echt de foto's zien, ben erg benieuwd! Ga je er een topic van maken?
nickyu schreef:zo bokt doet t weer
wat een hoop berichten , jeetje druk topic hoor
hey dames heb een dilemma ....een erg groot dilemma
zoals het er nu uitziet komt mijn kindje weer te koop //
Ojee dit klinkt niet goed
Waarom dan als ik vragen mag. Is er iets (ergs?) gebeurd ofzo? Ik hoop het niet!! Zou toch zonde zijn als je m wel moet doen..