[FOTO] Friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiee_

Re: [FOTO] Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:07

Heb mezelf gisteren even laten filmen door de eigenaresse van Jetske, en ik moet zeggen, ik ben best tevreden! Ze was alleen haar stap-knopje even kwijt, maar alleen als je haar vroeg om netjes te gaan lopen, begon ze te dribbelen... := had ik het rechtsom er eindelijk uit, wil ik linksom gaan rijden, kan ik weer opnieuw beginnen :=, maargoed, met draven en galopperen was ze wel heel braaf!
Nu ik nog beter op m'n kont zitten, en handen iets meer dragen en rechtop, en dan ben ik helemaal tevreden! :D
Misschien dat ik vanavond nog een rij-itp maak!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op deze foto zit ik een beetje vreemd (was aan het doorzitten) en ook niet in een rechte lijn naar beneden denk ik... Iemand daar nog tips voor?Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:28

Haha die slobber! :')
Chriske lieve oortjes! <3

Steffie wat je probleem is tijdens het doorzitten volgens mij een is dat je een beetje in stoelzit gaat zitten. Probeer je benen minder naar voren te steken en je hakken onder je kont houden.

Mooie Nederlandsche zin dit. :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:29

Ik verveelde me op school.. :')
<3
Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:31

gaaf!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:25

renskep schreef:
Ooh jaa! Dat vest!!! Dat ziet er zo comfy uit. Ik heb ook al een paar keer getwijfeld .

Hier gaat het met rijden ook heel lekker. Maandag weer een fijne les gehad. Ipv dat Sieb eerst een kwartier uitvluchten en trucjes verzint, doet hij de laatste maanden gewoon meteen goed mee. Hij stelt zich heel werkwillig op en hij zit duidelijk goed in zijn vel. Misschien ook wel omdat ie steeds meer gereden wordt. Ik 2-3x in de week, mijn tante 3x en dan nog eens extra voorop bij een ponyles of met de kar.
Ik heb trouwens nog een hele schattige foto dat ie slobber van de buurman aan het pikken is. Zal m straks ff hier plaatsen :D

dankje :D is ook echt heeeeeeel comfy <3 zit van dat heerlijke fleece in :Y) <3

fijn dat het rijden zo goed gaat en hij weer lekker in zn vel zit!

chriske schreef:
Leuk vest! Ziet er zeker comfy uit ;)

Cuddle time had ze denk echt even nodig, ze is de afgelopen dagen een stuk minder happy en een beetje down.. na gisteren een uur gewoon lekker in de bak wat te hebben geknuffeld werd ze weer wat energieker, waar het door komt kon ze het me maar vertellen.

dankje :D is idd heel comfy! <3

lekker dat ze wat opbloeit! en ja als ze zouden kunnen praten...

Captain schreef:
Gaaf vest hannelover! Kun je die zomaar bestellen?

Gisteren Menno gereden. Ging eerste 20 minuten erg fijn, daarna gaat hij altijd een beetje etteren. We hebben wel voor het eerst gewijkt in draf, ging super! *\o/*
Daarna met hem geoefend om te liggen op commando. Hij deed het! :):) Had een bak slobber mee en die er onder gezet toen hij lag. Vandaag weer oefenen. :)

[ [url=m/2axNEC.jpg]Afbeelding[/url] ]

dankje :D uh... ja je hebt er geen vergunning voor nodig ofzo :+
klinkt als een heerlijk dagje captain!

Steffiee_ schreef:
Dat vest is zooo gaaf <3!

dankjee :D

liespower94 schreef:
Wat een prachtig vest!
Waar heb je die vandaan :)

dankje :D ik heb hem van de epplejeck maar hij is alleen online te koop :Y) http://www.ej.nl/ruiter/kleding-accessoires/kfps/

Captain schreef:
Nou, heerlijk vrijheidsdressuur gedaan net. Steigeren ging zo goed weer.. :):) Daarna weer gekeken of hij wilde liggen.. Nee dus. Maar toen ik zelf in het zand ging zitten lag hij er binnen 3 minuten bij dus snel bak slobber onder z'n neus. :D
Maar die was volgens meneer veel te snel leeg.. :')

[ [url=m/uooYX2.jpg]Afbeelding[/url] ]

haha die snoet :') <3

renskep schreef:
[ [url=m/LjOzxY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sieb steelt slobber :7
Zijn eigen slobber was in de maak, maar ik denk dat het te lang duurde. :D

Zaterdag gaan we weer lekker buitenrijden! {:}

haha snap ik wel :') eh lekker buitenrijden {:}

chriske schreef:
Hahaa smart horsie!

Blije oortjes, was heerlijk om in stap weer een beetje aan de slag te gaan! Al was zij een beetje jaloers denk dat ze niet mee mocht springen, is ze gek op haha :P[ [url=m/Z73oM2.jpg]Afbeelding[/url] ]

ah leuke oortjes <3 haha herken het dan wordt hanne altijd een beetje druk van jaloezie :')

Steffiee_ schreef:
Heb mezelf gisteren even laten filmen door de eigenaresse van Jetske, en ik moet zeggen, ik ben best tevreden! Ze was alleen haar stap-knopje even kwijt, maar alleen als je haar vroeg om netjes te gaan lopen, begon ze te dribbelen... := had ik het rechtsom er eindelijk uit, wil ik linksom gaan rijden, kan ik weer opnieuw beginnen :=, maargoed, met draven en galopperen was ze wel heel braaf!
Nu ik nog beter op m'n kont zitten, en handen iets meer dragen en rechtop, en dan ben ik helemaal tevreden! :D
Misschien dat ik vanavond nog een rij-itp maak!

[ [url=m/kZoR3e.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bENN9i.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R5z29u.png]Afbeelding[/url] ]

Op deze foto zit ik een beetje vreemd (was aan het doorzitten) en ook niet in een rechte lijn naar beneden denk ik... Iemand daar nog tips voor?[ [url=m/oi2zpB.png]Afbeelding[/url] ]

wow mooie fotos <3 <3

Captain schreef:
<3
[ [url=m/6YjM0z.jpg]Afbeelding[/url] ]

gaaaaaaaaaff <3 <3 <3

zo ik ben weer bij :D morgen wedstrijd en heb er nu extra zin in omdat het de laatste tijd zo super goed gaat met rijden *\%/*

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:47

Heel veel succes morgen maar na die afgelopen foto's denk ik dat dat wel goedkomt ;) !

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:52

Dankje :D denk het ook maar daardoor heb ik er nu xtra veel zin in *\%/*

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 11:19

Captain schreef:
Haha die slobber! :')
Chriske lieve oortjes! <3

Steffie wat je probleem is tijdens het doorzitten volgens mij een is dat je een beetje in stoelzit gaat zitten. Probeer je benen minder naar voren te steken en je hakken onder je kont houden.

Mooie Nederlandsche zin dit. :')

Goed genederlandst! Maar ik snap wat je bedoeld, ga er op letten! :=
Moet soieso denk ik een keer les nemen met Jetje...

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:21

heb echt het perfecte wedstrijddagje gehad *\%/* paard dat heen en terug binnen 5 minuten op de trailer gaat, ze was super cool met inrijden en er stonden allerlei prullenbakken met bomen en hindernissen in de bak en we zijn voor het 1st 1ste geworden met 197 en 1x 2e met 191 punten dus hoe trots kan een baasje zijn *\%/* O:)

Afbeelding

Afbeelding

ze vond het zelf ook erg leuk :') <3
Afbeelding

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 23:39

Ziet er goed uit! Gefeliciflap met jullie prestatie :)

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 23:41

bedankt :D

jUst_eVa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 00:20

Wat goed!! Gefeliciteerd hoor!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 00:42

Dankje :D

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 00:50

Captain schreef:
<3
[ [url=m/6YjM0z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig <3
Je mag je vaker vervelen :')

LadyKim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-16 00:51

hannelover schreef:
heb echt het perfecte wedstrijddagje gehad *\%/* paard dat heen en terug binnen 5 minuten op de trailer gaat, ze was super cool met inrijden en er stonden allerlei prullenbakken met bomen en hindernissen in de bak en we zijn voor het 1st 1ste geworden met 197 en 1x 2e met 191 punten dus hoe trots kan een baasje zijn *\%/* O:)

[ [url=m/qrl4F4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TAbZEx.jpg]Afbeelding[/url] ]

ze vond het zelf ook erg leuk :') <3
[ [url=m/4zvmyI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super gefeliciteerd !! Wat leuk zeg , toppertjes zijn jullie !

Ben trouwens wel helemaal weg van dat vest van jou , waar had je die ook alweer vandaan ? :)

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 01:06

Bedankt! :D heb hem van de epplejeck :o

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 11:37

Wauw kom weer even binnen vallen, maar jeetje Hanne dik verdient. Je werkt er hard voor en je paard loopt echt steeds beter!!

Zal vanavond even al het gemiste bijleren, jullie gaan lekker :D

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 14:17

Dankje :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:45

Gefeliciteerd!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 19:52

Super gedaan weer, Britt, met Hanne! Wat een super leuk team zijn jullie! En jullie zijn echt onwijs vooruit gegaan. Je rijdt Hanne erg fijn :j Terechte punten! Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag met Famke weer naar het strand geweest, heerlijk :) Natuurlijk eerst door het bos en duin om daar te komen. En op het strand de zus van Famke ontmoet! Leuk!

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:11

Wat leuk! En heeft ze gelijkenissen? Ben zo jaloers op jou, kan niet wachten een keer met floor naar het strand te gaan :D

Medame was super druk maar wauw wat liep ze heerlijk ondanks een galopje waar de rem niet te vinden was, achjah na 2 en een halve week niet echt meer gereden te hebben stond ik er ook niet van te kijken haha! Trots op der <3 vriendin heeft hele gave foto's gemaakt zal die later plaatsen! We pakken het weer rustig op, de galop was niet echt gepland haha :P
Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:14

chriske schreef:
Wat leuk! En heeft ze gelijkenissen? Ben zo jaloers op jou, kan niet wachten een keer met floor naar het strand te gaan :D

Medame was super druk maar wauw wat liep ze heerlijk ondanks een galopje waar de rem niet te vinden was, achjah na 2 en een halve week niet echt meer gereden te hebben stond ik er ook niet van te kijken haha! Trots op der <3 vriendin heeft hele gave foto's gemaakt zal die later plaatsen! We pakken het weer rustig op, de galop was niet echt gepland haha :P
[ [url=m/MC3te9.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuk! heb je al een zadel dan?

liespower94 schreef:
Gefeliciteerd!

dankje :D
Celine_Famke schreef:
Super gedaan weer, Britt, met Hanne! Wat een super leuk team zijn jullie! En jullie zijn echt onwijs vooruit gegaan. Je rijdt Hanne erg fijn :j Terechte punten! Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag met Famke weer naar het strand geweest, heerlijk :) Natuurlijk eerst door het bos en duin om daar te komen. En op het strand de zus van Famke ontmoet! Leuk!

dankje :D echt leuk om te horen!

lekker naar het strand! en wat leuk dat je fammies zus hebt ontmoet! was het toeval?

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:19

Nop, dus houden het nog bij veel stappen en loswerken en tussendoor een drafje :)

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 20:23

Hannelover wat goed, gefeliciteert! Ziet er ook goed uit! Laatste foto is ook leuk haha.

Celine_famke wat lekker dat jullie zo naar het strand kunnen! Daar ben ik wel jaloers op hoor. Blijft toch een droom om ooit met merci naar het strand te kunnen.

En chriske wat een leuke oortjes foto. Ze is zo te zien lekker aan het rondkijken. Fijn dat ze ondanks dat ze druk was toch fijn liep :)

Ik zal proberen straks op de rest ook te rreageren! Is alleen niet zo handig op de telefoon. Toch maar eens een laptop aanschaffen haha

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 01:13

chriske: Famke en haar (half)zus Lobke hebben wel wat gelijkenissen :j Beetje hetzelfde koppie en beide vrij slank en moeilijk op gewicht te houden. En een wit hoofdje :P
Ben benieuwd naar je foto's! Fijn dat het rijden zo goed ging!

hannelover: Nee, was geen toeval. Famke d'r (half)zus staat in Harlingen, een uur en een kwartier rijden vanaf hier haha. De eigenaar van Lobke en ik hadden al een hele lange tijd contact via Bokt (elkaar ook gevonden via Bokt). We riepen al heel lang dat we eens moesten meeten met onze paarden, maar ja het was niet echt naast de deur haha. Dus het kwam er steeds niet van.
Nu kwamen zij dus deze kant op om een strandrit te gaan maken. En aangezien wij zo het strand op kunnen, hebben we daar afgesproken om te meeten :D

_Lonneke: Ja echt fijn hoor, het bos, duin en strand zo om de hoek :D Ben ook heel blij met deze locatie! Sorry dat ik je jaloers maak, haha!

Hier wat foto's van Famke en Lobke! Ik ben met Famke in het oranje! :D
Niet op haar lelijke bruine, langharige en bezweette vacht letten :') Moet gauw een zomervachtje op en sokken etc knippen.. Hihi.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding